PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
GRAŻYNA ROSA, IZABELA OSTROWSKA, URSZULA CHRĄCHOL
- Wydawca: WYDAWNICTWO NAUKOWE UNIWERSYTETU SZCZECIŃSKIEGO
- Rok wydania: 2020
- Oprawa: OPRAWA BROSZUROWA
- Ilość stron: 228
- EAN: 9788379723423
Obsługa klienta jest związana z każdym rodzajem działalności gospodarczej niezależnie od branży czy skali działalności. Różnorodność dostępnych opcji kontaktu z klientami powoduje, że wymagania w stosunku do firmy rosną. Obsługa może mieć przebieg pośredni, jak w przypadku sprzedaży internetowej czy telefonicznej lub bezpośredni, w którym pracownik spotyka się twarzą w twarz z klientem. Niezależnie od wybranego przez klienta sposobu kontaktu z firmą oczekuje on profesjonalnej obsługi. Profesjonalnej obsługi klienta można się nauczyć. Celem monografii jest zebranie i przedstawienie najnowszych trendów w zachowaniach klientów oraz wynikających z nich zasad profesjonalnej obsługi klienta. Przestawione w książce zagadnienia będą przydatne dla menedżerów, pracowników zajmujących się obsługą klienta, jak również dla osób studiujących na kierunkach ekonomicznych.
[Kod oferty,406352,9788379723423,2021-03-16 04:55:44]