Przedmiotem dzisiejszej oferty jest:
Usługa opracowania unikalnego projektu logo dla Twojej marki
Kim jestem i dlaczego powinienem opracować Twoje logo?
Jestem projektantem graficznym z 13 letnim doświadczeniem. Czas ten pozwolił mi zdobyć niezbędne umiejętności oraz wiedzę, którą wykorzystuję w praktyce w swoim studio projektowym Future Form od 8 lat (www.futureform.pl). Specjalizuję się głównie brandingu czyli w kreowaniu kompleksowych identyfikacji wizualnych marek zaczynając od nazwy, znaku/logo, poprzez materiały drukowane a kończąc na stronach internetowych itp.
Dodatkowo jestem dyplomowanym magistrem sztuki z Łódzkiej Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi oraz skończyłem wiele szkoleń i kursów poszerzających dodatkowo moją wiedzę/umiejętności.
Czym jest logo i dlaczego nie warto na nim oszczędzać?
Logo jest pierwszym i najważniejszym elementem, który wpływa na to jak Twoja marka będzie postrzegana na rynku zarówno przez konkurencję oraz przez potencjalnych Klientów. To prosty element graficzny, który przy wykorzystaniu możliwie jak najmniejszej ilości elementów graficznych powinien charakteryzować i wyróżniać markę na rynku.
Prostota znaku jest wynikiem skomplikowanego i czasochłonnego procesu mającego na celu przekazaniu określonego komunikatu przy wykorzystaniu możliwie jak najmniejszej ilości środków przekazu. Tylko wtedy logo jest łatwe do zapamiętania, zidentyfikowania i ewentualnego przekazania dalej w formie polecenia.
Dlaczego jest tak ważne? Ponieważ w obecnych czasach informacji i obrazu to ten znak będzie walczył o uwagę Twoich odbiorców. Musi być on unikalny, przemyślany, opracowany zgodnie ze sztuką projektowania i bez wpływu aktualnej mody na jego formę. Tylko wtedy ma szansę zagościć w podświadomości Twoich Klientów i przetrwać próbę czasu. Walka o uwagę jest większa niż kiedykolwiek bo konkurencja rośnie tak jak i szum informacyjny.
Na etapie projektowania logo doradzam i podpowiadam co jest odpowiednie dla Twojej marki. Analizuję konkurencję a także wybór nazwy. Inaczej podchodzę do marek dopiero co zaczynających na rynku a inaczej do tych, które istnieją na nim wiele lat.
Każdy projekt pierwotnie powstaje na kartce papieru w formie szkicu a jest opracowywany na podstawie briefu, który wypełniamy razem z Klientem aby usystematyzować wszystkie założenia, które będą brane na etapie projektowanie pod uwagę.
Co otrzymujesz dokonując zakupu?
- Profesjonalne doradztwo i fachową obsługę wieloletniego praktyka z bogatym portfolio i bazą zadowolonych Klientów zarówno z Polski, jak i zza granicy
- Unikalny projekt (koncepcję) logo w dwóch wersjach, który jest odpowiedzią na założenia jakie zostały poczynione na podstawie briefu sporządzonego z Wygranym licytację
- Dwie poprawki do wybranej wersji w cenie
- Po akceptacji finalnej wersji komplet plików wektorowych (formaty .ai, .eps, .pdf) oraz komplet plików w formie rastrowej (.jpg oraz .png (bez tła)) wraz z określeniem kolorystyki znaku w systemie kolorystycznym (RGB, CMYK, Pantone oraz Hex) * logo przekazuję w pozytywie oraz negatywie, zarówno w wersji pełnokolorowej, jak i achromatycznej oraz monochromatycznej
- Umowę przekazania praw autorskich majątkowych w pełnym zakresie
- ... i co najważniejsze satysfakcję, że wspólnie pomagamy przy okazji osobom, które tego potrzebują