Przerzutka przednia Shimano Altus M371 3x9 rz
⭐⭐⭐⭐⭐
FDM371M6
- ⭕ Grupa produktowa: Altus
- ⭕ Model: FD-M371-6
- ⭕ Obsługiwana ilość przełożeń: 3 x 9
- ⭕ Prowadzenie linki: uniwersalne (możliwość prowadzenia linki do przerzutki od dołu i od góry)
- ⭕ Górna kompatybilność: 44T i 48T
- ⭕ Całkowita pojemność: 22 T
- ⭕ Kąt dolnej rury tylnego trójkąta: 66-69 °
- ⭕ Średnica obejmy montażowej: 31,8 mm i 34,9 mm (montaż do rury 28,6 mm możliwy z dodatkowym adapterem)
- ⭕ Rodzaj konstrukcji przerzutki: Down Swing (wózek przerzutki poniżej obejmy montażowej)
- ⭕ Współpraca z Dual SIS: TAK
- ⭕ Współpraca z Hyperdrive: TAK
- ⭕ Linia łańcucha: 50 mm
- ⭕ Waga: ~ 191 g
⏩ Przerzutka przednia z grupy dedykowana do obsługi napędów 9-rzędowych, mocowana na obejmę.
Produkt skierowany jest do rowerzystów preferujących rekreacyjną jazdę sportową w terenie czy bezstresowe długie przejażdżki.
Przerzutka przeznaczona jest do współpracy z napędami rowerowymi 3 x 9 przełożeń , montowanymi w rowerach górskich i trekkingowych.
Budowa wózka przerzutki pozwala na doprowadzenie do niego linki zarówno od dołu, jak i od góry ramy.
Szeroki układ zawiasu ułatwia zmianę przełożeń i wydłuża czas użytkowania osprzętu.
Dzięki zwiększonemu odstępowi od koła, konstrukcja przerzutki pozwala na zastosowanie szerszych opon oraz lepsze odprowadzanie błota.
W komplecie znajdują się obejmy redukcyjne umożliwiające montaż do rur o średnicach 31,8 mm i 34,9 mm.
⏩ Zastosowane technologie Shimano:
✅ Przednia i Tylna Indeksowana Zmiana Przełożenia DUAL SIS
Elementy systemu, takie jak mechanizm indeksowania wbudowany w dźwignię zmiany przełożenia, linka tylnej indeksowanej zmiany przełożenia SIS działająca bez tarcia i swobodnie pracująca tylna przerzutka, tworzą SHIMANO INDEX SYSTEM.
Tylny indeksowany system zmiany przełożeń SIS został wykorzystany również w przerzutce przedniej.
Dzięki temu indeksowanemu systemowi zmiana przełożeń z przodu stała się łatwiejsza i wygodniejsza.
✅ System HYPERDRIVE.
Zintegrowana konstrukcja tarcz SG-X, przednia przerzutka Wide Link oraz łańcuch HG.
Elementy współpracują ze sobą, by poprawić kontrolę nad łańcuchem w celu zapewnienia precyzji i niezawodności zmiany przełożeń z przodu, które są szczególnie przydatne w przypadku ekstremalnej jazdy terenowej.