Program do diagnostyki samochodu SDPROG + interfejs iCar Pro BT 3.0 Android dla samochodów marki MINI
⚙️ Co zyskujesz kupując zestaw diagnostyczny?
✅ Dożywotnią licencję na nasze oprogramowanie, która zapewnia pełne wsparcie techniczne i regularne, darmowe aktualizacje.
✅ Program SDPROG jest dostępny na systemy Android, co umożliwia wygodne korzystanie z niego na dowolnym ulubionym urządzeniu, takim jak tablet czy smartfon. Nasze oprogramowanie jest kompatybilne ze wszystkimi pojazdami wyposażonymi w system diagnostyczny OBDII/EOBD. Obsługuje wszystkie marki i modele samochodów wyprodukowanych od 2001 roku (dla silników benzynowych) lub od 2004 roku (dla silników diesla) aż do 2024 roku, niezależnie od kraju produkcji.
✅ Oprogramowanie SDPROG obsługuje samochody benzynowe, diesel, z instalacją gazową, hybrydowe i elektryczne.
✅ Aplikacja, która może być wykorzystywana zarówno do celów komercyjnych, jak i niekomercyjnych, oferując wszechstronność i użyteczność dla każdego użytkownika.
✅ Interfejs Vgate iCar Pro Bluetooth 3.0, zaawansowane narzędzie diagnostyczne wyposażone w złącze OBDII. Dzięki komunikacji bezprzewodowej Bluetooth, pozwala ono na łatwe łączenie się z urządzeniem mobilnym z systemem Android, co znacznie ułatwia przeprowadzanie diagnostyki pojazdu. Wersja Pro pozwala na samoistne wzbudzanie urządzenia wraz z zapłonem oraz wyłącza się 30 minut po zgaszeniu samochodu. W porównaniu do innych wersji, nie wymaga wciśnięcia przycisku aby ponownie połączyć się z pojazdem.
⚙️ Program przeznaczony jest do diagnostyki samochodów marki MINI wyprodukowanych w latach 2006-2024:
Clubman JCW F54 (2016-2017), Cooper F55 (2014-2018), Cooper F56 (2014-2018), Cooper F57 (2016-2018), Cooper R56 (2010-2013), Cooper R57 (2010-2015), Cooper R58 (2011-2015), Cooper R59 (2012-2015), Cooper Clubman F54 (2015-2018), Cooper Clubman R57 (2010-2010), Cooper Clubman ALL4 F54 (2017-2017), Cooper Countryman F60 (2017-2017), Cooper Countryman R60 (2010-2014), Cooper Countryman ALL4 F60 (2017-2017), Cooper Countryman ALL4 R60 (2013-2014), Cooper D F55 (2014-2018), Cooper D F56 (2014-2018), Cooper D F57 (2016-2018), Cooper D R56 (2010-2013), Cooper D R57 (2010-2015), Cooper D Clubman F54 (2015-2017), Cooper D Clubman R57 (2010-2015), Cooper D Countryman F60 (2016-2019), Cooper D Countryman R60 (2010-2016), Cooper D Countryman ALL4 F60 (2016-2019), Cooper D Countryman ALL4 R60 (2010-2016), Cooper D Paceman R61 (2013-2016), Cooper D Paceman ALL4 R61 (2013-2016), Cooper JCW F56 (2015-2017), Cooper JCW F57 (2016-2017), Cooper Paceman R61 (2013-2014), Cooper Paceman ALL4 R61 (2013-2014), Cooper S F55 (2014-2017), Cooper S F56 (2014-2017), Cooper S F57 (2016-2017), Cooper S R56 (2010-2013), Cooper S R57 (2010-2015), Cooper S R58 (2011-2015), Cooper S R59 (2012-2015), Cooper S Clubman F54 (2015-2017), Cooper S Clubman R57 (2010-2015), Cooper S Clubman ALL4 F54 (2016-2017), Cooper S Countryman F60 (2017-2017), Cooper S Countryman R60 (2010-2016), Cooper S Countryman ALL4 F60 (2017-2017), Cooper S Countryman ALL4 R60 (2010-2016), Cooper S Countryman ALL4 JCW R60 (2012-2014), Cooper S JCW R50 (2006-2006), Cooper S Paceman R61 (2013-2016), Cooper S Paceman ALL4 R61 (2013-2016), Cooper S Paceman ALL4 JCW R61 (2013-2014), Cooper SD F55 (2013-2018), Cooper SD F56 (2013-2018), Cooper SD R56 (2011-2013), Cooper SD R57 (2011-2015), Cooper