Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
- 85,80 zł
- MODUL CDI ODBLOKOWANY REGULACJA SKUTERY 4T TUNING
- 85,80 zł z dostawą
- 500,00 zł
- KOMPUTER STEROWNIK SILNIKA SPRINTER 2.2 CDI
- 525 zł z dostawą
PROGCDI ++ PROGRAMOWALNY moduł zapłonowy CDI 2t 4t (4548742358)
Opis
!!! NAJNOWSZA WERSJA !!!
!!! Tylko na tej JEDNEJ aukcji WYJĄTKOWA CENA !!!
Na pozostałych aukcjach wersja R3.1 2014 PLUS.
+ Dwie konfigurowalne mapy zapłonu:
+ Dwa limity obrotów,
+ Funkcja rev-limit-offset (zmienia dźwięk/strzały z wydechu na odcięciu),
+ Mapy i limity obrotów są wybierane z zewnętrznego przełącznika (np. na kierownicy lub przy przepustnicy).
+ Praca do 19.900 RPM
+ Udoskonalony software oraz hardware.
+ Jedna mapa zapłonu
+ Dwa limity obrotów
+ Limit obrotów wybierany z zewnętrznego przełącznika.
+ Praca do 12.000 RPM
+ Udoskonalony software oraz hardware.
Klasyczne, nawet tuningowe i drogie moduły, zazwyczaj posiadają płaską charakterystykę, a jeśli już to zmieniają ją pomiędzy dwoma punktami - między rozruchem a normalną pracą. Takie rozwiązanie jest zupełnie niewystarczające jeżeli chcemy osiągnąć dobre parametry silnika. Do osiągnięcia przyzwoitych rezultatów niezbędny jest cyfrowy, procesorowy układ sterujący. Dlatego też moduł PROGCDI jest tak wyjątkowy i bezkonkurencyjny na tle innych.
Poza cyfrowym sterowaniem, moduł ten odznacza się wysokiej klasy podzespołami elektronicznymi, mocniejszą, szybszą iskrą oraz jakością wykonania.
Moduł jest odblokowany (nie posiada blokady obrotów maksymalnych ale daje możliwość jej ustawienia w dowolnym punkcie by chronić silnik przed uszkodzeniem).
Oprogramowanie pozwala na wybór rodzaju silnika pomiędzy dwu- a cztero-suwowym (2t / 4t).
Moduł R3.1 jest przeznaczony do wszystkich przedziałów pojemności skokowej silnika. Sprawdza się zarówno w silnikach jedno- jak i dwu-cylindrowych, oraz w niektórych wielocylindrowych (3, 4 i więcej).
Urządzenie opcjonalnie może być wyposażone w złączkę 4+2 piny (o szczegóły proszę pytać), standardowo wyprowadzone są luźe przewody do podłączenia (schemat i opis połączeń w dołączonej instrukcji).
Moduł dedykowany jest głównie do instalacji zapłonowych typu CDI-AC, niemniej można go również zastosować w wybranych instalacji CDI-DC (tam gdzie magneto jest przystosowane do zasilania modułu AC, o szczegóły proszę pytać).
Do urządzenia dołączona jest instrukcja podłączenia oraz konfiguracji układu (w języku polskim). W razie potrzeby służę również pomocą.
Moduł jest domyślnie zaprogramowany na typowo-sportową charakterystykę, więc będzie działał od razu po podłączeniu. Dalsze programowanie mapy również nie jest trudne, polega na wybraniu punktów (obrotów) i zadania im żądanego kąta wyprzedzenia. Wszystko konfigurowalne jest za pomocą trzech przycisków i wyświetlacza - bez użycia komputera, dzięki czemu łatwo testować różne konfiguracje. Istnieje również możliwość przywrócenia ustawień domyślnych.
Szczegóły instalacji i konfiguracji znajdują się w dołączonej instrukcji.
- 2-cyfrowy wyświetlacz - pozwala na komunikację z Użytkownikiem - w szczególności konfigurację modułu oraz mapy a podczas pracy silnika wyświetla jego obroty na minutę.
- Kondensator MKP - osiowy, foliowy-polipropylenowy kondensator o 50% większej pojemności w stosunku do standardowego. Kondensator ten cechuje się znacznie lepszymi parametrami pracy od standardowych poliestrowych, w szczególności nie zmniejsza pojemności przy dużych częstotliwościach. Zastosowanie kosztownego kondensatora odzwierciedla się znacznie mocniejszą iskrą.
- Diody UltraFast - ultra szybkie diody prostownicze pozwalają w pełni wykorzystać energię dostarczaną z silnika na ładowanie kondensatora a także błyskawiczne jego wyładowanie, co skutkuje szybszą i mocniejszą iskrą.
- Warystory - elektronika została zabezpieczona przed uszkodzeniem (skutkami przepięć) za pomocą warystorów, kondensatorów i diod zabezpieczających.
- Cały moduł zbudowany jest z wysokiej klasy podzespołów elektronicznych oraz płytki PCB. W połączeniu z profesjonalnym wykonaniem daje pewny i niezawodny moduł zapłonowy.
- poprawa dynamiki w całym zakresie obrotów;
- łatwiejszy rozruch silnika, szczególnie w trudnych warunkach;
- stabilniejsze wolne obroty;
- poprawa kultury pracy;
- poprawa sprawności (mniejsze spalanie);
- obniżenie temperatury jednostki napędowej;
- programowalne ograniczenie mocy (momentu) w całym zakresie (przydatne na przegląd);
- regulacji pracy silnika w całym zakresie;
- Wybierane punkty regulacji mapy (ułatwiające konfigurację);
- Poprawna praca aż do 19.900 rpm;
- Możliwość konfiguracji dwóch punktów odcięcia z funkcja rev-limit-offset;
- Mapy i odcięcia wybierane z zewnętrznego przełącznika;
- Praca z silnikami 2- oraz 4-suwowymi;
- Trwała pamięć konfiguracji (nie kasuje się po odłączeniu zasilania)
- Zasilanie DC: 6-12V, 100mA (aktywny), 0.1mA (czuwanie);
- Zasilanie AC: 50 do 400V (peek);
- Wymiary: 50 x 65 x 28mm (bez przewodów);
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.