Promocja marki Poradnik dobrych praktyk
Stępowski Robert
- Rok wydania: 2014
- Rodzaj okładki: Miękka
- Autor: Stępowski Robert
- Stan: Używana
- ISBN: 9788363566333
- Wymiar: -
- Nr wydania: -
- Seria: -
- Ilość stron: 240
- Waga: 0.5 kg
- Indeks: -
- TIN: T01431030
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej.<br /> Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce.
Uwagi
Brzegi stron zakurzone, Oprawa lekko wytarta, trochę zabrudzona, Rogi oprawy trochę zagięte, trochę wytarte, Oprawa delikatnie zagięta, Rogi stron trochę pofalowane,