Szybkie nadanie z Polski w 24h,
Najnowszy generator dla JTAG działa dla ECU Openport J2534 urządzenie Box FLASH z pełne adaptery
- Jest kompatybilny w trybie automatycznym z programami ładowania, które używają:
- BOOT-OEM12, 12 pin OBD-II;
- L-LINE, 15 pin OBD-II.
- Narzędzie ma wbudowane rezystory ograniczające prąd na następujących liniach sygnałowych:
- RESET - 510 Ω;
- Rozruch-510 Ω;
- CNF1 - 220 Ω.
Narzędzie jest wyposażone w uniwersalne złącza, które umożliwiają elastyczne nawiązywanie połączeń:
USB:
Przeznaczony do podłączenia do komputera. Ma być podłączony, gdy włączony jest wbudowany konwerter usb-uart;
DC:
Zaprojektowany do zasilania wbudowanego obwodu, a także podłączonego ECU. Zaleca się stosowanie tylko jednostek jakości o napięciu wyjściowym 12V. Podczas czytania hasła, gdy jest to niemożliwe w pojeździe, należy zauważyć, że przetwornice wysokiego napięcia w ecu zużywają na początku dość wysoki prąd, który może wywołać mechanizm zabezpieczający, a nawet spowodować uszkodzenie jednostki napędowej;
J2534 (OBD-II-F):
Zaprojektowany do podłączenia tego samego interfejsu nazwy do OBD-II;
DB-15:
Zaprojektowany do podłączenia do głównego złącza ECU. Zaleca się stosowanie kabli 14P600KT02, 14P600KT03 lub analogicznych;
IDC-26:
Zaprojektowany do podłączenia bezpośrednio do płyty ECU lub za pomocą adaptera do specjalnej głowicy. Zaleca się stosowanie kabla 14P600KT06 lub analogicznego dla Tricore GPT.
Zaleca się stosowanie oprogramowania do programowania Flash Toolkit do flashowania procesorów Renesas.
Sterowanie:
Narzędzie posiada 3 przełączniki do pracy w różnych trybach.
Moc:
Regulacja mocy. Narzędzie ma trzy tryby zasilania do ECU: OFF pozwala usunąć wszystkie sygnały zasilania i sterowania ze złącz IDC-26 i DB-15; ręczne zasilanie terminali VECU i VKEY oraz wyjść sterujących w zależności od wybranej taktyki; Automatyczne, automatyczne sterowanie, W tym trybie zasilanie jest kontrolowane przez program ładowania za pomocą sygnału l-line (15 pin OBD-II).
BOOT:
Jednoczesne sterowanie sygnałami rozruchu, resetowania i CNF1 (3.3V): wyłączone, pozwala usunąć wszystkie sygnały sterujące ze złącza DB-15; Ręczne pociągnięcie resetowania i rozruchu do sygnału minus, I CNF1 do + 3.3V; Automatyczne, automatyczne sterowanie, w tym trybie rozruchu, Sygnały RESET i CNF1 są jednocześnie sterowane przez program ładowania (12 pin OBD-II, OEM12).
GPT:
Dor dla Renesas i dla Tricore z procesorami GPT. Konieczne jest użycie 5V podczas pracy z procesorami SH705x, w innych przypadkach należy użyć 3.3V.
Światła:
Dioda LED w pobliżu przełącznika 5V/3.3V wskazuje napięcie 5V lub 3.3V.
VECU, dioda VKEY wskazuje napięcie zasilania VECU i VKEY.
12V LED wskazuje napięcie zasilania.
Dioda rozruchu wskazuje napięcie na wyjściu CNF1 (dioda LED działa zarówno dla wejścia, jak i wyjścia).
Opis:
Jest kompatybilny w trybie automatycznym z programami ładowania, które używają:
BOOT-OEM12, 12 pin OBD-II;
L-LINE, 15 pin OBD-II.
Narzędzie ma wbudowane rezystory ograniczające prąd na następujących liniach sygnałowych:
RESET - 510 Ω;
Rozruch-510 Ω;
CNF1 - 220 Ω.
Światła:
Dioda LED w pobliżu przełącznika 5V/3.3V wskazuje napięcie 5V lub 3.3V.
VECU, dioda VKEY wskazuje napięcie zasilania VECU i VKEY.
12V LED wskazuje napięcie zasilania.
Dioda rozruchu wskazuje napięcie na wyjściu CNF1 (dioda LED działa zarówno dla wejścia, jak i wyjścia).
Sterowanie:
Narzędzie ma3 przełącznikiDo pracy w różnych trybach.
Moc:
Regulacja mocy. Narzędzie ma trzy tryby zasilania do ECU: OFF pozwala usunąć wszystkie sygnały zasilania i sterowania ze złącz IDC-26 i DB-15; ręczne zasilanie terminali VECU i VKEY oraz wyjść sterujących w zależności od wybranej taktyki; Automatyczne, automatyczne sterowanie, W tym trybie zasilanie jest kontrolowane przez program ładowania za pomocą sygnału l-line (15 pin OBD-II).
BOOT:
Jednoczesne sterowanie sygnałami rozruchu, resetowania i CNF1 (3.3V): wyłączone, pozwala usunąć wszystkie sygnały sterujące ze złącza DB-15; Ręczne pociągnięcie resetowania i rozruchu do sygnału minus, I CNF1 do 3.3V; Automatyczne, automatyczne sterowanie, w tym trybie rozruchu, Sygnały RESET i CNF1 są jednocześnie sterowane przez program ładowania (12 pin OBD-II, OEM12).
GPT:
Dor dla Renesas i dla Tricore z procesorami GPT. Konieczne jest użycie 5V podczas pracy z procesorami SH705x, w innych przypadkach należy użyć 3.3V.
Narzędzie jest wyposażone w uniwersalne złącza, które umożliwiają elastyczne nawiązywanie połączeń:
USB:
Przeznaczony do podłączenia do komputera. Ma być podłączony, gdy włączony jest wbudowany konwerter usb-uart;
DC:
Zaprojektowany do zasilania wbudowanego obwodu, a także podłączonego ECU. Zaleca się stosowanie tylko jednostek jakości o napięciu wyjściowym 12V. Podczas czytania hasła, gdy jest to niemożliwe w pojeździe, należy zauważyć, że przetwornice wysokiego napięcia w ecu zużywają na początku dość wysoki prąd, który może wywołać mechanizm zabezpieczający, a nawet spowodować uszkodzenie jednostki napędowej;
J2534 (OBD-II-F):
Zaprojektowany do podłączenia tego samego interfejsu nazwy do OBD-II;
DB-15:
Zaprojektowany do podłączenia do głównego złącza ECU. Zaleca się stosowanie kabli 14P600KT02, 14P600KT03 lub analogicznych;
IDC-26:
Zaprojektowany do podłączenia bezpośrednio do płyty ECU lub za pomocą adaptera do specjalnej głowicy. Zaleca się stosowanie kabla 14P600KT06 lub analogicznego dla Tricore GPT.
Zaleca się stosowanie oprogramowania do programowania Flash Toolkit do flashowania procesorów Renesas.
Zawartość opakowania:
WSZYSTKO TO CO JEST NA ZDJĘCIACH