Program do diagnostyki samochodu SDPROG + interfejs iCar2 BT 3.0 Android dla samochodów marki VOLVO
⚙️ Co zyskujesz kupując zestaw diagnostyczny?
✅ Dożywotnią licencję na nasze oprogramowanie, która zapewnia pełne wsparcie techniczne i regularne, darmowe aktualizacje.
✅ Program SDPROG jest dostępny na systemy Android, co umożliwia wygodne korzystanie z niego na dowolnym ulubionym urządzeniu, takim jak tablet czy smartfon. Nasze oprogramowanie jest kompatybilne ze wszystkimi pojazdami wyposażonymi w system diagnostyczny OBDII/EOBD. Obsługuje wszystkie marki i modele samochodów wyprodukowanych od 2001 roku (dla silników benzynowych) lub od 2004 roku (dla silników diesla) aż do 2024 roku, niezależnie od kraju produkcji.
✅ Oprogramowanie SDPROG obsługuje samochody benzynowe, diesel, z instalacją gazową, hybrydowe i elektryczne.
✅ Aplikacja, która może być wykorzystywana zarówno do celów komercyjnych, jak i niekomercyjnych, oferując wszechstronność i użyteczność dla każdego użytkownika.
✅ Interfejs Vgate iCar2 Bluetooth 3.0, zaawansowane narzędzie diagnostyczne wyposażone w złącze OBDII. Dzięki komunikacji bezprzewodowej Bluetooth, pozwala ono na łatwe łączenie się z urządzeniem mobilnym z systemem Android, co znacznie ułatwia przeprowadzanie diagnostyki pojazdu.
⚙️ Program przeznaczony jest do diagnostyki samochodów marki VOLVO wyprodukowanych w latach 2006-2024:
XC90 (2006-2014), XC70 (2008-2015), XC60 (2008-2015), XC70/V70 XC (2006-2007), V70 (2008-2015), V60 (2011-2015), V50 (2006-2012), V40 (2013-2015), S80L (2008-2012), S80 (2006-2006), S60 (2011-2015), S60 (2006-2009), S40 (2006-2012), C70 (2006-2013), C30 Electric (2011-2013), C30 (2017-2013), XC90 (2016-2023), XC70 (2016-2016), XC60 (2018-2023), XC60 (2016-2017), XC40 (2018-2023), V90 Cross Country (2017-2023), V90 (2017-2023), V70 (2016-2016), V60 Cross Country (2016-2018), V60 (2019-2023), V40 Cross Country (2019-2023), V40 (2016-2019), S90L (2019-2022), S90 (2017-2023), S80 (2006-2006), S60 Cross Country (2016-2018), S60 (2019-2023), S60 (2016-2018), C40 (2022-2023)
⚙️ Kupując zestaw diagnostyczny otrzymujesz:
- Program diagnostyczny SDPROG: nowoczesne narzędzie diagnostyczne, które umożliwia komunikację między sterownikiem a systemem pokładowym pojazdu. Dostarcza użytkownikowi istotne informacje i parametry dotyczące pracy samochodu.
- Interfejs diagnostyczny iCar2 ELM327 Bluetooth 3.0, pozwalający na bezprzewodowe połączenie z pojazdem. Współpracuje z urządzeniami mobilnymi działającymi na systemie Android, takimi jak smartfony i tablety. Umożliwia wygodne monitorowanie działania samochodu oraz diagnozowanie usterek i kodów błędów bez potrzeby używania kabli.
