PRZECINARKA STOLIKOWA NORTON CLIPPER CGW PIŁA
NORTON CLIPPER CGW - PRZECINARKA DO WYROBÓW MURARSKICH
PRZECINARKA STOLIKOWA NORTON CLIPPER CGW TO NARZĘDZIE DO WYROBÓW MURARSKICH, KTÓRE POZWALA NA WYGODNE CIĘCIE POD DOWOLNYM KĄTEM. MASZYNA TA ZAPEWNIA UŻYTKOWNIKOWI WYSOKI KOMFORT PRACY ORAZ BEZPIECZEŃSTWO. OPERATOR JEST CHRONIONY I POSIADA ŁATWY DOSTĘP W PRZYPADKU KONIECZNOŚCI WYMIANY TARCZY. PONADTO, NARZĘDZIE TO NIE WYMAGA WIELU PRAC KONSERWACYJNYCH.
NORTON CLIPPER CGW TO WYSOKIEJ KLASY NARZĘDZIE, KTÓRE SPEŁNI OCZEKIWANIA NAWET NAJBARDZIEJ WYMAGAJĄCYCH KLIENTÓW.
TARCZA DIAMENTOWA SPRZEDAWANA OSOBNO.
FUNKCJE I KORZYŚCI:
- PROWADNICA POZWALAJĄCA NA REGULACJĘ KĄTA CIĘCIA;
- MECHANIZM BLOKOWANIA GŁOWICY TNĄCEJ;
- OSŁONA TARCZY, ZE ZDEJMOWANĄ POKRYWĄ, PODNOSZĄCA POZIOM BEZPIECZEŃSTWA;
- ELEKTRYCZNA POMPA WODNA ZABEZPIECZONA PRZED SZLAMEM;
- MOŻLIWOŚĆ ŁATWEGO PRZECINANIA WZDŁUŻNEGO;
- OCHRONA OPERATORA I ŁATWY DOSTĘP W RAZIE WYMIANY TARCZY.
JEŚLI INTERESUJE CIĘ INNY SPRZĘT BUDOWLANY ZAPRASZAMY NA NASZE AUKCJE
REALIZUJEMY DOTACJE Z URZĘDU PRACY
PARAMETRY TECHNICZNE:
- RODZAJ SILNIKA ELEKTRYCZNY
- NAPIĘCIE V 230
- MOC SILNIKA KW 2,2
- OBROTY TARCZY OBR/MIN 2800
- MAKSYMALNA GŁĘBOKOŚĆ CIĘCIA MM 110
- MAKSYMALNA DŁUGOŚĆ CIĘCIA MM 500
- MAKSYMALNA ŚREDNICA TARCZY MM 350
- ŚREDNICA OTWORU MONTAŻOWEGO TARCZY MM 25,4
- DŁUGOŚĆ x SZEROKOŚĆ x WYSOKOŚĆ MM 980 x 600 x 1250
- WYMIARY STOŁU ROBOCZEGO MM 440 x 340
- WAGA KG 66
RAMA I NOGI (1)
RAMA WYKONANA ZE STALI ZBROJENIOWEJ SPAWANEJ KONTUROWO ZAPEWNIA IDEALNĄ SZTYWNOŚĆ KONSTRUKCJI. 4 ODŁĄCZANE NOGI SĄ WSUWANE DO OSŁON PRZYSPAWANYCH DO BOKÓW RAMY I PRZYTWIERDZONE ZA POMOCĄ ŚRUB MOTYLKOWYCH.
GŁOWICA TNĄCA (2)
SPAWANA KONTUROWO SPRĘŻYNOWA STALOWA KONSOLA. PUNKTY MOCOWANIA SILNIKA ORAZ OŚ PRZEGUBU ZOSTAŁY PODDANE OBRÓBCE MECHANICZNEJ CO GWARANTUJE IDEALNE DOPASOWANIE ELEMENTÓW. UKŁAD BLOKUJĄCY UMOŻLIWIA PRZECINANIE MATERIAŁU BEZ KONIECZNOŚCI MONTOWANIA DODATKOWYCH AKCESORIÓW.
OSŁONA TARCZY (3)
SPAWANA KONTUROWO STALOWA KONSTRUKCJA Z WYDAJNĄ TARCZĄ O ŚREDNICY 350 MM ZAPEWNIA OPERATOROWI MAKSYMALNĄ OCHRONĘ I ZWIĘKSZONĄ WIDOCZNOŚĆ ELEMENTU OBRABIANEGO.W OSŁONIE TARCZY ZNAJDUJE SIĘ ZEWNĘTRZNA METALOWA POKRYWA, KTÓRĄ MOŻNA ŁATWO USUNĄĆ UZYSKUJĄC DOSTĘP DO WAŁU NA POTRZEBY KONTROLI I EWENTUALNEJ WYMIANY TARCZY, JEŚLI SILNIK JEST WYŁĄCZONY, PRZEZ CAŁY CZAS GWARANTUJĄC PEŁNĄ OCHRONĘ TARCZY, JEŚLI URZĄDZENIE PRACUJE.
