Skoro tu trafiłeś, to znaczy że szukasz czegoś wyjątkowego, nietuzinkowego i nieszablonowego. Czegoś, obok czego trudno przejść obojętnie zarówno mężczyźnie jak i kobiecie. Czegoś co jest spełnieniem marzeń niejednego faceta. To coś to PORSCHE - Porsche Panamera 4s.
Jeśli masz dosyć monotonii, lubisz się wyróżniać, oczekujesz więcej niż przeciętny człowiek od samochodu, to świetnie trafiłeś. To Porsche z pewnością Cię zadowoli. Pojemność 4.800cm3, 400KM, 500Nm, prawdziwy wolnossący silnik V8 (bez turbiny), napęd na wszystkie koła, a do tego wszechotaczający luksus. Każdy element wykonany na najwyższym poziomie, z należytą starannością i dbałością o najmniejsze szczegóły.
Porsche Panamera to świetne połączenie limuzyny z nadwoziem coupe oraz osiągami samochodów sportowych granturismo. Każdy z 4 pasażerów ma swój odrębny fotel, z pełną regulacją elektryczną. Za sprawą dotknięcia jednego przycisku, można z potężnej limuzyny zrobić samochód iście sportowy. To trudno opisać słowami - tego trzeba doświadczyć.
Pomimo swojej pojemności i osiągów, silnik ten średnio spala 12,4l/100km (jest to wskazanie komputera z ostatnich 10.000km). Najniższe spalanie jakie osiągnąłem z trasy 40km wynosiło zaledwie 8,8l - niemożliwe? A jednak! To wszystko za sprawą konstrukcji silnika bez turbiny. Ta wersja silnika daje prawdziwą, naturalną, moc i brzmienie V8, przy spalaniu jak niejednej dwulitrówki...
Nieco szczegółów:
- rok produkcji 2010 (import z Niemiec),
- jestem 3 właścicielem w kraju,
- silnik o pojemności 4,8l v8 (benzyna)
- model Panamera 4s (stały napęd na 4 koła)
- bardzo bogata opcja (executive)
- z ciekawszych elementów wyposażenia: PCM (centralny system sterujący funkcjami informacji i komunikacji), PDK (automatyczna, szybka, dwusprzęgłowa skrzynia biegów z opcją zmiany sekwencyjnej zarówno lewarkiem jak i łopatkami przy kierownicy), PASM (pneumatyczne, aktywne zawieszenie), system bezkluczykowy, szyberdach, wszystko obszyte naturalną skórą i alcantarą (w tym podsufitka, słupki boczne i deska rozdzielcza), fotele podgrzewane i wentylowane, klimatyzacja 4-ro strefowa, nagłośnienie Burmester (gra fenomenalnie, to trzeba usłyszeć), wszystko obszyte czarną skórą, czarna podsufitka z alkantary, czarny lakier, biksenony skrętne + światła LED, kamera cofania, czujniki parkowania, szyberdach, sterowanie bramami garażowymi z przełączników podsufitki, fotochromatyczne wszystkie lusterka, 19" felgi oraz całe mnóstwo innych zabawek...
- przebieg: ok 139.500km
- książka serwisowa (wszystko udokumentowane, regularnie serwisowane, jeździ na oleju Mobil 1)
Forma sprzedaży:
Auto jest aktualnie w leasingu EFL. Do kupna w formie cesji leasingu (leasing operacyjny, VAT 23%)
- kwota w ogłoszeniu jest sumaryczną kwotą brutto odstępnego i pozostałych rat
- miesięczna rata ok 2.145zł netto (ok 2.635zł brutto) - pozostało 20 rat
- wykup ok 31.410zł netto (ok 38.635zł brutto)
- auto wycenione do ubezpieczenia na kwotę 156.000zł brutto
- przegląd ważny do lipca 2019
- koszt cesji leasingu - ok 1.000zł
Samochód ma świetne finansowanie. Przy cesji umowy, nowy leasingobiorca przejmuje samochód i dalszą część umowy. Nie trzeba się martwić, że do kwoty samochodu należy doliczyć koszty leasingu, bo one są już zawarte w ogólnej kwocie samochodu! To oszczędność na poziomie ok 10%. Przy leasingu nie ma obowiązku użytkowania i spłacania samochodu do samego końca - w każdym momencie można zrobić cesję, tak jak ja teraz. To rozwiązanie daje niesamowite możliwości. W tym przypadku ze świetną kwotą miesięcznej raty, można jeździć Porsche w cenie VW Passata czy Audi A4! EFL umożliwia również w każdym momencie zmianę wysokości raty leasingowej.
Nie interesuje mnie żadna zamiana - potrzebuje odblokować środki finansowe z racji prowadzonych inwestycji.
Oczywiście w razie potrzeby pomogę we wszelkich formalnościach dot. cesji leasingu. Leasing można również spłacić w każdym momencie.
Film na Youtube: www.youtube.com/watch?v=IN4eDoeUwQ8&t=0s
Kontakt: 725 800 008 Remigiusz