Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościOpis
z siedzibą w Brzeziu k/Opola
46-021 Brzezie k/Opola
Oddział Opole
ul. Oleska 94, 45-222 Opole
Zarejestrowana pod nr
KRS 0000133588 w Sądzie Rejonowym w Opolu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
NIP: 754-21-24-860
REGON: 531229622
Kapitał zakładowy : 57.600,-
PEKAO SA II O/Opole :
26 1240 3103 1111 0010 1598 0394
PROWADNICA OREGON
NOWA
Jest to możliwe tylko wówczas gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony , oraz jeśli jest to produkt gotowy do użycia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niz w terminie 14 dni. Towar powinien być zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, musi mieć oryginalne opakowanie, kompletne wyposażenie i akcesoria.
Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymanym wraz z nim dokumentem zakupu oraz z pisemnym oswiadczeniem o odstapieniu od umowy, chyba, że klient-konsument już wcześniej wysłał takie oświadczenie. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi.
W przypadku ewentualnej niezgodności produktu z umową oraz w przypadku wad produktu, można złożyć reklamację zgodnie z obowiązujacymi przepisami. W tym też celu należy skontaktować się z biurem sklepu. Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu w oryginalnym opakowaniu osobiście do biura 45-222 Opole ul. Oleska 94 wraz z dowodem zakupu i karta gwarancyjna lub wysłanie produktu w oryginalnym opakowaniu do serwisu sklepu na adres 45-222 Opole, ul Oleska 94 wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu i kartą gwarancyjna.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.