PRZECINARKA NORTON CLIPPER JUMBO 651 400V PIŁA
NORTON CLIPPER JUMBO 651 400V - PRZECINARKA DO WYROBÓW MURARSKICH
ELEKTRYCZNE I SPALINOWE PRZECINARKI DO WYROBÓW MURARSKICH NORTON CLIPPER JUMBO 651 SĄ MOCNE I WYTRZYMAŁE, A DZIĘKI TEMU RÓWNIEŻ CHĘTNIE WYBIERANE PRZEZ KLIENTÓW Z BRANŻY. NARZĘDZIA TE POSIADAJĄ WIELE ZALET, TAKICH JAK NA PRZYKŁAD ŁATWOŚĆ PRZENOSZENIA URZĄDZENIA W OBRĘBIE STREFY ROBOCZEJ CZY MOŻLIWOŚĆ ZABEZPIECZENIA URZĄDZENIA PODCZAS PRZECINANIA.
NORTON CLIPPER JUMBO 651 IDEALNIE NADAJE SIĘ DO PRECYZYJNEGO CIĘCIA WYROBÓW MURARSKICH. TO DOSKONAŁY WYBÓR DLA OSÓB, KTÓRYM ZALEŻY NIE TYLKO NA SZYBKIM TEMPIE PRACY, ALE RÓWNIEŻ NA JEJ JAKOŚCI ORAZ NA KOMFORCIE PRACOWNIKÓW.
NORTON CLIPPER JUMBO 651 TO PRODUKT WYSOKIEJ JAKOŚCI, KTÓRY SPEŁNI OCZEKIWANIA NAWET NAJBARDZIEJ WYMAGAJĄCYCH KLIENTÓW.
FUNKCJE I KORZYŚCI:
- ŁATWOŚĆ PRZENOSZENIA URZĄDZENIA W OBRĘBIE STREFY ROBOCZEJ - WYTRZYMAŁA RAMA OSADZONA NA 4 KÓŁKACH;
- ZABEZPIECZENIE URZĄDZENIA PODCZAS PRZECINANIA - 2 KÓŁKA WYPOSAŻONE W MECHANIZM BLOKUJĄCY;
- DOSKONAŁA PRECYZJA CIĘCIA;
- WÓZEK PRZENOŚNIKA UMIESZCZONY NA ROLKACH 4-MIEJSCOWYCH;
- KRÓTSZY CZAS WYMIANY TARCZY;
- ŁATWY DOSTĘP DO TARCZY.
JEŚLI INTERESUJE CIĘ INNY SPRZĘT BUDOWLANY ZAPRASZAMY NA NASZE AUKCJE
REALIZUJEMY DOTACJE Z URZĘDU PRACY
PARAMETRY TECHNICZNE:
- RODZAJ SILNIKA ELEKTRYCZNY
- NAPIĘCIE V 400
- MOC SILNIKA KW 5,5
- OBROTY TARCZY OBR/MIN 1350
- MAKSYMALNA GŁĘBOKOŚĆ CIĘCIA MM 265
- MAKSYMALNA DŁUGOŚĆ CIĘCIA MM 500
- MAKSYMALNA ŚREDNICA TARCZY MM 650
- ŚREDNICA OTWORU MONTAŻOWEGO TARCZY MM 25,4
- DŁUGOŚĆ x SZEROKOŚĆ x WYSOKOŚĆ MM 1700 x 800 x 1480
- WYMIARY STOŁU ROBOCZEGO MM 600 x 500
- WAGA KG 212
RAMA (1)
RAMA WYKONANA JEST ZE SPAWANEJ KONTUROWO KONSTRUKCJI ZE WZMOCNIONEJ STALI ZAPEWNIAJĄCEJ DOSKONAŁĄ SZTYWNOŚĆ. RAMA JEST WYPOSAŻONA W DUŻĄ MISKĘ DO WODY Z KORKIEM SPUSTOWYM. PONADTO RAMA POSIADA WBUDOWANE UCHWYTY UŁATWIAJĄCE TRANSPORT I 4 KÓŁKA, Z KTÓRYCH 2 WYPOSAŻONE SĄ W MECHANIZM BLOKUJĄCY POZWALAJĄCY ZABEZPIECZYĆ URZĄDZENIE PODCZAS CIĘCIA.