SD R58 (2011-2015), Cooper SD R59 (2012-2015), Cooper SD Cabrio F57 (2015-2018), Cooper SD Clubman F54 (2016-2017), Cooper SD Clubman R57 (2011-2015), Cooper SD Clubman ALL4 F54 (2016-2017), Cooper SD Countryman F60 (2017-2017), Cooper SD Countryman R60 (2011-2016), Cooper SD Countryman ALL4 F60 (2017-2017), Cooper SD Countryman ALL4 R60 (2011-2016), Cooper SD Paceman R61 (2013-2016), Cooper SD Paceman ALL4 R61 (2013-2016), Countryman ALL4 JCW F60 (2017-2017), Countryman ALL4 JCW R60 (2014-2016), First R56 (2009-2010), One F55 (2015-2017), One F56 (2014-2017), One F57 (2016-2017), One R56 (2009-2013), One R57 (2010-2015), One Clubman F54 (2017-2017), One Clubman R57 (2010-2015), One Countryman F60 (2017-2017), One Countryman R60 (2010-2016), One D F55 (2015-2018), One D F56 (2014-2018), One D R56 (2010-2013), One D Clubman F54 (2017-2018), One D Clubman R57 (2010-2015), One D Countryman F60 (2017-2018), One D Countryman R60 (2010-2015), One First F55 (2015-2017), One First F56 (2014-2017), Paceman ALL4 JCW R61 (2014-2016).
⚙️ Kupując zestaw diagnostyczny otrzymujesz:
- Program diagnostyczny SDPROG: nowoczesne narzędzie diagnostyczne, które umożliwia komunikację między sterownikiem a systemem pokładowym pojazdu. Dostarcza użytkownikowi istotne informacje i parametry dotyczące pracy samochodu.
- Interfejs diagnostyczny iCar Pro ELM327 Bluetooth 3.0, pozwalający na bezprzewodowe połączenie z pojazdem. Współpracuje z urządzeniami mobilnymi działającymi na systemie Android, takimi jak smartfony i tablety. Umożliwia wygodne monitorowanie działania samochodu oraz diagnozowanie usterek i kodów błędów bez potrzeby używania kabli. Nie wymaga także wciskania przycisku aby wzbudzić interfejs, wzbudzenie jest automatyczne ze starem silnika.
⚙️ Obsługiwane moduły:
- BATT48 – Elektronika baterii 48 woltów
- Układ Elektroniczny Silnika/ Elektronika Skrzyni Biegów 2
- DSC – system kamer kierowcy
- EGS – elektroniczne zarządzanie skrzynią biegów
- EHC – elektroniczna regulacja wysokości zawieszenia
- EME – Elektronika maszyny elektrycznej
- EME2 – Elektronika maszyny elektrycznej 2
- Silnik
- EPS – elektryczne wspomaganie kierownicy
- GHAS – regulowany mechanizm blokady różnicowej
- HKFM – Moduł funkcyjny tylnej klapy
- LMV – wzdłużny rozkład momentu obrotowego
- PCU – Jednostka sterująca zasilaniem
- PCU48 – Jednostka sterująca zasilaniem 48V
- SCR – wybiórcza redukcja katalityczna
- VTC – Valvetronic
- VTC – Valvetronic 2
- VTG – skrzynka rozdzielcza napędu
- ACSM-MRS — system wielokrotnego ograniczenia poduszek powietrza
- DSC – dynamiczna kontrola stabilności
- EARSH – tylna elektryczna aktywna stabilizacja przechyłu
- EARSV – Przednia elektryczna aktywna stabilizacja przechyłu
- ELV – Elektroniczna Blokada Kolumny Kierowniczej
- HRSNL – Lewy tylny czujnik radarowy w pobliżu zasięgu
- HRSNR – Prawy tylny czujnik radarowy w pobliżu zasięgu
- HSR – Kontrola kąta poślizgu tylnej osi
- KAFAS – systemy wspomagania kierowcy oparte na kamerach
- PMA – Asystent manewrowania na parkingu
- RDC – Kontrola ciśnienia w oponach
- RVC – kamera widoku tylnego
- SARS – satelita z poduszką powietrzną, prawy słupek A
- SAS2 – system wyposażenia opcjonalnego 2
- SASL – Poduszka powietrzna – satelita lewego słupka A
- SBSL – Poduszka powietrzna – satelita lewego słupka B
- SBSR – satelita z poduszką powietrzną, prawy słupek B
