Nasze
pozostałe aukcje: |
Interfejsy OPEL/BMW/VAG z kablami lub we wtyku OBD2
|
|
Diagnoskopy Launch X431, X431 TOOL |
|
Uniwersalne interfejsy do wielu marek CARBRAIN
|
|
Interfejsy do LPG na RS232 oraz USB z kablami
|
|
![Airbag reseter]()
Kasownik CrashData |
|
Wtyki do: OBD2, OBD2, BMW, OPEL, MB, Fiat, Mazda, Toyota, Nissan,
Mitsubishi, Ford, Daewoo, Hyundai, Chrysler i innych
|
|
Interfejsy USB: ELM327, Fiat, Ford, VAG, OPEL i inne
|
|
Diagnoskopy Launch X431, X431 TOOL |
|
![Wtyk Fiat, Polonez]()
Wtyk
do
Fiat, Polonez |
|
![]()
Kasownik
inspekcji OIL, SERVICE 10w1 auta euro.
|
|
![Int. do liczników VAGPROG, TachoUSB, CANCOMANDER]()
Interfejsy do ChipTuningu: BDM100, KWP2000, Galetto, KWP2000plus
|
|
|
|
Oprogramowanie ALDLJava v.2.0+ PL
intdiag
|
Przedmiot
aukcji |
Oprogramowanie ALDLJava v.2.0+ w języku
polskim
przeznaczone do interfejsu diagnostycznego Daewoo z naszej oferty
|
|
Charakterystyka
urządzenia |
Przedmiotem aukcji jest
oprogramowanie ALDLJava
v.2.0+ całkowicie
w języku polskim przeznaczone do interfejsu
diagnostycznego Daewoo z naszej oferty, program umożliwia diagnozę
samochodów marki Daewoo z silnikami 1.4/1.5/1.6/2.0 tylko
16-sto zaworowymi.
Program ALDLJava pozwala na:
a)
Podgląd olbrzymiej listy parametrów ukrytych w sterowniku
silnika
(ECU), np:
- prędkość obrotowa silnika,
- prędkość
samochodu,
- czasy otwarcia wtryskiwaczy,
- wszelkie ciśnienia
(powietrza, czynnika w układzie klimatyzacji) i temperatury (cieczy
chłodzącej, powietrza zasysanego),
- napięcie w instalacji,
napięcie sondy lambda,
- pozycję przepustnicy,
- zawartość
tzw. mapy benzynowej układu adaptacji składu mieszanki.
b)
Obliczanie przydatnych wielkości, które nie są dostępne
wprost z
ECU:
- przejechany dystans w kilometrach,
- zużycie paliwa
(sumaryczne, średnie, chwilowe),
- wartość przyśpieszenia wyrażona w
m/s2.
c) Kontrolowanie
parametrów pracy silnika i
jego osprzętu:
- regulacja składu mieszanki poprzez zmianę
współczynnika AFR,
- regulacja obrotów biegu jałowego,
-
wymuszanie pracy w pętli otwartej lub zamkniętej,
-
kontrolowanie pracy wentylatorów na chłodnicy,
- zapalanie i
gaszenie kontrolki CHECK,
- przełączanie długości kolektora
dolotowego VGIS,
- włączanie i wyłączanie klimatyzacji,
-
sterowanie pracą zaworów CCP i EGR.
d) Tzw.
dynamiczną
analizę parametrów silnika.
Podczas działania ALDLJava na bieżąco
dokonuje analizy danych odczytywanych z ECU i wykrywa anomalie
sygnałów mogące skutkować nieprawidłową pracą silnika (np.
czujniki ciśnień, temperatury, zaawansowana analiza kształtu
sygnału z sondy lambda).
e)
rejestrację danych pobieranych z
ECU w pliku dziennika,
który można w dowolnej chwili odtworzyć w
programie ALDLJava i na spokojnie przeanalizować samodzielnie lub ze
znajomym mechanikiem.
Inne
zalety programu ALDLJava:
- jest jednym z nielicznych
programów na rynku obsługującym
poprawnie silnik 1.5
- wszystkie komunikaty w programie są w języku polskim,
- program napisany jest w języku Java i można
go uruchamiać zarówno pod systemem Windows 2000/XP/Vista jak
i
systemami Linux (32/64-bit),
- jako jeden z niewielu programów,
ALDLJava współpracuje z niemal każdą przelotką
USB-RS232,
która pozwala na ustawienie wymaganej przez interfejs ALDL
prędkości
transmisji danych 8192 lub 8228 bps. Obsługuje, ale nie wymaga portu
sprzętowego na układzie UART,
-
program jest ciągle rozwijany i udoskonalany,
- pełna licencja, pozwala na pełne wykorzystanie
możliwości programu. Zakupiona licencja zachowuje ważność
również dla nowych wersji programu.