⚙️ Obsługiwane moduły:
- ECM (Moduł Kontroli Silnika)
- CEM (Moduł Elektroniczny Centralny)
- TCM (Moduł Kontroli Skrzyni Biegów)
- ABS/BCM (Moduł Systemu Antyblokowania Hamulców)
- SRS (Moduł Systemu Dodatkowych Ograniczeń Bezpieczeństwa)
- DIM (Moduł Informacji Kierowcy)
- BECM (Moduł Kontroli Energii Baterii)
- ASDM (Aktywny Moduł Bezpieczeństwa Domowego)
- AGU (Jednostka Bramy Akcesoriów)
- ATM (Moduł Telematyki Dodatkowej)
- AUD (Moduł Audio)
- BBS (Moduł Dźwiękowy Zasilany Z Baterii)
- BCM 2 (Moduł Kontroli Hamulców 2)
- BMS (Moduł Monitorowania Baterii)
- CCM (Moduł Kontroli Klimatyzacji)
- CSD (Wyświetlacz Konsoli Środkowej)
- DDM (Moduł Drzwi Kierowcy)
- DEM (Moduł Elektroniczny Dyferencjału)
- ECCM (Moduł Kompresora Powietrza Ładującego Elektrycznie)
- EGSM (Moduł Elektronicznego Wybieraka Biegów)
- ESM (Moduł Dźwięku Zewnętrznego)
- ESMR (Moduł Dźwięku Zewnętrznego - Wstecz)
- FLC2 (Kamera Patrząca Do Przodu 2)
- FLR (Radar Patrzący Do Przodu)
- HCML (Moduł Kontroli Reflektorów Lewy)
- HCMR (Moduł Kontroli Reflektorów Prawy)
- HUD (Wyświetlacz Head-Up)
- IEM (Moduł Napędu Tylnego Osi Elektrycznego Inwertera)
- IGM (Moduł Generatora Inwertera)
- IHU (Jednostka Centrum Informacyjno-Rozrywkowego)
- IMS (Czujnik Ruchu Wewnętrznego)
- ISGM (Zintegrowany Moduł Rozrusznika-Generatora)
- LCPM (Moduł Zasilania Konsoli Salonu)
- MVBM (Moduł Baterii Średniego Napięcia)
- MVCM (Moduł Konwertera Średniego Napięcia)
- NRCM (Moduł Kontroli Redukcji NOX)
- OBC (Moduł Ładowania Pokładowego)
⚙️ Obsługiwane moduły:
- OFM (Moduł Zapory OBD)
- OHC (Moduł Kontroli Konsoli Górnej)
- PAC (Moduł Kamery Pomocy Parkingowej)
- PDM (Moduł Drzwi Pasażera)
- POT (Moduł Sterowania Uchylną Klapą Tylną Zasilaną)
- PSCR (Moduł Kontroli Tylnego Układu Kierowniczego)
- PSCB (Rezerwowy Moduł Kontroli Układu Kierowniczego)
- PSCM (Moduł Kontroli Układu Kierowniczego)
- PSMD (Moduł Fotelika Pasażera)
- PSMP (Moduł Fotelika Kierowcy)
- RBCM (Moduł Kontroli Listew Bocznych)
- RBMS (Redundantny Czujnik Monitorowania Baterii)
- RML (Moduł Pasa Bezpieczeństwa Lewy)
- RMR (Moduł Pasa Bezpieczeństwa Prawy)
- SAS (Moduł Czujnika Kąta Skrętu)
- SCL (Moduł Blokady Kolumny Kierowniczej)
- SOLD (Moduł Kontroli Wykrywania Przeszkód Bocznych Lewy)
- SODR (Moduł Kontroli Wykrywania Przeszkód Bocznych Prawy)
- ASSM (Aktywny Moduł Zasłony Spoilera)
- SSMB (Rezerwowy Moduł Bezpieczeństwa Stopu)
- SUM (Moduł Zawieszenia)
- SWM (Moduł Kierownicy)
- TACM (Moduł Kontroli Aktuatora Skrzyni Biegów)
- TCAM (Moduł Telematyki i Anteny)
- TRM (Moduł Przyczepy)
- TVM (Moduł Telewizyjny)
- VCM (Moduł Łączności Pojazdu)
- VCU1 (Jednostka Obliczeniowa Pojazdu 1)
- VDDM (Główny Moduł Domeny Dynamiki Pojazdu)
- VGM (Moduł Bramy Pojazdu)
- WAM (Moduł Wizji Szerokokątnej)
- WPC (Ładowanie Bezprzewodowe Telefonu)
⚙️ Monitorowanie pracy czujników oraz pełna kontrola nad DPF
- Ciśnienie w kolektorze dolotowym
- Rzeczywista prędkość silnika
- Prędkość pojazdu
- Przepływ masy powietrza
- Pozycja przepustnicy
- Lambda
- Zawór recyrkulacji spalin (EGR)
- Ciśnienie atmosferyczne
- Napięcie baterii
- Status przekaźnika klimatyzacji (A/C)
- Masa powietrza na skok
- Temperatura paliwa
- Włącznik lampy hamulca
- Pedal sprzęgła
- Przekaźnik świec żarowych
- Temperatura płynu chłodzącego silnika
- Cykl pracy jednostki pomiarowej
- Temperatura oleju silnikowego
- Modulacja szerokości impulsu aktywatora ciśnienia doładowania
- Nominalna wartość ciśnienia paliwa
- Ciśnienie klimatyzacji
- Temperatura powietrza dolotowego
- Pożądana masa powietrza
- Prąd z alternatora
- Pozycja pedału przyspieszenia
- Sygnał modulacji szerokości impulsu pedału przyspieszenia
- Moment obrotowy silnika
- Czujnik położenia zaworu recyrkulacji spalin (EGR)
- Cykl pracy aktywatora wentylatora chłodzącego
- Pożądana wartość ciśnienia doładowania
- Prąd przez zawór regulujący ciśnienie paliwa
- Modulacja szerokości impulsu aktywatora wiru
- Czujnik ciśnienia filtra cząstek stałych (DPF)
- Czujnik temperatury filtra cząstek stałych (DPF)
- Czujnik temperatury katalizatora
⚙️ Monitorowanie parametrów DPF:
D5244T8, D4204T
⚙️ Odczyt kasowanie/kasowanie kodów usterek:
✅ Numer kodu usterki
✅ Opis kodu usterki
✅ Status kodu usterki
✅ Typ kodu usterki
⚙️ Program do diagnostyki samochodu SDPROG dla ELM327, OBD2, OBDII
SDPROG to zaawansowane narzędzie diagnostyczne, które pozwala na komunikację między sterownikiem a komputerem pokładowym pojazdu. Gwarantuje pełny dostęp do istotnych informacji i parametrów dotyczących pracy samochodu. Oprogramowanie umożliwia:
- odczyt przyczyny świecenia się kontrolki Check Engine/MIL,
- odczyt kodów błędów: zapisanych, oczekujących, stałych, generycznych, jak i specyficznych dla danego producenta,
- usuwanie błędów i kodów usterek,
- uzyskanie przydatnych informacji dotyczących prawdopodobnej przyczyny awarii oraz sposobu jej usunięcia.