- SFZ – satelita centralny z poduszką powietrzną pojazdu
- SME – Elektronika do zarządzania magazynowaniem
- SRSNVL – Lewy przedni czujnik radarowy w pobliżu zasięgu
- SSBF – satelita z poduszką powietrzną i siedzeniem pasażera
- SSFA – satelita z poduszką powietrzną w fotelu kierowcy
- SSH – satelita z poduszką powietrzną na tylnym siedzeniu
- STVL – Poduszka powietrzna – satelita lewych przednich drzwi
- STVR – Poduszka powietrzna – satelita prawych przednich drzwi
- SZL – Zestaw przełączników poduszki powietrznej-kolumny kierownicy
- VSG – generator dźwięku pojazdu
- ZGM – Moduł Bramy Centralnej
- AHL – automatyczne poziomowanie reflektorów
- CA – System Dostępu Komfortowego
- EKPS – elektryczne sterowanie pompą paliwa
- EMF – Hamulec postojowy
- HKA – automatyczna klimatyzacja w tylnej kabinie
- HKL – Podnośnik tylnej klapy
- IHKA – Zintegrowany System Automatyki i Klimatyzacji
- KLE – elektronika ładowania udogodnień
- LIM – moduł interfejsu ładowania
- RLS – czujnik deszczu/światła
⚙️ Obsługiwane moduły:
- SHD – Dach przesuwno-uchylny
- SHZH – Niezależna/pomocnicza nagrzewnica
- SMBF – moduł przedniego siedzenia pasażera
- SMBFH – Moduł tylnego siedzenia pasażera
- SMFA – moduł siedzenia kierowcy
- SMFAH – moduł tylnego siedzenia kierowcy
- WIM – moduł wycieraczek
- ADP – panel wyświetlacza audio
- AMP – wzmacniacz
- ASK – Kontroler systemu audio
- CBX – MEDIA – ComBox Multimedia
- CDC – zmieniarka płyt CD
- CDCP-DSP – zmieniarka CD – cyfrowy procesor dźwięku
- CHAMP – Centralna jednostka główna i platforma multimedialna
- CHAMP-GW – Centralna jednostka główna i platforma multimedialna – bramka
- CPM
- CVM – Moduł miękkiego dachu składanego
- DAB – tuner cyfrowy
- DSP – cyfrowy procesor dźwięku
- DVDC – zmieniarka DVD
- FBI – Elastyczny interfejs magistrali
- FKA – Tylna nagrzewnica lub klimatyzacja
- FRM – Moduł Przedziału Pasażerskiego
- HU – Jednostka główna
- ICM – Zintegrowane zarządzanie podwoziem
- KHI – interfejs zestawu słuchawkowego
- MOST – Analiza systemów transportowych zorientowanych na media
- NAV – komputer nawigacyjny
- RFK – Kamera cofania
- RSE – rozrywka na tylnych siedzeniach
- SG-FD – Wyświetlacz w tylnej komorze
- TEL – interfejs telefoniczny
- VM – moduł wideo
- ACC – Aktywny tempomat
- AHM – moduł przyczepy
- BZM – Centrum sterowania, konsola środkowa
- CAS – System dostępu do samochodu
- CID – Centralny Wyświetlacz Informacyjny
- KON – Kontroler
- FBZM – Centrum sterowania przedziałem tylnym, konsola środkowa
- FCON – Kontroler tylnej części
- FZD – Centrum Funkcji Dachowych
- GWS – Przełącznik zmiany biegów
- IBOC – amerykański tuner cyfrowy wewnątrzkanałowy
- KOMBI – Zestaw wskaźników
- LM – Moduł świateł
- NVE – elektronika noktowizyjna
- NVK – kamera noktowizyjna
- PDC – kontrola odległości podczas parkowania
- SDARS – satelitarny cyfrowy tuner radiowy
- SEC – Pomocnicza jednostka sterująca
- SINE – Syrena i czujnik przechyłu
- TBX – Touchbox
- TCB – połączenie alarmowe Combox
- ULF-SBX-H – Moduł interfejsu wysoki
- VDP – platforma dynamiki pionowej
⚙️ Monitorowanie pracy czujników oraz pełna kontrola nad DPF
- Temperatura spalin przed katalizatorem
- Temperatura spalin przed filtrem cząstek stałych
- Obliczony pozostały przebieg filtru cząstek stałych
- Przebieg (od regeneracji)
- Włączona regeneracja
- Status regeneracji
⚙️ Monitorowanie parametrów DPF:
N47C16.