Wymagania programu
Do prawidłowej pracy programu wymagane są:
– system operacyjny MS Windows 2000/XP/Vista 32-bit lub Linux
i586/x86-64,
– co najmniej 256MB RAM oraz 10MB HDD,
– zalecana minimalna rozdzielność ekranu to 1024x768,
– port szeregowy RS232 pozwalający na pracę z prędkością 8192
lub 8228 bit/s (opcjonalnie
interfejs dokonujący konwersji prędkości z obsługiwanej przez port
szeregowy na wymaganą
standardem ALDL 8192 bit/s),
– interfejs sprzętowy dokonujący odpowiedniej konwersji
napięć ze standardu RS232 na poziom
wymagany przez interfejs ALDL,
– maszyna wirtualna JAVA: Sun JRE/JDK 1.5.0 lub nowsza,
– połączenie z siecią Internet podczas instalacji pliku
licencyjnego, podczas pierwszego
uruchomienia programu oraz w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w
ustawieniu czasu
systemowego,
– zalecane jest posiadanie przynajmniej podstawowej wiedzy o
znaczeniu parametrów pracy
silnika, które użytkownik ma zamiar modyfikować przy pomocy
programu.
Czy
warto kupić taki
program?
Policz ile kosztuje jedna wizyta w ASO, podczas
której mechanik na chwilę podłącza skaner diagnostyczny,
mówi że
wszystko jest ok i wystawia rachunek, a silnik dalej nie pracuje
prawidłowo (szarpie, ma problemy z uruchamianiem na zimno, zwłaszcza
gdy posiadasz instalację LPG).
Przy pomocy tego programu
diagnostyka problemów stanie się łatwiejsza ponieważ:
-
będziesz mógł dokonać diagnostyki wtedy, kiedy problem
występuje
(np. rano, gdy silnik jest jeszcze zimny, a po rozgrzaniu i
przyjechaniu do ASO problem znika),
- będziesz mógł przez
dłuższy czas rejestrować przebiegi sygnałów z ECU, aż w
końcu
sporadycznie występujący problem (np. chwilowy brak mocy) zostanie
"złapany",
- zaoszczędzisz cenne złotówki nie
wymieniając podzespołów na
„chybił-trafił” (np. sonda
lambda).
Parametry
live data, wykresy
![1]()
Diagnostyka
|
|
Inne
interfejsy z mojej oferty |
Na moich pozostałych aukcjach
oferuję również:
- interfejsy
VAG na max 232(K-line rs232), na transoptorach (K+L line rs232), na
układach ISO (KKL line rs232), VAG USB (KKL line USB)
- interfejsy
do korygowania liczników: Tachopro, Tacho USB,
VAG CAN commander, VAGPROG, Renault Jaeger, Citroen Saxo/ Peugeot 106,
K+CAN
- interfejsy
do immobilizerów: Vag Pin reader, Opel Pin reader, Renault
decoder, K+CAN Commander, CAN Commander
- interfejsy
do instalacji gazowych (LPG) na RS232 i USB, BRC, PRINS,
SGI,
- interfejsy
do BMW - BMW Scaner4.0, CS 3.4, Carsoft
6.1.4, Carsoft 6.5, PA-SOFT 1.3.6, inne, INPA
- interfejsy
do OPLA - Opel Scanner, KKL, Euroscan
- interfejsy
do Mercedesa z multiplekserem oraz z pinami
- interfejsy diagnostyczne
do Daewoo, Ford, Volvo, Fiat i innych
- interfejsy
Euroscan (Fiat, Opel, Mercedes, Ford, VW, itd.),
- interfejsy
do CHIP Tuningu KWP2000, KWP2000 plus, Galetto, inne
- interfejsy
ELM327 (Euroscan 2008)
- diagnoskopy
profesjonalne: Launch X431, AutoBOSS, CARBRAIN
- kasowniki
crash data
- kasowniki
inspekcji serwisowych
-
podgrzewacze świec BMW
- skanery
diagnostyczne (diagnoza bez komputera) - VAG, OBD2, AutoMax, CAN,
V-SCANNER, V-CHECKER, inne, AUTEL, MaxiDiag, JP701, EU702, US703, FR704
- kable z wtykami do OBD1, OBD2, BMW, Fiat, Polonez, Ford, Opel , MB,
Sprinter
- programatory:
ISP, NEC, XPROG, MOTOROLA HC05, HC08, HC11, HC12, TMS370 inne
Prowadzimy sprzedaż akcesoriów:
- kabli komputer-interfejs 1,8m, 3m, 5m, 10m,
- konwerterów
USB/COM, kart PCMCIA/RS232,
- wtyków
do większości samochodów (OBD1, OBDII,
VW LT,
Mercedes Sprinter, BMW, Fiat, Polonez, MB 38pin, Daewoo, Opel
10pin, Honda, Kia, Mitsubishi Hyundai, Nissan, inne).
- adaptery
z OBD2 na: OBD1, OBDII,
VW LT,
Mercedes Sprinter, BMW, Fiat, Polonez, MB 38pin, Daewoo 12 pin, Opel
10pin, Renault 14pin
- kable
KTS z wyprowadzeniem na: OBD1, OBDII,
VW LT,
Mercedes Sprinter, BMW, Fiat, Polonez, Daewoo, Opel
10pin,
|
|
Gwarancja
oraz wsparcie techniczne |
Na produkt udzielam 12 miesiące gwarancji.
