Profesjonalny system obsługi punktów gastronomicznych SOGA stanowi niezwykle przydatne narzędzie wspierające funkcjonowanie każdej restauracji, baru, kawiarni, etc.
SOGA to idealne rozwiązanie wszędzie tam gdzie szybka i sprawna obsługa Klienta jest najwyższym priorytetem. Intuicyjność obsługi w połączeniu z nowoczesnym interfejsem zapewniają najwyższą ergonomię i wygodę pracy. System został zbudowany w taki sposób, aby maksymalnie ułatwić pracę na ekranie dotykowym i dlatego został wyposażony w odpowiednio duże przyciski zapewniające wygodę i przyspieszenie obsługi Klienta.
SOGA jako system modułowy daje możliwość wyboru i swobodnej konfiguracji.
POS - podstawowa obsługa sprzedaży
Gwarancja szybkiej i wygodnej pracy z wykorzystaniem ekranów dotykowych. Wśród wielu funkcji wymienimy tu tylko nieliczne:
- graficzne odwzorowanie układu stolików na sali
- obsługa rachunków: łączenie, dzielenie, przekazywanie pomiędzy kelnerami
- wydruk zamówień na drukarce fiskalnej
- sprzedaż zestawów (np. hotdog + frytki + cola)
- funkcja szybkiej sprzedaży (bez przypisania do stolika)
- obsługa różnych form płatności
- obsługa kart rabatowych,oraz pre-paid
- wystawianie faktur i korekt
- tworzenie raportów sprzedaży, m.in.: stan kasy, sprzedaż artykułów, udzielone rabaty, obrót wg godzin, stan kasy, anulacje i pomyłki, sprzedaż artykułów wg form płatności, obrót w poszczególnych grupach wg form płatności, wpłaty i wypłaty wg kelnerów, rozliczenie kierowców, koszty dostaw, raport ogólny zawierający ilość wystawionych rachunków, ilość klientów, średnią ilość klientów na rachunek, średnią wartość rachunku, średnią wartość rachunku na klienta.
Happy Hours i Pizza
Funkcja Happy Hours pozwala na automatyczną zmianę cen sprzedawanych dań w określonych godzinach poszczególnych dni tygodnia.
Bardzo przydatna dla lokali, w których tłok panuje jedynie w określonych porach dnia. Dzięki jej wykorzystaniu łatwiej będzie zachęcić klientów do odwiedzenia lokalu w mniej atrakcyjnych godzinach.
Sprzedaż pizzy to prawdziwe wyzwanie w czasach coraz bardziej wymagających klientów. My to wiemy dlatego też postaraliśmy się przygotować rozmaite konfiguracje doboru i wymiany składników, tak by klient był zadowolony a kucharz wiedział dokładnie co ma przygotować.
Gospodarka magazynowa
Niezwykle pomocne narzędzie ułatwiające zarządzanie zapleczem magazynowym. Wśród najważniejszych funkcji znajdziemy:
- szczegółowa kontrola stanów magazynowych
- tworzenie raportu stanów magazynowych na dowolny dzień
- inwentaryzacja
- tworzenie receptur potraw
- obsługa produkcji garmażeryjnej
- kalkulacja imprez (np. komunie, wesela, urodziny, etc.)
- obliczanie wartości energetycznej
- ewidencja dokumentów od dostawców
- terminarz spraw do załatwienia
- wystawianie faktur i korekt
- kartoteka przeterminowanych płatności od klientów
- kartoteka należności z kart płatniczych
- kartoteka naszych zobowiązań
- obsługa dokumentów kasowych
- raport wystawionych dokumentów
- rejestr VAT sprzedaży i zakupu
- raport marży na poszczególnych zmianach kelnerskich
- definiowanie różnych uprawnień w programie dla różnych użytkowników
Zamówienia internetowe i dostawy telefoniczne
Masz już stronę internetową? Chcesz zyskać nowy kanał sprzedaży i zyskać dodatkowych klientów? Zainstaluj SOGAweb i zarządzaj zamówieniami bezpośrednio w Twoim programie SOGA. Nie potrzebujesz już kilku rożnych systemów. Teraz wszystko będzie w jednym miejscu.