Program odczytuje wszystkie kody obowiązujące w systemie OBDII:
P – układ napędowy, B – nadwozie, C – podwozie, U – komunikacja sieciowa.
Funkcja zegarów i wykresów umożliwia śledzenie i kontrolowanie wybranych parametrów. Narzędzia są elastyczne i można je dostosować do własnych preferencji, co ułatwia monitorowanie i analizowanie danych.
Testowanie napięcia za pomocą oprogramowania SDPROG:
- napięcie akumulatora w stanie spoczynku podczas postoju,
- spadek napięcia podczas rozruchu,
- stan ładowania podczas pracy na wolnych obrotach,
- stan ładowania podczas pracy pod obciążeniem.
SDPROG posiada obszerną bazę wskazówek technicznych, które mogą pomóc użytkownikowi w szybszym identyfikowaniu i naprawie potencjalnych problemów. Program oferuje:
- możliwe przyczyny pojawienia się usterki,
- przyczyny pojawienia się kodu błędu,
- możliwe objawy,
- zasadę działania podzespołu.
⚙️ Funkcje dodatkowe oprogramowania:
✅ Funkcja umożliwiająca sprawdzenie przeciążeń w samochodzie
Funkcja pozwala odczytać przeciążenia występujące podczas jazdy. Wyświetla zarówno bieżącą, jak i maksymalną wartość przeciążenia.
✅ Tryb Race
Funkcja umożliwiająca dostosowanie sygnałów wizualnych i dźwiękowych do wybranych wartości prędkości obrotowej silnika. Oferuje personalizację, którą można skonfigurować według własnych preferencji.
Zestaw diagnostyczny SDPROG – dla kogo?
✅ Świadomy kierowca:
- monitorowanie temperatury silnika, zasysanego powietrza oraz otoczenia,
- monitorowanie pozycji pedału przyspieszenia,
- monitorowanie napięcia instalacji elektrycznej,
- monitorowanie filtra DPF, GPF, PEF oraz FAP,
- monitorowanie korekt wtrysków w samochodach spalinowych
- monitorowanie ciśnienia doładowania turbosprężarki.
✅ Sprzedawca samochodów:
- przejechany dystans od momentu pojawienia się kontrolki MIL,
- czas od momentu usunięcia kodów usterek,
- czas od momentu pojawienia się kontrolki MIL.
✅ Warsztat samochodowy:
- możliwe przyczyny wystąpienia usterki,
- przyczyny pojawienia się kodu błędu,
- możliwe objawy usterki,
- zasada działania podzespołu.
✅ Zestaw zawiera:
- Oprogramowanie SDPROG na urządzenia mobilne z systemem Android,
- Interfejs diagnostyczny iCar2 z komunikacją Bluetooth 3.0,
- Kod aktywacyjny zapewniający darmowe aktualizacje w języku polskim oraz pomoc techniczną,
- Instrukcję.
O marce SDPROG
Pomysł na SDPROG zrodził się w 2012 roku, z potrzeby stworzenia funkcjonalnego oprogramowania, które uprościłoby kierowcom oraz mechanikom korzystanie z funkcji diagnostycznych. Od początkowych etapów projektowania w 2013 roku, przez rozwój i wprowadzenie pierwszej aplikacji desktopowej w 2015 roku, aż po rozbudowę o aplikacje mobilne dla Androida i iOS w 2016 roku, SDPROG nieustannie ewoluuje, aby sprostać rosnącym wymaganiom użytkowników.
SDPROG to dynamicznie rozwijające się oprogramowanie, które staje się niezastąpionym narzędziem w rękach każdego mechanika i kierowcy. Zaufały mu już setki profesjonalistów i amatorów motoryzacji w Polsce – dołącz do nich i Ty! Sprawdź, jak łatwa i efektywna może być diagnostyka z SDPROG.