Posiadłość Szaleństwa: Świątynia świtu Druga Edycja
Posiadłość Szaleństwa: Świątynia świtu Druga Edycja
Raz jeszcze Arkham jest w niebezpieczeństwie! Tym razem jednak zagrożenie nie pochodzi spomiędzy wymiarów, lecz z samego miasta. Loża Srebrnego Świtu to potężna, ale tajemnicza organizacja ceniona przez mieszkańców, jednak jej niepokojąca aura przyciąga uwagę badaczy. Jakie są prawdziwe motywy członków tego stowarzyszenia?
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Posiadłość Szaleństwa (druga edycja).
Potężny przeciwnik
W Świątyni Świtu od jednego do pięciu badaczy zmierzy się z niepokojącymi wydarzeniami, które miały miejsce w niegdyś spokojnym małym miasteczku Arkham w Massachusetts. Badacze (w tym dwie nowe twarze) przyjrzą się działaniom Loży Srebrnego Świtu w dwóch scenariuszach powiązanych z dodatkiem, zmierzą się z nowym potworem, wykorzystają arsenał oryginalnych kart i odwiedzą nieznane miejsca, reprezentowane przez starannie wykonane, pełne detali kafelki mapy.
Do dostępnych badaczy dołączą dwie nowe postaci. Lily Chen spędziła całe życie w owianym tajemnicą klasztorze, w którym poznawała tajniki sztuk walki i szkolono ją na wojowniczkę, która ma zmierzyć się z wielkim złem. Będąc mistrzynią sztuk walki, Lily Chen zadaje dodatkowe obrażenie, kiedy walczy bez broni, a trening, który przeszła sprawił, że jest nieustraszoną wojowniczką, która śmiało staje naprzeciw nawet najgorszej kreaturze.
Charlie Kane jest politykiem, który nie cofnie się przed niczym, żeby ochronić swoich wyborców. Nawet jeśli oznacza to, że będzie musiał stanąć twarzą w twarz z niewypowiedzianą grozą. Charlie uruchomi wszystkie swoje kontakty i nie będzie szczędził środków, żeby odeprzeć nienaturalne zagrożenie. W końcu trudno starać się o drugą kadencję, gdy wszyscy twoi potencjalni wyborcy zostali wchłonięci do innych wymiarów.
W rozwiązaniu zagadki Loży Srebrnego Świtu badaczom pomocne mogą być żetony spętania, wprowadzane do gry przez dodatek Świątynia Świtu. Różne efekty w grze mogą pozwolić graczom umieścić żeton spętania na obszarze. Potworów na polu z żetonem nie trzeba unikać, a kiedy potwór taki ma się poruszyć, gracze wspólnie mogą zdecydować, że odrzucają dany żeton spętania, aby przeciwnik stracił swój ruch.