Przedmiotem oferty jest książka elektroniczna (EBOOK) zabezpieczona ADOBE DRM
(to nie jest zwykły pdf/epub)
The media have long played an important role in the modern political process and the 2016 presidential campaign was no different. From Trump's tweets and cable-show-call-ins to Sander's social media machine to Clinton's "Trump Yourself" app and podcast, journalism, social and digital media, and entertainment media were front-and-center in 2016. Clearly, political media played a dominant and disruptive role in our democratic process. This book helps to explain the role of these media and communication outlets in the 2016 presidential election. This thorough study of how political communication evolved in 2016 examines the disruptive role communication technology played in the 2016 presidential primary campaign and general election and how voters sought and received political information. The Presidency and Social Media includes top scholars from leading research institutions using various research methodologies to generate new understandings-both theoretical and practical-for students, researchers, journalists, and practitioners.
- Autorzy:
- Wydawnictwo: Taylor and Francis
- Data wydania: 2017
- Wydanie:
- Liczba stron: 356
- Format pliku: DRM PDF
- Język publikacji: angielski
- ISBN: 9781351623193
Kupując w tej ofercie otrzymujesz natychmiastowy dostęp do treści cyfrowych i na podstawie art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta w momencie pobrania pliku rezygnujesz z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
UWAGA - plik jest zabezpieczony ADOBE DRM:
- Plik można pobrać maksymalnie 6 razy i tylko przez 24 miesiące od zakupu;
- Brak możliwości drukowania i kopiowania treści;
- Do otworzenia ebooka niezbędny jest dodatkowy program - Adobe Digital Editions.
WAŻNE:
W tej ofercie otrzymujesz natychmiastowy dostęp na PÓŁCE ALLEGRO.
Brak możliwości zwrotu po pobraniu pliku z półki.
Nie przesyłamy plików bezpośrednio na e-mail.