Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydraulicznym CI226R
Stosuje się do samochodu:
CITROEN
- JUMPER 2015-2019
- JUMPER 2016-2019
FIAT
- DUCATO (250) 2011-2022
- DUCATO (250) 2015-2022
PEUGEOT BOXER 2015-2019
Oryginalne kody
1341019080, 1359225080, 4000SF, 4000SG, 0001352267080, 1352267080, 71793223, 4001.E4, 1359226080, 1345854080, 1369943080, 71793226, 71789390, 71790916, 1372870080, 1607744580, 1611074980, 4725974AA, 68226987AA, 1359227080, 1341021080, 1385338080, 16 110 750 80, 16 174 058 80, 4001 E5, 16 104 552 80, 1385339080, 71724296, 71789384, 1376344080, 71724231, 1386629080, 71795803, 71794984, 71790910, 4001 E5, 4000 SG, 16 104 552 80, 16 110 750 80, 16 174 058 80
Artykuły dostawców:
01.26.2023, 11-1284, 13971S, 711.521.284, 7170025, FI9064, 30-80031, 66.7890, 711521284, 851010419, DSR1745L, JRP890, SR23033, jrp889, R20652RB, R22892RB, 2GS1663, R0608, 503-01750, SSB70149.1, 503-01750, OEM028078149, 508050, CSB70149GS, 8510 10419, R2289, RIN1025, 2GS1663OE, ATGR20652RB
Czyszczenie korpusu - wymyty korpus drążka kierowniczego jest poddawany piaskowaniu materiałem ściernym w strumieniu sprężonego powietrza, który dociera do trudno dostępnych miejsc, czyszcząc je do gołego materiału. Po procesie śrutowania obudowa jest jak nowa.
Drugim procesem - czyszczenia jest mycie ultradźwiękowe, które usuwa wszystkie cząstki tuszy i pyłków z trudno dostępnych zakamarków. Myjki ultradźwiękowe wytwarzają fale wysokociśnieniowe, które mają również bardzo wysoką częstotliwość. W efekcie można wyczyścić naprawdę małe i trudno dostępne miejsca. Myjka ultradźwiękowa może drgać nawet do dziesięciu tysięcy razy na minutę - to ogromna liczba, która określa jej skuteczność.
Szlifowanie wału kierowniczego (JEŻELI) - szlifowanie wału polega na usunięciu z niego wszelkiej korozji, wżerów i zarysowań. Staranna praca naszego mechanika gwarantuje długą żywotność wału kierowniczego, po którym ślizgają się uszczelki, tuleje i uszczelnienia olejowe. Jest to proces czasochłonny i kosztowny, więc jeśli jest konieczny w przypadku Twojej listwy kierowniczej, to wiąże się z dodatkową opłatą, a bez niej cała praca nie ma sensu. Jeśli wałek kierowniczy jest nieuszkodzony, nie zwiększamy kosztów naprawy i omijamy ten proces.
Dobór tulei i uszczelnień olejowych - nasi wysoko wykwalifikowani technicy wykonają każdą tuleję, prowadnicę drążka kierowniczego, nowy gwint i inne części niezbędne do odbudowy drążka kierowniczego. Zapewnia to szybki powrót do zdrowia, co jest jednym z naszych priorytetów. Nasze doświadczenie i doskonałe materiały, które doskonaliliśmy przez ponad 10 lat, gwarantują Państwu długotrwały układ kierowniczy. Stosujemy tylko wysokiej jakości, sprawdzone w czasie komponenty marek EMMETEC, CORTECO itp.
Badanie listwy kierowniczej - układ kierowniczy jest badany na stanowisku diagnostycznym. Test przeprowadzany jest pod obciążeniem 150 barów (w naszym pojeździe mamy około 110 barów), z zimnym i gorącym olejem, w celu symulacji pracy układu hydraulicznego w różnych warunkach. Tylko takie urządzenie symuluje rzeczywiste obciążenia i warunki pracy występujące podczas ekstremalnej pracy układu kierowniczego. Brak luzów, takie samo podparcie po każdej stronie tłoka zapewnia bezproblemową pracę każdego zespołu kierowniczego