"Klucz do Helheimu" - powieść dla młodzieży i dorosłych
Gdzie ukryto Świętego Graala wikingów? I czym właściwie jest?
Przypadkowo znalezione tropy prowadzą do jednej z islandzkich jaskiń, gdzie wieki temu w kamieniu wyryto wskazówki. Stają się one zarzewiem pasjonującej wyprawy na Islandię grupy składającej się z archeologów i młodych poszukiwaczy przygód. Nawet w marzeniach nie przewidzieli oni skutków swojej decyzji. O rozwikłanie tej przedwiecznej tajemnicy i odnalezienie potężnego, magicznego artefaktu zwanego Naczyniem będą się ścigać na śmierć i życie z tajemniczą organizacją oraz agentami CIA.
Dlaczego służbom światowego mocarstwa tak zależy na przedmiocie, o którym wzmianki można znaleźć w mitologii wikingów? Czy Islandczycy pozwolą bezkarnie zabrać część swojego dziedzictwa?
Sensacyjne wydarzenia niby nóż przecina skandynawski mit opowiadający o zorganizowanej w IX wieku wyprawie zbrojnej drużyny do Helheimu – miejsca pełnego nieprzebranych skarbów i przedmiotów mocy, gdzie straż pełnią pies Garm, olbrzymka Modgud i smok Nidhogg. Jednym z uczestników tego rajdu jest Magnu – strażnik ostatniego na Midgardzie zmiennokształtnego czystej krwi, powiernik świętego braektatu, Naczynia.
Zanurz się w świecie nordyckich bogów, sprawdź, jak zakończy się wyprawa do piekła wikingów i czy uda się odnaleźć artefakt o niezwykłej mocy – skarb Magnu seimada!
Odważysz się? Potem świat nie będzie już taki sam…
"Australijskie piekło" literatura dla dorosłych
Publikacja ta zdobyła tytuł Polskiej Książki Roku 2021 Brakująca Litera.
Powieść o strachu, bestialstwie, żądzy i honorze. Akcja dzieje się w siedemnastowiecznej Europie targanej wojną trzydziestoletnią, uznawaną przez historyków za jedną z najokrutniejszych w dziejach człowieka. Lądowe batalie są ledwie wstępem do przedstawienia niesamowitego rejsu statku VOC „Batavia” z Amsterdamu na Jawę.
Dzieło to, rozmachem nie ustępuje „Panu i władcy: Na krańcu świata” oraz „Buntowi na Bounty”. Więcej, czytelnik znajdzie tu również problemy występujące w zamkniętych społecznościach, które tak mocno uwypuklił James Clavell w „Królu szczurów” czy Wiliam Golding we "Władcy Much".