Dzięki SOGAweb:
- sam decydujesz, które dania będą dostępne w ofercie internetowej
- program obliczy koszt dostawy wg Twoich wskazówek
- udostępniasz płatności on-line
- będziesz mógł przywiązać klientów dzięki ofercie kuponów rabatowych
Dostawa telefoniczna
Funkcjonalność bardzo przydatna dla lokalu oferującego sprzedaż z dowozem do Klienta. Wyświetlanie mapy okolicy dostawy ze wskazaniem adresu, wybór kierowcy oraz funkcja identyfikacji stałych klientów. Po przypisaniu numeru dzwoniącego do danych osoby zamawiającej, przy kolejnym zamówieniu Klient jest już automatycznie identyfikowany bez konieczności wprowadzania danych adresowych. Obsługa NIE wymaga zakupu kosztownych central telefonicznych. Wystarczy jedynie telefon z systemem Android.
Bonowniki kelnerskie
Aplikacja umożliwiająca pracę na urządzeniach mobilnych z systemem Android.
Dzięki możliwości graficznego odwzorowania ułożenia stolików znacznie ułatwia prace kelnerów. Do podstawowych funkcji aplikacji mobilnej należą:
- przyjmowanie zamówień
- łączenie rachunków
- dzielenie rachunków
- przenoszenie rachunku na inny stolik
- przekazywanie rachunków na POS
- rozliczanie rachunków dowolną formą płatności
- wykonanie raportu: rozliczenie dla kelnera
- ustalanie priorytetów na pozycje zamówienia
- możliwość modyfikowania cen
- obsługa zestawów
- sprzedaż pizzy wraz z możliwością modyfikowania dodatków
- komentarze dla kucharza na zamówieniach
- kontrola czasu realizacji zamówienia
Programy lojalnościowe dla klientów i motywacyjne dla pracowników
Dobry klient to... stały klient. Ta stara prawda jest nadal jakże aktualna. Wg opinii ekspertów koszt pozyskania nowego klienta kilkukrotnie przewyższa koszt "utrzymania" już zdobytego. Doceniasz lojalnych klientów? Pozwól by i oni poczuli się docenieni. Pomocą w realizacji tego zadania będzie własny program lojalnościowy, który będzie aktywny po uzupełnieniu licencji o ten moduł. Następnie wystarczy określić zasady programu i poinformować o nim klientów. Gotowe!
Moduł motywacyjny pozwala przygotować system prowizyjny dla kelnerów w zależności od osiągniętego celu sprzedażowego.
VIU – Visual Information Utility
Wizualny system informacyjny. Stanowi kompilację obsługi ekranów kuchennych KDS z obsługą ekranów informujących klienta o stanie realizacji jego zamówienia RDS.
Dzięki wykorzystaniu KDS znacznie przyspieszysz i uprościsz komunikację pomiędzy kuchnią a kelnerami. Będziesz mógł również wykorzystać system przywoławczy oparty na bonownikach kelnerskich.
Obsługa ekranów RDS natomiast to wyświetlanie listy zamówień w realizacji widoczne dla klienta.
Nadzór szefa
Pozwala osobie zarządzającej lokalem na stały nadzór (podgląd) nad jego bieżącym funkcjonowaniem. Menedżer w każdej chwili może skontrolować aktualną sytuację na salach, sprawdzić stan kasy czy też dokonać analizy za pomocą dostępnego zestawu raportów.
Raporty własne
Moduł pozwalający zebrać interesujące nas dane i przedstawić w postaci przejrzystej formy graficznej. Do własnego tworzenia raportów konieczna jest znajomość oprogramowania FastReport. Umożliwia również edytowanie układu graficznego poszczególnych dokumentów.
Eksport do księgowości
Umożliwia przesłania m.in. dokumentów magazynowych, zakupowych, sprzedażowych oraz kasowych do najpopularniejszych na rynku systemów finansowo-księgowych.
Aktualnie obsługiwane systemy to:
Insert, WA-Pro (WF-FaKir, WF-KaPeR), Comarch ERP Optima, Comarch ERP Klasyka, Symfonia,
... inne na zapytanie
RCP - rejestracja czasu pracy
Umożliwia kontrolę czasu pracy wszystkich pracowników zatrudnionych w lokalu. Obsługuje mechanizm automatycznego logowania i wylogowania po wykonaniu określonych czynności.
Współpraca z programem hotelowym
Restauracja jest częścią prowadzonego obiektu hotelarskiego? Nasz system sprawdzi się również w takiej sytuacji! Dla zwiększenia komfortu obsługi gości warto pomyśleć o możliwości bezgotówkowego korzystania z hotelowego baru czy restauracji. Rachunki klientów związane z gastronomią będą przenoszone do ogólnego rachunku hotelowego i rozliczane w chwili regulowania płatności za całość pobytu.