Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie DirectX 11 (7126632292)



Nie było ofert kupna

Zakończona o 16:14 dnia 02.07.2018 r.

Kategoria: Gry
Lokalizacja: Gliwice


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

oferta nr 7126632292


Opis

okładka
Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11 (Ebook)
Autor: Frank Luna
Wydawca: Helion
Rok wydania: 2014
Liczba stron (w wersji papierowej): 856
ISBN: 978-83-246-7477-0
Promocja 129,00 zł 83,85 zł
kontakt

allegro@ebookpoint.pl

tel.32 230 98 63 w. 121, 188
fax.32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 8.00–16.00)

Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice

Poznaj możliwości DirectX!

DirectX to zestaw funkcji wspierających tworzenie zaawansowanej grafiki w systemie Windows. Historia tego dodatku sięga roku 1995, kiedy po wprowadzeniu na rynek systemu Windows 95 programiści tworzący gry z dużym oporem rozstawali się z systemem DOS. Od tego czasu DirectX jest nieustannie rozwijany, a gry i trójwymiarowe animacje tworzone z wykorzystaniem najnowszej wersji zapierają dech w piersiach. Jeżeli chcesz poznać możliwości tego dodatku i wykorzystać jego potencjał, to trafiłeś na doskonałą publikację!

Żadna inna nie omawia w tak szczegółowy sposób zagadnień związanych z tworzeniem grafiki i animacji przy użyciu DirectX. Książka została podzielona na trzy części. Pierwsza pozwoli Ci zdobyć podstawową wiedzę na temat fundamentów grafiki trójwymiarowej. Nauczysz się lub przypomnisz sobie, jak prowadzić działania na wektorach, przekształcać te wektory i stosować macierze. W części drugiej szczególny nacisk został położony na poznanie Direct3D. Dowiesz się, jak zainicjalizować system, nanosić tekstury oraz cieniować obiekty. Część trzecia zawiera mnóstwo przydatnych informacji na temat widoku pierwszej osoby, prowadzenia kamery, systemu cząstek, zaawansowanego mapowania oraz animowania. Książka ta jest obowiązkową lekturą każdego programisty zajmującego się grafiką 3D!

Dzięki tej książce:

  • poznasz fundamenty grafiki 3D — wektory, macierze i ich przekształcenia
  • zaznajomisz się z dostępnymi funkcjami oraz sposobem pracy z Direct3D
  • dowiesz się, jak korzystać z tekstur i cieni
  • wykorzystasz system cząstek
  • poznasz potencjał DirectX

Zbuduj wirtualny świat za pomocą DirectX!


payu
zaufane opinie
kod, projektowanie, python, aplikacje, mvc, firma, programowanie aplikacji, instancje, visual basic, ddd, flash, multimedia, eksploracja danych, komunikacja sieciowa, javaserver faces, arkusz kalkulacyjny, tworzenie gier, przechowywanie danych, filtry, postgresql, kurs, książka, podręcznik, tutorial,unity, animacja, programowanie gier, tablet, grafika, tworzenie gier, gra, grafika 3d, aplikacja, facebook, c#, projektowanie, renderowanie, projektowanie gier, mapowanie, gry komputerowe, smartfon, 3d, informatyka, css, javascript, kurs, książka, podręcznik, tutorial,directx, animacja, windows, system cząstek, programowanie, grafika 3d, cieniowanie, tekstura, mapowanie, kurs, książka, podręcznik, tutorial,ebp-kat-programowanie,ebp-kat-programowanie-gier,ebp-kat-informatyka

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.