Koszt transportu do mnie pokrywa kupujący, przesyłka z
powrotem do kupującego na mój koszt
Zapewniam pełne wsparcie techniczne przez:
- telefon (012)257-10-16, 0696-906-696
, 0600-38-79-69
- fax (012)257-10-16
- gg 1939113, 4780865
- mail: biuro@viaken.pl
- osobiście w Krakowie, ul. Paproci 8, 30-714 Kraków w
godzinach 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku
Na
wszystkie
produkty wystawiamy faktury VAT lub paragon, ceny na aukcjach to ceny
brutto (z podatkiem VAT). |
|
Jeszcze
masz wątpliwości? |
Jako nieliczni jesteśmy profesjonalną firma
motoryzacyjną istniejącą na rynku od 20lat. W naszych opisach nie
znajdziesz marketingowych bzdur o ilości sprzedanych sztuk, czy
magicznych pseudo najnowszych wersji. U nas klient ma zawsze zapewniony
wsparcie techniczne i profesjonalną pomoc przy wyborze. Proszę
zauważyć, że 90% ofert na allegro to firmy handlowe, które
skopiowały tylko opisy od nas (z resztą z naruszeniem praw autorskich),
a w większości nawet nie wiedzą co sprzedają. Stwierdzenia, że elm327
obsługuje ABS albo wszystkie auta od 96r to zwykły żart, a napisanie że
czym więcej pinów we wtyczce VAGa, tym więcej obsługiwanych
aut
to już jakaś kompromitacja, świadcząca tylko o niewiedzy sprzedającego.
Proszę zapytać takiego sprzedającego do czego te piny są podłączone i
to zarówno w aucie jak i interfejsie.
Jeżeli jeszcze
masz wątpliwości, czy mój interfejs spełnia wszystkie Twoje
oczekiwania, przeczytaj komentarze,
które dostałem za sprzedane interfejsy. Myślę, że kilka
tysięcy
zadowolonych klientów z samego allegro coś oznacza.
A to niektóre z komentarzy:
Serdecznie polecam ! Super produkt od Super Sprzedawcy :),
Wszystko w najlepszym porządku.Sprzedawca godny zaufania w 100%.Bardzo
dobry kontakt i super wsparcie techniczne.Polecam zdecydowanie. POLECAM
POLECAM POLECAM.
Bardzo solidny sprzedający,rewelacyjny czas dostawy.Jakość wtyczek
b.dobra.
Wielki pozytyw!! firma godna zaufania i polecenia, towar zgodny z
opisem wzorowo zapakowany. Profesjonalista gorąco polecam!!
Wszystko ok szyba i zadowalająca transakcja wzorowy kontakt
zarówno mailowy jak i przez GG. Człowiek otwarty na
współpracę ,jego towar jest objęty 12 miesięczną gwarancją
więc musi być dobry!!!. oferuje wsparcie techniczne. WIELKI POZYTYW!!
Obalona teoria Einsteina. Można poruszać się szybciej niż prędkość
światła. Dowód... Paczka, którą otrzymałem ;-)
|
|
Zawartość
sprzedawanego zestawu |
1. Oprogramowanie ALDLJava
v.2.0+ z licencją w formie elektronicznej. |
|
Wiadomość
dla pracowników allegro |
Przedmiotem
aukcji jest sprzęt, materiały pomocnicze są wynikiem mojej pracy, nie
naruszają praw autorskich |
|
|
|
Nasze
pozostałe
aukcje: |
![Adaptery z OBD2 na Fiat, BMW, OBD1, MB38, Sprinter]()
Adaptery
z OBD2 na Fiat, BMW, OBD1, MB38, i inne |
|
![Kasowniki inspekcji]()
|
|
![Skanery diagnostyczne z j. polskim]()
Skanery diagnostyczne do większości
modeli także w j. polskim |
|
![Int. do liczników VAGPROG, TachoUSB, CANCOMANDER]()
Int. do liczników VAGPROG, TachoUSB,
SAXO. JEAGER
VagCanComand, K+CAN
|
|
![Kable do KTS (chinch) do BMW, Fiat, Opel, OBD1]()
Kable do KTS (chinch) do BMW, Fiat, Opel, OBD1
|
|
![Interfejsy do MERCEDESA z multiplexerem oraz pinami]()
Interfejsy
do MERCEDESA z multiplexerem oraz pinami |
|
![Pełny wybór VAG]()
Wszystkie
rodzaje interfejsów VAG:K, KL, KKL USB oraz COM (RS232)
|
|
![]()
Programatory
do: Motoroli HC09, HC11, HC05, NEC, TMS |
|
![Int. do liczników VAGPROG, TachoUSB, CANCOMANDER]()
Interfejs do liczników Renault Jaeger
|
|
![]()
Interfejs do BMW PA-SOFT, Carsoft, INPA
|
|
![]()
Renault
Decoding Tool ECU kasownik immo
|
|
|
|