Przedmiotem aukcji jest:
EMULATOR PROSTY DRUGIEJ SONDY LAMBDA - OCYNKOWANY
NOWY
Nasza nowa, gwintowana prosta sonda to idealne rozwiązanie do instalacji w ciasnych, trudno dostępnych miejscach.
Jeśli masz problem z wydechem to najprawdopodobniej pojazd przeszedł w tryb awaryjny. Jest to spowodowane tym, że czujnik odczytu widzi dodatkowy przepływ spalin i pojawia się błąd. W trybie awaryjnym Twój pojazd będzie miał ograniczone obroty, będzie zużywać więcej paliwa i może jechać bardzo wolno.
Ten produkt rozwiąże ten problem, odciąży czujnik O2 (brak nadmiaru spalin/ciepła) i pozwali czujnikowi czytać poprawnie wartości, więc informacje o usterce nie będą wysyłane do ECU !!!
Jeśli zwiększysz dawkę paliwa, ECU przekaże informację do wtryskiwaczy, a te wstrzykną więcej paliwa ze względu na dodatkową ilość odczytywanego O2. Będzie to oznaczało, że nie zaoszczędzisz paliwa zwiększając dawkę paliwa.
Na szczęście nasz produkt rozwiąże ten problem !!!
Bardzo prosty w instalacji, bez spawania, cięcia, wiercenia itp. Wystarczy wkręcić !!!
W przypadku pojazdów z EURO 3 i standardów wyższych emisji pojazdów drugi czujnik lambda znajduje się po katalizatorze. Odgrywa on rolę diagnostyczną. Jeśli wykryje jakiekolwiek nieprawidłowości na podstawie danych z jednostki sterującej silnika to wyświetla się błąd na desce rozdzielczej ("check engine"), a silnik może przełączyć się do trybu awaryjnego (w zależności od marki samochodu). Często objawia się to dużym spadkiem mocy. Problemy te pojawiają się w przypadku usunięcia katalizatora, niskiej jego wydajności, lub zastąpienia na strumienicę.
W takich sytuacjach konieczne staje się zamontować drugą sondę lambda !!!
Katalizator może skutecznie zmniejszyć moc 2 do 3%, a prędkość maksymalną nawet do 5%. Jej usunięcie i wykorzystywanie emulatora jest najprostszym sposobem, aby niskim kosztem podnieść moc.
Emulator może również pomóc w przypadku problemów z instalacją LPG, który ze względu na wykrycie bardzo bogatej mieszanki spowoduje wyświetlenie CHECK ENGINE na desce rozdzielczej !!!
CECHY PRODUKTU:
- Materiał: stal ocynkowana (galwanizowana)
- Gwint wewnętrzny oraz wewnętrzny: M18x1,5 - występujący w ponad 99% Sond Lambda;
- Wysokość: 50 mm
- Gwint utworzony dedykowanymi do tego narzędziami - doskonała dokładność i odwzorowanie
- Otwór wlotu spalin 3 mm. Zapobiega awarii silnika (jazda z dużą prędkością)
- Profesjonalna jakość wykonania
Producent : zamiennik
Montaż jest bardzo prosty. Wykręcamy sondę Lambda, w jej miejsce wkręcamy emulator, do którego następnie wkręcamy sondę Lambda. GOTOWE !!!