Prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych. Kwalifikacja A.26.2. Podręcznik do nauki zawodu. Technik organizacji reklamy
Autor: Dorota Zadrożna, Alina Kargiel
EAN: 9788302157141
Typ publikacji: podręcznik szkolny
Strony: 240
Oprawa: broszurowa
SID: 634397
Prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych. Kwalifikacja A.26.2. Podręcznik do nauki zawodu. Technik organizacji reklamy
W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat tworzenia i aktualizacji bazy danych o klientach, identyfikacji typów klientów, prowadzenia rozmowy sprzedażowej, przedstawiania oferty sprzedaży produktów i usług reklamowych. Podkreślono znaczenie prowadzenia sprzedaży produktów i usług reklamowych zgodnie z przyjętą strategią marketingową, realizacji zlecenia i zamówienia na produkty i usługi reklamowe, negocjacji oraz przygotowywania umowy sprzedaży produktów i usług. Pokazano metody prowadzenia dokumentacji dotyczącej sprzedaży produktów i usług, a także sposoby korzystania z programów komputerowych stosowanych w procesie sprzedaży produktów i usług reklamowych.