Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 260,30 zł
- WAHACZ TRW do PORSCHE BOXSTER 2.7
- 270,29 zł z dostawą
- 99,00 zł
- PORSCHE BOXSTER 986 ZBIORNICZEK WYROWNAWCZY 2.7
- 121 zł z dostawą
- 99 000,00 zł
- Porsche Boxster 2013, 2.7L, od ubezpieczalni
Opis
Porsche Boxster 2,7 rok produkcji 2001. Auto przywiezione z Kalifornii 5 lat temu jako bezwypadkowe, bezpowodziowe itd.– (przy zakupie sprawdzałem po VINie).
Samochód jest nieprawdopodobny. Prawdziwa rasowa maszyna.
Posiadałem wcześniej wiele szybkich samochodów i tylko jeden z nich dawał podobną przyjemność z jazdy ( Był to stary Ford Capri :) Otwarty dach, mocny silnik, nieprawdopodobne brzmienie i przyspieszenie jak się go przyciśnie, odpowiednia muzyka na dobrym audio (woofer) oraz niemalże każdy wzrok wlepiony z zazdrością i podziwem. Przyspiesza tętno i powoduje to uczucie, którego nikt z wyjątkiem miłośników rasowych aut nie zrozumie.
Większość ludzi myli go z 2x droższym 911. Kupiłem go bo od 8 roku życia i obrazka w gumie Turbo, miałem postanowienie że będę jeździł Porsche. W tej kategorii cenowej Boxster raczej nie ma konkurencji.
Mit 1 - Porsche jest drogie.
Tak jak pisałem - posiadałem wiele samochodów i to Porsche pod względem kosztów nie odbiega on od Saaba Aero czy Hondy Accord , które to nie mają absolutnie startu pod względem przyjemności z jazdy do Boxsterka. Boxter to jedno z najmniej awaryjnych aut z tych roczników. http://www.motofakty.pl/artykul/raport-niezawodnosci-tuv-2011.html
Wiele części można regenerować, dostępne są również zamienniki ( za dobre klocki zapłaciłem 300 zł). Każde naprawy można wykonać w zwykłym warsztacie co nie powoduje dużych kosztów.
Mit 2 – To dużo pali
Mnie w trasie spalał nawet 9 litrów. W mieście od 13 benzyny 95 oktanów
Mit 3 - Na pewno ukradną
Jeżeli chodzi o kradzież to tego Porsche można zabrać tylko na lawecie. Zamontowany jest prosty przełącznik odcięcia pompy paliwa który nie możliwy jest do obejścia bez rozebrania połowy samochodu.
Mit 4 - Jak cos się sypnie to koniec
Dla przykładu w przypadku kompletnej katastrofy skrzyni biegów jest to dokładnie ten sam koszt co w Audi A4 czy VW Passacie ponieważ jest to ta sama skrzyni abiegów.
Auto zaraz po przywiezieniu do Polski zostało ze względów estetycznych obklejone w biały mat (folie można sobie ściągnąć samemu) a felgi pomalowane na czarny mat. Samochód wygląda w tej kolorystyce na prawdę rewelacyjnie. Oryginalny kolor znajdujący się pod okleiną to czarna perła. Przebieg jest faktycznym przebiegiem auta – to widać po zużyciu. Wszystkie części zawieszenia do momentu ich ostatniej wymiany były oryginalne fabryczne.
Pod względem technicznym auto nie wymaga absolutnie żadnego wkładu – wszystko robiłem na bieżąco. Skrzynia (automatyczna) zmienia biegi rewelacyjnie i znakomicie wskakuje na obroty, po za tym całe auto prowadzi się jak po szynach. Oczywiście skrzynia połączona z opcją TIPTRONIC czyli ręczną zmianą biegów w kierownicy, zegary przestawione tak ze przebieg i prędkość pokazują w kilometrach. Dach to działa bez zarzutów i jest 100% szczelny.
Jak dla mnie są dwa mankamenty – lekko przetarte alcantra na siedzeniu kierowcy (tapicerowanie obu siedzeń pewnie około 800 zł) i na lusterkach można by wymienić grafitową folię którą zostały oklejone i na dole trochę się marszczy.
Jeśli maja państwo jakieś pytania lub wątpliwości proszę śmiało o telefon a postaram się udzielić wszystkich informacji.
Wyposażenie; -climatronic
- skrzynia automatyczna -tiptronic
- odcięcie pompy paliwa
- el szyby
- tempomat
- el składany dach automatycznie
- radio cd JVC ze znakomitym nagłośnieniem
- poduszki powietrzne
- wysuwany spoiler
Porsche świeżo po przeglądzie technicznym - aktualny do maja 2016 roku
Ostatnie dokonane wymiany to:
- zregenerowane wszystkie wahacze tył
- zregenerowany wahacz podłużny przód (mam jeden zapasowy) - reszta ok
- osłony przegubów tył
- zregenerowane amortyzatory przód (400 2szt)
- nowe stabilizatory( 85zł szt.)
- nowy pasek klinowy (70zł CONTINENTAL)
- nowy filtr powietrza(100zł)
- wymieniony płyn chłodniczy
- wymieniony płyn hamulcowy
- nowy akumulator
- nowe klocki hamulcowe (300 zł komplet przód) 10 tys km temu
- nowe klocki hamulcowe ( 250zł komplet tył)
- nowy wyświetlacz od climatroniku
Auto znajduje się w Warszawie
tel - 502 288 254
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.