REGENERACJA ZAWORU LUCAS/ DELPHI
--- PROMOCJA ---
UWAGA KILKASET ZADOWOLONYCH KLIENTÓW
Współpracujemy z wieloma autoryzowanymi serwisami marki Renault oraz Volvo a także z warsztatami zajmującymi się naprawa pomp wtryskowych w całej Polsce.
Witam Państwa serdecznie na mojej aukcji
Przedmiotem aukcji jest:
Regeneracja, naprawa elektrozaworu przestawiacza kąta wtrysku (tzw. timing control) stosowanego w pompach wtryskowych firmy Lucas w samochodach m.in marki: Fiat, Ford, Renault, Mitsubishi, Volvo
Elektrozawór stosowany jest w pompach firmy CAV LUCAS DELPHI montowanych w silnikach niżej wymienionych modeli:
- VOLVO S40 V40 z silnikiem 1.9TD (D4192T) (1996-1999)
- MITSUBISHI CARISMA silnikiem 1.9TD (F8Q) (1996-2000)
- Renault Laguna 1,9D od 96r.
- Renault Kangoo 1,9D od 96r.
- Ford Escort, Mondeo 1,8 TD
- Fiat 1,9 TD (BRAVO, BRAVA, MAREA)
- Volkswagen Polo 1.9 D
- Volkswagen Caddy 1,9 D
- Skoda Felicia 1,9 D
- Peugeot 206, 306, Partner
- Citroen Xara, Berlingo
- oraz innych proszę pytać, chętnie odpowiem
Elektrozawór jest zamontowany z boku pompy od strony chłodnicy. Utrzymuje on w sposób ciągły odpowiednie "ciśnienie sterujące paliwa" wewnątrz pompy wtryskowej. Wartość tego ciśnienia ustala odpowiedni kąt wyprzedzenia wtrysku zgodnie z mapą pamięci komputera sterującego. Podczas pracy elektrozawór klika równomiernie z dużą częstotliwością.
Poniżej zdjęcie ukazujące miejsce, gdzie znajduje się zawór (pompa w Volvo, Carisma)
Najczęstsze usterki tego zaworu to:
- Uszkodzenie cewki sterującej - w takim przypadku zawór przestaje klikać, a kąt wyprzedzenia wtrysku ustala się na najbardziej wyprzedzony, zapala się kontrolka usterki silnika na desce rozdzielczej i silnik zaczyna bardzo głośno i twardo pracować.
- Zacieranie się trzpienia sterującego przepływem paliwa (jego ciśnieniem), przyczyną tego jest zwykle złej jakości paliwo - podczas pracy silnika taki elektrozawór nie klika lub klika nierównomiernie ze zmienną częstotliwością, silnik ujawnia swoją moc nieregularnie (raz przyspiesza normalnie, innym razem brakuje mu mocy), kontrolka uszkodzenia silnika zapala się i gaśnie, pojawiają się problemy z uruchomieniem silnika (najczęściej zimnego).
- Rozszczelnienie obudowy - doprowadza do ciągłego zapowietrzania układu. W tym przypadku usterka jest widoczna gołym okiem (wycieki paliwa z tylnej części elektrozaworu, przy przewodach), pojawiają się duże problemy z odpaleniem po dłuższym postoju.
Najprostszą diagnozą jest podłączenia samochodu pod komputer, i wtedy wykaże błąd tego zaworu lub inne widoczne gołym okiem usterki jak np, lejące się paliwo z miejsca obok przewodów na zaworku, lub zaświecanie się kontrolki "chceck engine" podczas uruchomienia bądź jazdy.
Jeśli cieknie paliwo z miejsca zaznaczonego poniżej na zdjęciu zawór jak najbardziej nadaje się do naprawy.
USŁUGA Polega na regeneracji naprawie niesprawnego zaworu przestawiacza kąta wtrysku. Naprawa obejmuje uszkodzenia elektryczne oraz nieszczelności wewnętrznych struktur zaworu, widoczne wydobywającym się paliwie na zaworku.
Proszę o informację
jakie są objawy oraz podać nr nabite na zaworze.
BARDZO WAŻNE
Każdy zawór po naprawie jest szczegółowo sprawdzany w pompie wtryskowej na stole probierczym.
UWAGA GWARANCJA
W przypadku naprawy zaworu cieknącego na usługę udzielam dożywotnej gwarancji. Jeżeli ponownie wystąpi ta sama usterka, naprawiam na swój koszt.
Zastanów się
Lepiej wydać 85 zł i mieć 100% sprawny zawór z gwarancją, niż wydać więcej za kiepskiej jakości zamiennik bez żadnej gwarancji.
Po kliknięciu Kup Teraz:
- uszkodzony zawór, wysyłają Państwo do mnie, regeneruję w dniu otrzymania przesyłki i odsyłam do Państwa
Istnieje możliwość wysłania wcześniej zaworu zregenerowanego przeze mnie, po otrzymaniu wysyłają Państwo swój. Proszę pytać o dostępność.
tel 796 590 414