Oryginalne kody:
4M1423055N, 4M1423055M, 4M1423055J, 4M1423055R, 4M1 423 055 J, 4M1 423 055 M, 4M1 423 055 N, 4M1 423 055 T, 4M1 423 055 AG, 4M1 423 055 E, 4M1 423 055 F, 4M1 423 055 K, 4N1423053E, 4N1423053F, 4M1423055AG, 4M1423105J, 4M1423105F, 4M1423055AJ, PAB423055C, 4M1423055AK, 4M1423055AH
Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem elektrycznym firmy BOSCH po regeneracji
Proces regeneracji przekładni elektrycznej:
- Dokładne oczyszczenie
- Rozmontowanie przekładni na części, wymiana tulei prowadzących oraz regulację luzu listwy zębatej, diagnostykę i naprawę modułów elektronicznych.
- Podłączenie naprawionej przekładni pod specjalistyczny komputer, co pozwala na dodatkową diagnostykę parametrów pracy i przeprowadzenie czynności kalibracyjnych
Faza testów:
- Testy maglownic elektrycznych wykonujemy na stacjach testowych EPS.
- Stacje testowe EPS to innowacyjne narzędzie do przeprowadzania analizy diagnostycznej elektronicznych jednostek wspomagania kierownicy
- Urządzenie zostało zbudowane tak, aby symulować rzeczywiste warunki pojazdu nawet przy obciążeniu drogowym, umożliwiając w ten sposób przetestowanie bez konieczności montażu w pojeździe.