GŁOWICA TNĄCA (2)
SPAWANA KONTUROWO STALOWA KONSOLA WYPOSAŻONA W SKIEROWANĄ W GÓRĘ BELKĘ PRZEGUBOWĄ PRZYMOCOWANĄ DO RAMY I OSADZONĄ NA BARDZO WYTRZYMAŁYCH ŁOŻYSKACH. KONSOLA OBSŁUGUJE SILNIK ELEKTRYCZNY, PASY NAPĘDOWE WRAZ Z OSŁONĄ ORAZ UKŁAD WAŁU TARCZY. ŁOŻYSKA SĄ PODDAWANE OBRÓBCE MECHANICZNEJ W CELU ZAPEWNIENIA IDEALNEGO DOPASOWANIA.WAŁ TARCZY PRECYZYJNIE SKRAWANY WAŁ TARCZY OSADZONY JEST NA ŁOŻYSKACH KULKOWYCH I NAPĘDZANY ZA POMOCĄ TRZECH PASÓW NAPĘDOWYCH PRZEZNACZONYCH DO PRAC W CIĘŻKICH WARUNKACH. CAŁY UKŁAD WAŁU TARCZY W PEŁNI MIEŚCI SIĘ W KONSOLI GŁOWICY TNĄCEJ, A DOSTĘP DO NIEGO JEST MOŻLIWY POPRZEZ ZDJĘCIE PŁYTY OBUDOWY. ZDEJMOWANY KOŁNIERZ TARCZY JEST MOCOWANY ZA POMOCĄ NAKRĘTKI SZEŚCIOKĄTNEJ.
OSŁONA TARCZY (3)
SPAWANA KONTUROWO STALOWA KONSTRUKCJA Z WYDAJNĄ TARCZĄ O ŚREDNICY 650 MM ZAPEWNIA OPERATOROWI MAKSYMALNĄ OCHRONĘ I ZWIĘKSZONĄ WIDOCZNOŚĆ ELEMENTU OBRABIANEGO.W OSŁONIE TARCZY ZNAJDUJE SIĘ ZEWNĘTRZNA METALOWA POKRYWA, KTÓRĄ MOŻNA ŁATWO USUNĄĆ UZYSKUJĄC DOSTĘP DO WAŁU NA POTRZEBY KONTROLI I EWENTUALNEJ WYMIANY TARCZY, JEŚLI SILNIK JEST WYŁĄCZONY, PRZEZ CAŁY CZAS GWARANTUJĄC PEŁNĄ OCHRONĘ TARCZY, JEŚLI URZĄDZENIE PRACUJE
REGULACJA POSUWU I GŁĘBOKOŚCI CIĘCIA (4)
SPRĘŻYNOWA GŁOWICA TNĄCA WŁĄCZANA RĘCZNIE ZA POMOCĄ ZACISKU NA OSŁONIE TARCZY ZAPEWNIA PŁYNNE OBNIŻANIE GŁOWICY TNĄCEJ I POZWALA NA OBRÓBKĘ ELEMENTÓW BEZ POWSTAWANIA WSTRZĄSÓW. PONADTO OFERUJE ULEPSZONĄ KONTROLĘ NACISKU PODCZAS CIĘCIA. BLOKADA GŁĘBOKOŚCI CIĘCIA PRZYMOCOWANA DO GŁOWICY TNĄCEJ I RAMY UMOŻLIWIA OPERATOROWI USTAWIENIE WYMAGANEJ GŁĘBOKOŚCI CIĘCIA
WÓZEK PRZENOŚNIKA (5)
DUŻY, WYTRZYMAŁY, OCYNKOWANY WÓZEK PRZENOŚNIKA WYPOSAŻONY JEST W ODPOWIETRZNIKI KONTROLI PRZEPŁYWU WODY, ZAMONTOWANE NA 2 WAŁKACH USTALAJĄCYCH I 2 WAŁKACH PŁASKICH, ABY ZAPEWNIĆ MAKSYMALNĄ STABILNOŚĆ I PŁYNNY RUCH. WÓZEK PRZENOŚNIKA POSIADA SKALĘ POMIAROWĄ NA TYLNYM OGRANICZNIKU ORAZ PROWADNICĘ CIĘCIA.
SYSTEM CHŁODZENIA WODĄ (6)
SYSTEM CHŁODZENIA OBEJMUJE: ZATAPIALNĄ POMPĘ WODNĄ O DUŻEJ MOCY. RURĘ SSĄCĄ Z TWORZYWA SZTUCZNEGO DOSTARCZAJĄCĄ WODĘ Z MISKI DO GŁOWICY TNĄCEJ. OCYNKOWANĄ MISKĘ DO WODY O DUŻEJ POJEMNOŚCI WYPOSAŻONĄ W KOREK SPUSTOWY. KUREK WODNY, ZAMOCOWANY DO OSŁONY TARCZY, ZAPEWNIAJĄCY KONTROLOWANY PRZEPŁYW WODY. DWIE DYSZE WODNE ZNAJDUJĄCE SIĘ NA OSŁONIE TARCZY, ZAPEWNIAJĄCE ADEKWATNY PRZEPŁYW WODY PO OBU STRONACH TARCZY TNĄCEJ. 3 KURTYNY WODNE ZAMOCOWANE DO RAMY I OSŁONY TARCZY, KTÓRE OGRANICZAJĄ ROZPYLANIE WODY I MINIMALIZUJĄ JEJ UTRATĘ.