KLIKNIJ KUP TERAZ: Aukcja dotyczy modułu programu S4H POS wraz z instalacją na wybranym urządzeniu przez naszą firmę. Oferujemy możliwość informatyzacji Państwa restauracji poprzez wdrożenie Systemu POS. Serdecznie zapraszamy do współpracy.
Program do obsługi gastronomii S4H:
Rozbudowane oprogramowanie gastronomiczne skierowane do Klientów bardziej wymagających. System umożliwia precyzyjne rozliczanie personelu, kosztów produkcji i procesów biznesowych zachodzących w pojedyńczym punkcie jak również i w sieci lokali. Program pozwoli Ci zoptymalizować politykę cenową, a nowoczesne systemy rabatowe oraz skomplikowane mechanizmy promocyjne zaszyte w oprogramowanie sprawią, że Twoi klienci będą chętniej przychodzić do Twojego lokalu. Kilkunastoletnie know-how naszych specjalistów gwarantuje naszym klientom bogate źródło wiedzy w zakresie doboru odpowiednich funkcjonalności systemu do profilu działalności klientów. Ponieważ nasi doradcy na bieżąco śledzą zmiany w przepisach, możesz nie martwić się, czy Twój lokal spełni wszystkie wymogi księgowe.
S4H POS narzędzie pracy kelnera: Program dla restauracji do prowadzenia sprzedaży na ekranach dotykowych. Dzięki współpracy z programem S4H CHEF pozwala na sprawne zarządzanie procesem sprzedaży w lokalu. Połączenie dwóch modułów umożliwia bieżące monitorowanie procesów sprzedaży, magazynu, tworzyć zamówienia i prowadzić statystyki.
S4H POS poprzez konfigurowalne opcje umożliwia sprawne rozpoczęcie sprzedaży nawet w kilku lokalach jednocześnie, a przyjazny interfejs użytkownika znacznie skróci czas potrzebny na wprowadzenie zamówienia do systemu.
S4H CHEF rozliczeniowo-magazynowy: S4H Chef to aplikacja rozliczeniowo-magazynowa, której największym atutem jest zaawansowany systemem raportowania, dzięki któremu otrzymasz zestawienia niezbędne do podejmowania strategicznych decyzji w przedsiębiorstwie. S4H Chef to również zaawansowane narzędzie zarządzania wszystkimi współpracującymi z nim modułami z jednego miejsca. Intuicyjna obsługa i łatwa możliwość edycji poszczególnych produktów, sprawdzanie stanów magazynowych, generowanie raportów i składanie zamówień sprawiają, że S4H Chef jest jednym z najbardziej zaawansowanych i rozpoznawanych systemów na rynku.
W module S4H Chef wprowadzono innowacyjny system synchronizacji danych przy użyciu którego możesz prowadzić i zarządzać własną siecią lokali. Dane przesyłane są tak często jak tego wymagasz, dlatego jesteś zawsze na bieżąco informowany o wynikach finansowych Twojej firmy.
Wybrane moduły oprogramowania:
S4H KDS: nowoczesny system wymiany informacji z kuchnią: System komunikacji z kuchnią (Kitchen Display System) to niezastąpione narzędzie w każdej nowoczesnej kuchni. KDS system zastępuje drukowanie zamówień w kuchni na drukarce bonowej czytelnym ekranem, który zawiera wszystkie zamówienia oczekujące bądź będące w realizacji. Daje ogromne możliwości edycji statusu zamówienia przez osoby pracujące w kuchni. Status zamówienia jest natychmiast wyświetlony kelnerom, którzy mogą poinformować klienta lub dostarczyć mu przygotowany posiłek bez potrzeby ciągłego zapytywania kuchni o stan jego realizacji.
S4H SORTING: Oprogramowanie minimalizujące marnowanie żywności. Rejestracja wszystkich odpadów żywności za pomocą S4H SORTING pozwala dokładnie analizować dane oraz badać możliwe obszary oszczędności. Komunikując dane obsłudze oraz wprowadzając zmiany w kuchni w pierwszym roku zaoszczędzisz zmniejszając ilość odpadów do kilkudziesięciu procent.
S4H CATERING: Oprogramowanie dla cateringu od S4H przeznaczone jest między innymi dla szpitali i stołówek pracowniczych oraz dla firm typu Fit Catering specjalizujących się w dostawie zdrowej żywności na zamówienie. Dzięki kompletnej kalkulacji wszystkich wartości odżywczych wszyscy klienci są zadowoleni z jakości dostarczanego menu ,wyliczenie kosztów pozwala Ci uzyskać zawsze pełny obraz swojego biznesu.
S4H MOBILE POS: Dodatkowa aplikacja S4H Mobile POS współpracuje z S4H POS. Optymalizuje czas pracy kelnera oraz skraca czas oczekiwania na zamówione potrawy. Dzięki niej kelner nie musi często podchodzić do oddalonego terminala aby wprowadzić zamówienie. Prześle je bezpośrednio przy kliencie poprzez urządzenie przenośne pracujące w środowisku Windows bezpośrednio do systemu S4H pracującego w restauracji.
S4H CRM: Zintegrowany z wszystkimi modułami systemu S4H program do zarządzania zasobami. Pozwala w sposób zorganizowany planować przebieg różnego rodzaju zadań organizowanych w Twoim obiekcie. S4H CRM pozwala połączyć różnego rodzaju dokumenty ( np. dla hotelu - rezerwacje pokoi, planowanie menu, faktury, asygnaty; dla gastronomii - terminarz imprez, planowanie menu, planowanie zamówień, faktury; dla produkcji - rezerwacje dostaw półproduktów, planowanie zaopatrzenia stanowisk w materiały, prognozowanie zaopatrzenia dla zakładu, faktury, asygnaty ). Wraz z S4H CRM oprócz powiązania wszelkich dokumentów w jednym miejscu posiadasz zbiór zadań dla Twojego personelu
Wybrane usługi online:
S4H PANEL MANAGER na urządzenia przenośne: Aplikacja webowa, która synchronizuje się z programem S4H Chef. Za jej pomocą sprawdzisz ostatnią sprzedaż, zakupy, stan magazynów i wiele więcej. Wszystko to na ekranie tabletu, telefonu komórkowego, z dala od lokalu i za pośrednictwem internetu - wystarczy zalogować się w systemie.
S4H ZAMÓW przez internet: Oprogramowanie sklepu internetowego Zamów. S4HONLINE to aplikacja webowa, która po zsynchronizowaniu z S4H Chef umożliwia klientom zakładanie konta oraz zamawiania produktów z dostępnego asortymentu. Zamówienie jakie złoży klient będzie wyświetlone na ekranie S4H POS i przekazane do realizacji. Oprogramowanie sklepu internetowego Zamow.S4HONLINE polecamy zwłaszcza osobom prowadzącym restauracje i chcącym usprawnić sposób składania zamówień.
Odpowiednie oprogramowanie jest kluczem Twojego do sukcesu.
Czym są Systemy POS?
POS (Point Of Sale): to zintegrowane rozwiązanie punktu sprzedaży zawierające jednostkę komputerową do obsługi szybkiej sprzedaży z oprogramowaniem kasjera, drukarkę fiskalną oraz pozostałymi akcesoriami wspomagający proces obsługi klienta. Do akcesoriów POS zaliczamy drukarki zamówień / drukarki termiczne, czytniki kodów kreskowych, wagi kalkulacyjne, szuflady kasowe, kolektory danych, czytniki RFiD, MSR, Dallas do logowania kasjerów i / lub wykorzystywane w celu rejestracji kart klienta w różnego rodzaju programach promocyjnych / lojalnościowych.