Zapraszamy do skorzystania z profesjonalnej usługi dotyczącej kompletnej regeneracji przepustnicy VOLVO firmy Magneti Marelli
naprawiamy i regenerujemy profesjonalnie przepustnice, wymieniamy potencjometry na nowe nie regenerujemy starych potencjometrów, które zastosowane są oryginalnie w przepustnicach.
Jako jedyni w Polsce od kilku lat stosujemy technologię regeneracji, która nie wymaga zmiany oprogramowania w oryginalnie zamontowanej przepustnicy.
Wykonujemy profesjonalny test dedykowanym programem, który potwierdza uszkodzenie samej przepustnicy.
Jest to nasza kilkuletnia strategia i metoda poprawnej regeneracji.
Numery przepustnic które regenerujemy i do których montujemy nowe potencjometry:
8644347 65 CFM-2
8644344 65 CFM-2
8644345 65 CFM-2
8644346 65 CFM-2
9186793 65 CFM-2
9497244 65 CFM-9
8677694 65 CFM-2
8677857 65 CFM-2
8677866 65 CFM-2
8677867 65 CFM-2
36050563
36050564
Przepustnice były montowane we wszystkich wersjach benzynowych volvo w latach 1998- 2003
C70 S70 V70 XC70
S60
S80
Stosujemy do regeneracji oryginalny zestaw naprawczy z nowym elektronicznym, cyfrowym, hallotronowym najnowszej generacji czujnikiem TPS .
Najważniejsze jest , że nie wyciera się z biegiem czasu i jest praktycznie bezawaryjny.
Cena przedstawiona w ofercie dotyczy wymiany czujnika.
Typowe charakterystyczne objawy uszkodzenia przepustnicy:
- przerywane, nierówne obroty silnika na biegu jałowym
- pojazd może się poruszać tylko z prędkością do 50 km/h.
- dość często brak reakcji na pedał gazu aż do wyłączenia zapłonu
- lampka kontroli silnika pozostaje włączona
- tryb awaryjny
- kody błędów związane z przepustnicą
- niedziałający tempomat
- praca nie na wszystkich cylindrach
NAJLEPSZA ALTERNATYWA DLA UŻYWANYCH I NOWYCH PRZEPUSTNIC VOLVO to REGENERACJA I WYMIANA CZUJNIKA
Istnieje również możliwość zmiany oprogramowania w regenerowanej przepustnicy i przystosowania do pracy w innym aucie.
Ważna uwaga podczas demontażu przepustnicy
Szereg oryginalnie zamontowanych przepustnic na linii produkcyjnej silnika posiada umiejscowiony przewód przepustnicy za rozrusznikiem. Należy go wyjąć odkręcając wspornik rozrusznika a nie jak praktyka warsztatowa pokazuje ciąć i naprawiać wiązkę. Ma to istotny związek z poprawną pracą przepustnicy i z sygnałem CAN, który do niej dociera.