Witam
Mam do sprzedania procesor efektów dźwiękowych.
Dwukanałowy cyfrowy procesor Digitech TSR24S, ulepszona wersja TSR24 z rocznika 1993. Oryginalne urządzenie uzasadniało cenę 799 USD za pomocą prawdziwej operacji stereo, tworzenia niestandardowych algorytmów efektów, 18-bitowych przetworników A / D i D / A, próbkowania, dwóch zestawów wyjść stereo, kompleksowego sterowania MIDI i tego, że można go użyć jako dwa dyskretne procesory stereo. W wielkiej technologicznej tradycji mniej więcej, wersja "S", którą tu recenzujemy, zachowuje całą moc i dodaje jeszcze więcej, za 100 funtów mniej niż oryginalny TSR24: zbalansowane połączenia audio, garść nowych mega-pogłosów, chromatyczna tuner, tak zwany "Whammy" pitch bending, stereo bramkowany pogłos, monofoniczne i stereo modulowane opóźnienia, 4-kierunkowy auto-panner, pojedynczy i podwójny fazer, filtry wycinające i pasmowo-przepustowe, łączenie modułów graficznych, ulepszone moduły miksera, i wreszcie (i być może w największym stopniu) "gotowość" karty procesora równoległego PPC200. Ta karta skutecznie podwaja moc twojego DSP, pozwalając na użycie dwa razy więcej efektów naraz, dodając nowe algorytmy i programy oraz podwajając czas próbkowania i opóźnienia.
Fizycznie, TSR24S jest solidnie zbudowany, co dobrze wróży na żywo, i wygląda bardzo podobnie do oryginalnego TSR24, jedynej prawdziwej różnicy między frontem a starą, że większość przycisków S ma kolor zielony, a nie niebieski. Duża liczba przycisków TSR24S, podzielona na sześć sekcji, sprawia, że zajęty panel przedni, ale w praktyce pozwala na łatwiejsze poruszanie się po systemie operacyjnym. Sześć sekcji wygląda następująco:
• Global: funkcje użytkowe, takie jak kontrast LCD, mapy MIDI, tuner chromatyczny i konfiguracja footswitch; ta sekcja zawiera także przycisk obejścia. Chociaż nie jest oznaczony jako "Globalny" na urządzeniu, podręcznik TSR odnosi się do tej grupy jako takiej.
• Edytuj: sześć przycisków używanych do tworzenia niestandardowych algorytmów.
• Moduły FX: podczas edycji te przyciski prowadzą od razu do parametrów wybranego efektu. Przy tak wielu dostępnych efektach jest to nieocenione narzędzie do szybkiej edycji.
• Parametr: krzyżowy wybór czterech przycisków przewijających edytowalne parametry w programie i umożliwiających zmianę ich wartości.
• Program: kolejny krzyż 4-przyciskowy służący do wybierania programów, przechowywania nowych programów i porównywania wersji edytowanych i oryginalnych.
• Dostęp: zasadniczo programowalne klawisze funkcyjne i definiujesz, co robią; na przykład można ich użyć, aby przejść do parametrów, które najczęściej modyfikujesz w konkretnym programie.
Pozostaje tylko pokrętło wprowadzania danych, podwójny kontroler poziomu wejściowego i wyjściowego, wyświetlacz ciekłokrystaliczny, wyświetlacz numeru łatki LED i różne diody LED stanu, które wskazują aktywność MIDI, obejście, przeciążenie i tak dalej.
"Procesory oparte na S-DISC firmy Digitech produkują jedne z najczystszych, najbardziej złożonych pogłosów dostępnych w przystępnych opakowaniach".
Zostało to powiedziane wcześniej, ale procesory oparte na S-DISC firmy Digitech (Static / Dynamic Instruction Set Computer) produkują jedne z najczystszych, najbardziej złożonych pogłosów dostępnych w przystępnych pakietach. TSR24S nie jest wyjątkiem: jego pogłosy oferują programowalność niedostępną w tej cenie gdzie indziej - na przykład preset ExaVerb ma zadziwiające 28 edytowalnych parametrów, które pozwalają na przekonujące odtworzenie przestrzeni akustycznych. Pogłosy wydają się być jasne, ale nie w metaliczny sposób niektórych japońskich procesorów, oferując zamiast tego klarowność i realizm. Pozostałe efekty są równie doskonałe: opóźnienia i próbki (do 5 sekund mono, 2,5 sekundy stereo) zapewniają subiektywnie doskonałe replikacje sygnału wejściowego; chóry i flanger są bogate i ekscytujące (idealne do obróbki gitary);
Skuteczność szumów jest dobra, a moduły NR pomagają tam, gdzie natura efektu dodaje niepożądane szumy. Wydawało nam się, że moduły pitch-shifting nie odpowiadają jakości oferowanej przez resztę efektów, co jest zaskakujące, biorąc pod uwagę sukces Digitech z ich gamy procesorów harmonicznych Vocalist. Nawet efekty oparte na Whammy - pochodzące ze słynnej cyfrowej kontroli bomby nurkowej znajdującej się na niektórych produktach gitarowych Digitech - są trochę nierówne. Jednakże, chociaż nie używamy modułów jako narzędzi do poważnej harmonii lub korekcji nachylenia - opóźnienia i jakość metaliczna są zdecydowanie zbyt oczywiste - mogą być skutecznie wykorzystane do obróbki gitary lub efektów dźwiękowych.