WAŁ TARCZY (4)
WEWNĘTRZNY KOŁNIERZ DOCISKA WAŁ SILNIKA, NATOMIAST KOŁNIERZ ZEWNĘTRZNY JEST ZABEZPIECZONY ZA POMOCĄ NAKRĘTKI SZEŚCIOKĄTNEJ (GWINTOWANEJ W KIERUNKU PRZECIWNYM DO KIERUNKU OBROTU TARCZY!).
WÓZEK PRZENOŚNIKA (5)
STALOWA KONSTRUKCJA SPAWANA Z BLATEM BEZPOŚLIZGOWYM. OPATENTOWANY UKŁAD PROWADNIC URZĄDZENIA UMOŻLIWIA DOKONYWANIE PRECYZYJNYCH CIĘĆ PRZY ZASTOSOWANIU CZTERECH ROLKOWYCH KÓŁ PASOWYCH KLINOWYCH USTAWIONYCH POD KĄTEM W CELU WYRÓWNANIA ZUŻYCIA.NYLONOWE KOŁA PASOWE KLINOWE I USZCZELNIONE ŁOŻYSKA UMOŻLIWIAJĄ PROSTĄ OBSŁUGĘ. DZIĘKI PROWADNICY Z OPCJĄ REGULACJI KĄTA NACHYLENIA ORAZ DUŻEJ POWIERZCHNI WÓZKA PRZENOŚNIKA MOŻLIWE JEST PRECYZYJNE UŁOŻENIE MATERIAŁU.
SYSTEM CHŁODZENIA WODĄ (6)
SYSTEM CHŁODZENIA OBEJMUJE: ZATAPIALNĄ ELEKTRYCZNĄ POMPĘ WODNĄ O DUŻEJ MOCY.RURĘ SSĄCĄ Z TWORZYWA SZTUCZNEGO DOSTARCZAJĄCĄ WODĘ Z MISKI DO GŁOWICY TNĄCEJ.MISKĘ DO WODY O DUŻEJ POJEMNOŚCI WYPOSAŻONĄ W KOREK SPUSTOWY.KUREK WODNY, ZAMOCOWANY DO OSŁONY TARCZY, ZAPEWNIAJĄCY KONTROLOWANY PRZEPŁYW WODY. DWIE DYSZE WODNE ZNAJDUJĄCE SIĘ NA OSŁONIE TARCZY, ZAPEWNIAJĄCE ADEKWATNY PRZEPŁYW WODY PO OBU STRONACH TARCZY TNĄCEJ.KURTYNĘ WODNĄ ZAMOCOWANĄ DO OSI GŁOWICY, KTÓRA OGRANICZA ROZPYLANIE WODY I MINIMALIZUJE JEJ UTRATĘ.WYŁĄCZNIK POMPY ZNAJDUJĄCY SIĘ PO PRAWEJ STRONIE GŁÓWNEGO WŁĄCZNIKA.
SILNIK ELEKTRYCZNY (7)
SILNIK LEROY-SOMER. SILNIK ELEKTRYCZNY POSIADA ZABEZPIECZENIE PRZECIĄŻENIOWE. WYŁĄCZENIE ZE WZGLĘDU NA PRZECIĄŻENIE TERMICZNE MOŻE NASTĄPIĆ Z DWÓCH POWODÓW: WYZWOLENIE POD MAŁYM OBCIĄŻENIEM JEŚLI POŁĄCZENIE JEST NIEPRAWIDŁOWE LUB WYZWOLENIE POD DUŻYM OBCIĄŻENIEM W PRZYPADKU PRZECIĄŻENIA SILNIKA. WŁĄCZNIK/WYŁĄCZNIK SŁUŻY RÓWNIEŻ DO ZATRZYMANIA AWARYJNEGO. WYŁĄCZNIK POMPY ZNAJDUJĄCY SIĘ PO PRAWEJ STRONIE GŁÓWNEGO WŁĄCZNIKA. WYZWALACZ NISKIEGO NAPIĘCIA (NVR) WBUDOWANY W WYŁĄCZNIKU ZAPOBIEGA PONOWNEMU WŁĄCZENIU SILNIKA NA PRZYKŁAD PO ODCIĘCIU ZASILANIA.