WAŻNE: tym urządzeniem można programować wyłącznie czujniki ciśnienia TPMS od ladnefelgi_pl. Każdy programator jest zdolny do zaprogramowania czujników tylko tego samego producenta.
TPMS Programator Q01 433/315.
Programator Q01 to wielofunkcyjne urządzenie przeznaczone specjalnie do diagnozowania, kopiowania oraz programowania czujników TPMS. Urządzenie posiada w bazie do 95% aut dostępnych na rynku EU oraz USA. Aktualizacje są bezpłatne. Obsługa w j.polskim.
Lista obsługiwanych aut są regularnie udostępniane przez producenta. W zestawie otrzymujesz walizkę do przechowywania, dzięki której urządzenie będzie miało swoje miejsce w warsztacie i będzie odpowiednio chronione przed niesprzyjającymi czynnikami.
Zestaw zawiera:
- Programator Q01.
- Zasilacz.
- Kabel USB.
- Walizka do przechowywania.
Zalety programatora Sensor AID:
- Prosta, darmowa aktualizacja urządzenia dzięki dedykowanej aplikacji.
- Intuicyjna obsługa w języku polskim.
- Łatwy w użyciu.
- Diagnoza i odczyt parametrów wszystkich czujników TPMS dostępnych na rynku.
- Pokrycie 95% aut dostępnych na rynku EU i USA (identyczne pokrycie jak programatory od Autel i Cub).
- Automatyczne i bezprzewodowe kopiowanie czujników (tzw. klonowanie), bez konieczności zdejmowania opon.
- Ręczne kopiowanie czujników (np. wgrywając ID uzyskane przez klienta).
- Programowanie nowych czujników (nadając nowe ID).
- Wbudowany akumulator pozwala na bezprzewodową pracę przez długi czas.
Dwa tryby programowania czujników.
Podstawową funkcją urządzenia jest programowanie czujników ciśnienia TPMS. Sam proces programowania nie jest skomplikowany. Wyróżniamy dwie metody programowania – nadawanie nowych numerów ID i kopiowanie oryginalnych numerów ID. Urządzenie posiada wbudowaną antenę, dzięki której bezprzewodowo komunikuje się z czujnikami. Pracuje na częstotliwościach 433 MHz lub 315 MHz (identyczne jak czujniki).
1. Nadawanie nowych numerów ID (tworzenie zamienników) </br>2. Kopiowanie oryginalnych numerów ID (klonowanie)
Podczas tworzenia zamienników do czujników wgrywane są nowe numery ID. Jeżeli auto posiada opcję automatycznej nauki (taką opcję posiada 39% aut), to Twój komputer pokładowy samoczynnie lub przez opcję z menu, rozpoczyna wykrywanie nowych numerów. Natomiast jeżeli pojazd nie posiada takiej opcji, pozostaje ręczne wgranie nowych nr ID poprzez połączenia auta z komputerem serwisowym przez łącze ODB II.
Klonowanie przebiega inaczej, ponieważ czujniki są programowane numerami ID, które są odczytywane z aktualnie zamontowanych sensorów. Takie numery można odczytać bezpośrednio z czujnika (jeżeli posiadasz oryginalne), odczytać z komputera pokładowego samochodu (podpinając do auta komputer serwisowy) lub bezprzewodowo zeskanować koło programatorem. Każdy czujnik posiada unikatowe ID i auto wyposażone w czujniki TPMS ze sklonowanymi numerami nie widzi różnicy między starymi, a nowymi czujnikami, więc auto nie wymaga ręcznego przyuczenia.
Specyfikacja:
- Zakres sygnału: 315MHz / 433MHz.
- Wyświetlacz: kolorowy TFT 2,8” (320 x 240 dpi).
- Akumulator: 3,7 V; 3000 mAh.
- Wymiary: 22,47 cm x 9,45 cm 5,88 cm.
- Waga: 0,29 kg.
Dlaczego warto mieć programator TPMS w swoim warsztacie?
Programator jest wart swojej ceny i polecamy ten produkt w szczególności wszędzie tam, gdzie oferowana jest usługa wymiany/diagnozy czujników TPMS. Jeżeli prowadzisz warsztat samochodowy, serwis, czy wulkanizację to powinieneś zastanowić się nad posiadaniem tego programatora. Jesteśmy przekonani, że taka inwestycja szybko się zwróci. Dlaczego?
Po pierwsze będziesz oferować kompleksową obsługę klienta, sięgającą wymiany i programowania TPMS. Producent zapewnia, że produkt pokrywa 95% aut dostępnych na rynku, a więc możesz być pewien, że zaprogramujesz czujniki dla większości aut swoich klientów. Po drugie wszystkie auta produkowane od 2014 roku muszą być fabrycznie wyposażone w system monitorowania ciśnienia w oponach. A więc obecnie po drogach jeździ co raz więcej samochodów wyposażonych czujniki TPMS – Twoich potencjalnych klientów.