Tak sobie wystawiłem, jeszcze mi sie nie znudziła, ale jak ktoś chciałby kupić to może sprzedam ;)
Auto kupiłem w salonie Gazda BMW Gliwice z przebiegiem 163 tys. km. jako bezwypadkowe, z oryginalną powłoką lakierniczą (prócz przedniego prawego błotnika, 120 mikron), z książką serwisową prowadzone do końca, dwoma kluczykami. Na chwile obecną po dwóch przeglądach w AUTO Dusza, oczywiście wbitych w książkę serwisową. Posiadam wszystkie faktury napraw i wymian przez poprzednich właścicieli w ASO Porsche. Silnik w stanie jak nowy po taki przebiegu, zalany olejem Mobil 1 Rally Formula 5W50, wymiana wariatorów oraz śrub w ASO 2015 rok, wydruk z hamowni jeszcze przed czyszczeniem kolektora dolotowego i kanałów dolotowych na prawie 410 KM i 510 NM. W aucie zamontowane sportowe katalizatory i otwarte klapy na stałe, a także wgrany program z GTS'a dzięki czemu auto zyskało więcej mocy oraz bardziej rasowy dźwięk, nie porównywać ze zwykłą panamera S czy 4S z aktywnym wydechem, tu jest o wiele lepszy. Skrzynia biegów działa idealnie, olej wymieniany na czas średnio co 80 tys. km. Wymieniony olej w tylnym moście (MOTUL) oraz tuleje. Zawieszenie idealne, wymiana tulei w wahaczach przednich i tylnych, łączniki stabilizatora, drążki kierownicze oraz końcówki drążków kierowniczych. Wszystkie elementy wymieniane na oryginał Lemforder, nie uznaje zamienników podjebek. Sprawność amortyzatorów około niecałe 80%, pneumat działa idealnie, nie wyobrażam sobie tego auta na sprężynie. W chwili obecnej założone zimowe buty Michelin Winter Sport 285/40R19 tył oraz 255/45R19 przód na oryginalnych felgach 19" turbo ( zgodnie w VIN, na takich wyjechało z salonu). Na lato koło 20 cali oryginalne z GTS'a z oponami Pirelli PZero 305/35ZR20 tył i 255/40ZR20 przód. Hamulce oryginalne z GTS'a lub turbo. Nie ma ani jednej rzeczy, która by nie działała. Wiadomo że są tańsze, ile trzeba wrzucić w naprawę tamtych aby dogonić moją cene?????Ten kto ma pojęcie o Porsche to wie. Są takie co mają mniejszy przebieg, owszem, nie oznacza to, że są w stanie adekwatnym do tamtego przebiegu, a z drugiej strony te samochody służą do pochłaniania kilometrów, to nie jest carrera turbo (model 993), która jest klasykiem i stoi pod kocem. Zastanawiające jest to, skoro mój porch ma prawie 180 tys. km. i jest w takim stanie, to ile maja naprawdę te z przebiegiem " 100 tys. km. ", że są tak zużyte????? albo ile brojlerów ktoś tym przewoził????????? :)
Jak pisałem na wstępie, nie zależy mi na sprzedaży.