Prognozuj - kto kliknie, kupi,... Eric Siegel (7784665481)



Nie było ofert kupna

Zakończona o 7:33 dnia 31.01.2019 r.

Kategoria: Marketing i sprzedaż
Lokalizacja: Warszawa


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

oferta nr 7784665481


Opis

Prognozuj - kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze (ebook)

Autor: Eric Siegel

Wydawnictwo: MT Biznes

Zabezpieczenie: watermark

Formaty e-booka: epub, mobi

ISBN: 9788380871946

Przetłumczona na 9 języków. Wykorzystywana na ponad 30 uniwersytetach.

W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób to działa i jak codziennie wpływa na życie każdego z nas.

Takie kształtujące trendy organizacje jak Chase, Facebook, Google, Hillary for America, HP, IBM, Match.com, Netflix, NSA, Pfizer, Target i Uber wykorzystują potencjał wielkich zbiorów danych, by prognozować ludzkie zachowania; także i twoje.

Dlaczego? Dlatego, że analiza prognostyczna przekształca branże i w znaczący sposób wpływa na to, co dzieje się na świecie. Przeczytaj tę książkę, aby się dowiedzieć, jak ograniczać ryzyko, zwiększać sprzedaż, doskonalić opiekę zdrowotną, optymalizować media społecznościowe, walczyć z przestępczością i wygrywać wybory.

Dr Eric Siegel jest założycielem Predictive Analytics Word i redaktorem naczelnym „Predictive Analytics Times”. Były profesor Columbia University jest obecnie znanym mówcą, nauczycielem i liderem w branży.

„Odpowiednik Freakonomii w obszarze dużych zbiorów danych”. - Stein Kretsinger, założyciel i dyrektor Advertising.com

„Ekscytująca i wciągająca – czyta się ją jak thriller! Analiza prognostyczna ma swoje korzenie w codziennych ludzkich zachowaniach i jeśli jest stosowana właściwie, wpływa na ich działania. Przy pomocy przykładów Siegel opisuje zarówno szanse, jak i zagrożenia, jakie ta metodologia stwarza dla współczesnego świata”. - Marianna Dizik, statystyk, Google

„Książka Erica Siegela odnosi sukces tam, gdzie inne poniosły porażkę – objaśnia zawiłości wielkich zbiorów danych i daje przykłady z życia, jak organizacje wykorzystują potencjał analizy prognostycznej do wprowadzania wymiernych zmian”. - John Francis, starszy analityk danych, Nike

Podając fascynujące przykłady, Siegel pokazuje, jak firmy zarabiają pieniądze, prognozując, co zrobią klienci. Gdy zaczniesz czytać tę książkę, nie będziesz w stanie odłożyć jej na półkę”. - Artur Middleton Hughes, wiceprezes, Database Marketing Institute, autor Strategic Database Marketing

„Szczegółowy opis jak możemy przeciwdziałać nieprzewidywalności świata. Eric jasno wyjaśnia, dlaczego niektóre decyzje są bardziej zyskowne od innych – i ja się z nim zgadzam”. - Dennis R. Mortensen, prezes Visual Revenue, były dyrektor ds. analiz danych w Yahoo!

Ważne!

By pobrać e-booka, musisz posiadać konto na Allegro. Po zakupie ebook trafi na Twoją wirtualną półkę. Jeśli nie masz konta Allegro, nie będziemy mogli dostarczyć Ci e-booka.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.