⚙️ Odczyt kasowanie/kasowanie kodów usterek:
✅ Numer kodu usterki
✅ Opis kodu usterki
✅ Status kodu usterki
✅ Typ kodu usterki
⚙️ Program do diagnostyki samochodu SDPROG dla ELM327, OBD2, OBDII
SDPROG to zaawansowane narzędzie diagnostyczne, które pozwala na komunikację między sterownikiem a komputerem pokładowym pojazdu. Gwarantuje pełny dostęp do istotnych informacji i parametrów dotyczących pracy samochodu. Oprogramowanie umożliwia:
- odczyt przyczyny świecenia się kontrolki Check Engine/MIL,
- odczyt kodów błędów: zapisanych, oczekujących, stałych, generycznych, jak i specyficznych dla danego producenta,
- usuwanie błędów i kodów usterek,
- uzyskanie przydatnych informacji dotyczących prawdopodobnej przyczyny awarii oraz sposobu jej usunięcia.
Program odczytuje wszystkie kody obowiązujące w systemie OBDII:
P – układ napędowy, B – nadwozie, C – podwozie, U – komunikacja sieciowa.
Funkcja zegarów i wykresów umożliwia śledzenie i kontrolowanie wybranych parametrów. Narzędzia są elastyczne i można je dostosować do własnych preferencji, co ułatwia monitorowanie i analizowanie danych.
Testowanie napięcia za pomocą oprogramowania SDPROG:
- napięcie akumulatora w stanie spoczynku podczas postoju,
- spadek napięcia podczas rozruchu,
- stan ładowania podczas pracy na wolnych obrotach,
- stan ładowania podczas pracy pod obciążeniem.
SDPROG posiada obszerną bazę wskazówek technicznych, które mogą pomóc użytkownikowi w szybszym identyfikowaniu i naprawie potencjalnych problemów. Program oferuje:
- możliwe przyczyny pojawienia się usterki,
- przyczyny pojawienia się kodu błędu,
- możliwe objawy,
- zasadę działania podzespołu.
⚙️ Funkcje dodatkowe oprogramowania:
✅ Funkcja umożliwiająca sprawdzenie przeciążeń w samochodzie
Funkcja pozwala odczytać przeciążenia występujące podczas jazdy. Wyświetla zarówno bieżącą, jak i maksymalną wartość przeciążenia.
✅ Tryb Race
Funkcja umożliwiająca dostosowanie sygnałów wizualnych i dźwiękowych do wybranych wartości prędkości obrotowej silnika. Oferuje personalizację, którą można skonfigurować według własnych preferencji.
Zestaw diagnostyczny SDPROG – dla kogo?
✅ Świadomy kierowca:
- monitorowanie temperatury silnika, zasysanego powietrza oraz otoczenia,
- monitorowanie pozycji pedału przyspieszenia,
- monitorowanie napięcia instalacji elektrycznej,
- monitorowanie filtra DPF, GPF, PEF oraz FAP,
- monitorowanie korekt wtrysków w samochodach spalinowych
- monitorowanie ciśnienia doładowania turbosprężarki.
✅ Sprzedawca samochodów:
- przejechany dystans od momentu pojawienia się kontrolki MIL,
- czas od momentu usunięcia kodów usterek,
- czas od momentu pojawienia się kontrolki MIL.
✅ Warsztat samochodowy:
- możliwe przyczyny wystąpienia usterki,
- przyczyny pojawienia się kodu błędu,
- możliwe objawy usterki,
- zasada działania podzespołu.
✅ Zestaw zawiera:
- Oprogramowanie SDPROG na urządzenia mobilne z systemem Android,
- Interfejs diagnostyczny iCar Pro z komunikacją Bluetooth 3.0,
- Kod aktywacyjny zapewniający darmowe aktualizacje w języku polskim oraz pomoc techniczną,
- Instrukcję.
O marce SDPROG
Pomysł na SDPROG zrodził się w 2012 roku, z potrzeby stworzenia funkcjonalnego oprogramowania, które uprościłoby kierowcom oraz mechanikom korzystanie z funkcji diagnostycznych. Od początkowych etapów projektowania w 2013 roku, przez rozwój i wprowadzenie pierwszej aplikacji desktopowej w 2015 roku, aż po rozbudowę o aplikacje mobilne dla Androida i iOS w 2016 roku, SDPROG nieustannie ewoluuje, aby sprostać rosnącym wymaganiom użytkowników.
SDPROG to dynamicznie rozwijające się oprogramowanie, które staje się niezastąpionym narzędziem w rękach każdego mechanika i kierowcy. Zaufały mu już setki profesjonalistów i amatorów motoryzacji w Polsce – dołącz do nich i Ty! Sprawdź, jak łatwa i efektywna może być diagnostyka z SDPROG.