Prowadnica do harwestera GB Titanium 75cm
- Rodzaj połączenia: Standardowe 10 mm
- Marka: GB Titanium
- Podziałka: 404"
- Szerokość rowka: 2,0 mm
- zębatka: 10-12
- Długość: 75,0 cm
- Typ: wąska
- ogniwa: 84-85
Odpowiednik dla:
Oregon: 752RHFL104, 752HSFL104, 752SMRQ104
IGGESUND: BL2701-75
KOX: 59752-1/109070
Prowadnica GB TITANIUM – XV
Prowadnice o nowym, wyższym standardzie, z wymienną końcówką (nosem), zbudowane tak, aby przetrwać dłużej i zapewnić maksymalny komfort pracy bez potrzeby wymiany prowadnicy na nowa.
SZERSZA – szerszy kształt prowadnicy "zabezpiecza" przed spadaniem słabo naciągniętego łańcucha oraz zmniejsza obciążenia łańcucha w punktach krytycznych cięcia, czyli, tam gdzie wymagana jest wysoka wydajność układu tnącego.
MOCNIEJSZA - wykonana ze stopu tytanu (stali o bardzo wysokiej wytrzymałości), co zmniejsza zginanie, a wydłuża żywotność. Jest najmocniejszą dostępną prowadnicą do harwestera.
Wymienna zębatka (Nos prowadnicy)
Czasem zamiast kupować nową prowadnicę wystarczy wymienić sam nos! Sama wymiana jest bardzo łatwa (końcówka mocowana jest za pomocą 5 nitów).
Od nowa zaprojektowany, wzmocniony, wymienny nos prowadnicy odporny na rozchodzenie się, zapewnia wyjątkową trwałość i niezawodność w pracy. Wyposażony jest w mocną „15-zębową zębatkę” (koło gwieździste), która (ponieważ jest większa, bo ma więcej zębów) pozwala na większe napięcia łańcucha, co poprawia wydajność.
Im większa zębatka tym mniej obrotów (=łożysko jest mniej obciążone = mniejsze nagromadzenie ciepła i wydłużona żywotność nosa, a co za tym idzie również prowadnicy). Większa zębatka absorbuje dodatkowo więcej drgań (co odciąża prowadnicę). Wymienna zębatka może być wymieniona kilka razy w wyniku czego zaoszczędzisz na wymianie całej prowadnicy.
Kółko gwieździste ślizga się na wysokiej jakości szwajcarskich łożyskach.
System Lube Direct™ - Zastosowano unikalne smarowanie łożyska za pomocą kilku specjalnych kanałów, dzięki czemu łożysko jest idealnie nasmarowane = co również zwiększa jego żywotność. (Ogólnie: W prowadnicach harwesterowych łożysko smarowane jest olejem do łańcucha ;) )
Wszystko to sprawia, że praca tymi prowadnicami jest bardziej wydajna i ekonomiczna.