PRAWNE I ETYCZNE ASPEKTY REKLAMY ADWOKACKIEJ
PIOTR F. PIESIEWICZ
- Wydawca: WOLTERS KLUWER
- Rok wydania: 2022
- Oprawa: OPRAWA TWARDA
- Ilość stron: 600
- EAN: 9788382464535
Książka jest kompleksowym opracowaniem problematyki reklamy adwokackiej. Uwzględnia zarówno zagadnienia etyczne, jak i prawne na poziomie krajowym, w tym również obowiązujące przedstawicieli palestry regulacje unijne dotyczące tego zagadnienia oraz omawia relacje między nimi.
Płynące z tej analizy wnioski wraz z analizą prawną pokazują, jakie możliwości ma adwokat chcący kształtować swój wizerunek w przestrzeni publicznej, a przede wszystkim, jakie obowiązki ma w tym zakresie samorząd adwokacki.
W opracowaniu omówiono m.in. takie kwestie jak:
o pojęcie i funkcje etyki zawodowej adwokatów;
o cele i funkcje reklamy oraz jej rodzaje i formy;
o obowiązujące ramy prawne i etyczne reklamy adwokackiej,
a także ograniczenie prawa do posługiwania się reklamą adwokacką oraz jej regulacje w innych państwach europejskich w tym zakresie.
Książka będzie cenną lekturą nie tylko dla świadczących pomoc prawną adwokatów i radców prawnych, lecz także dla sędziów, podmiotów oferujących usługi reklamowe oraz pracowników naukowych i studentów.
[Kod oferty,463185,9788382464535,2022-01-14 17:53:13]