PRZECINARKA NORTON CLIPPER CST100 400V 3kW PIŁA
NORTON CLIPPER CST100 400V - PRZECINARKA DO WYROBÓW MURARSKICH
PRZECINARKA MURARSKA NORTON CLIPPER CST 100/120/150 TO NIEZAWODNE NARZĘDZIE PRZEZNACZONE DO PRECYZYJNEGO CIĘCIA WYROBÓW MURARSKICH.
PIŁA TA POSIADA WYGODNĄ W UŻYCIU PROWADNICĘ ORAZ GŁOWICĘ WYCHYLNĄ, POZWALAJĄCĄ NA CIĘCIE POD KĄTEM DO 45 STOPNI ORAZ NA REGULACJĘ JEGO GŁĘBOKOŚCI. NIEZAWODNOŚĆ I PRECYZJA OFEROWANA PRZEZ NORTON CLIPPER CST 100/120/150, A TAKŻE ATRAKCYJNA CENA SPRAWIAJĄ, ŻE JEST TO NARZĘDZIE CHĘTNIE WYBIERANE PRZEZ PROFESJONALISTÓW.
TARCZA DIAMENTOWA SPRZEDAWANA OSOBNO.
FUNKCJE I KORZYŚCI:
- POWIĘKSZONY STÓŁ ROBOCZY;
- REGULACJA GŁĘBOKOŚCI CIĘCIA;
- GŁOWICA WYCHYLNA;
- WYTRZYMAŁA KONSTRUKCJA;
- MOCNE, CHROMOWANE SZYNY PROWADZĄCE;
- DOSTAWIANY STÓŁ BOCZNY.
JEŚLI INTERESUJE CIĘ INNY SPRZĘT BUDOWLANY ZAPRASZAMY NA NASZE AUKCJE
REALIZUJEMY DOTACJE Z URZĘDU PRACY
PARAMETRY TECHNICZNE:
- RODZAJ SILNIKA ELEKTRYCZNY
- NAPIĘCIE V 400 3~
- MOC SILNIKA KW 3
- OBROTY TARCZY OBR/MIN 2800
- MAKSYMALNA GŁĘBOKOŚĆ CIĘCIA MM 110
- MAKSYMALNA DŁUGOŚĆ CIĘCIA MM 1000
- MAKSYMALNA ŚREDNICA TARCZY MM 350
- ŚREDNICA OTWORU MONTAŻOWEGO TARCZY MM 25,4
- DŁUGOŚĆ x SZEROKOŚĆ x WYSOKOŚĆ MM 1270 x 660 x 1350
- WYMIARY STOŁU ROBOCZEGO MM 1000
- WAGA KG 105
RAMA (1)
ZESPAWANA STALOWA KONSTRUKCJA RAMY JEST TRWAŁA I WYTRZYMAŁA. BOCZNE SŁUPKI MASZYNY GWARANTUJĄ RÓWNOLEGŁOŚĆ SZYNY DO STOŁU. ZESPÓŁ SZYNOWY (4) MOŻNA TEŻ PRZECHYLIĆ DO 45º DO SKOŚNYCH CIĘĆ.
SZYNA (2)
PROWADZI GŁOWICĘ TNĄCĄ NAD STOŁEM.
OSŁONA TARCZY (3)
TO ZESPAWANA KONSTRUKCJA STALOWA, PRZEZNACZONA DLA TARCZ O ŚREDNICY DO 350MM, KTÓRA ZAPEWNIA MAKSYMALNĄ OCHRONĘ OPERATOROWI I ZWIĘKSZA WIDOCZNOŚĆ OBRABIANEGO ELEMENTU. CZĘŚCIĄ OSŁONY TARCZY JEST METALOWA POKRYWA WAŁU NA ZAWIASACH, KTÓRĄ MOŻNA ŁATWO OTWORZYĆ. TO POZWALA NA ŁATWY DOSTĘP DO WAŁU PODCZAS KONTROLI ORAZ DO WYMIANY TARCZY (PRZY WYŁĄCZONYM SILNIKU), A ZARAZEM ZAPEWNIA PEŁNĄ OCHRONĘ TARCZY PODCZAS PRACY MASZYNY. STRZAŁKA NA OSŁONIE TARCZY POKAZUJE KIERUNEK OBROTU TARCZY.
WYŁĄCZNIK AWARYJNY (5)
CZERWONY PRZYCISK WYŁĄCZA SILNIK. SŁUŻY TEŻ ZA WYŁĄCZNIK AWARYJNY.