Porsche 997 Carrera 4S, PDK, facelift.
Carrera 4S to topowy model - bardzo bogato wyposażona.
Wersja: 997.2 Coupe 4S (napęd na cztery koła) z szyberdachem, wersja europejska, na rynek niemiecki.
Rok produkcji: 25.11.2008 model 2009
Kolor: biały
Skrzynia: PDK
Oryginalny przebieg: 164.400 km
Auto w nienagannym stanie, systematycznie serwisowane.
W ostatnim czasie przeszło bezkompromisowy przegląd, podczas którego wymieniono klocki i tarcze hamulcowe, cewki oraz świece, pasek wielorowkowy wraz z napinaczem i rolkami oraz komplet tłumików wraz z niezbędnymi uszczelkami na nowe oryginalne Porsche.
Ponad to serwisowano układ klimatyzacji oraz zregenerowano alternator.
W aucie zostały również wymienione wszystkie płyny oraz filtry.
Latem 2017 roku zakupiłem nowe opony (Pirelli) - od tego czasu auto przejechało zaledwie 1,500 km.
Do samochodu dołączam dwa komplety oryginalnych kół Porsche, dedykowanych Carrera 4S:
zimowe 18-calowe - aktualnie zainstalowane, widoczne na zdjęciach z aukcji
oraz letnie Porsche SportDesign 19" black. Oba komplety posiadają sprawne czujniki RDK oraz komplet dekli.
Lista opcji wyposażenia fabrycznego (bardzo długa :-) :
Model Designation Carrera 4S
model year 2009
Order Type 997430
Engine Code MA1.01
Transmission Code CG1.30
I026 - Silver-coloured instruments dials, stopwatch
I071 - EU country version
I098 - Left-hand drive version
I165 -
I170 - Acoustic package RoW
I195 - Battery, 70Ah
I199 - Battery disconnection switch
I211 - Licence plate holder version 3
I220 - Locking differential 40%
I248 -
I250 - PDK transmission (dual clutch)
I267 - Automatically dimmable interior and door mirrors
I268 - Rain sensor
I271 - Door mirrors-aspherical- driver side, electrically adjustable and heatable
I288 - Headlamp washer
I335 - Automatic seat belt, 3-point rear
I342 - Seat heating, left and right seat
I424 - CD compartment
I426 - Without rear window wiper
I437 - Comfort seat, left, electrically adjustable
I438 - Comfort seat, right, electrically adjustable
I440 - Antenna diversity
I465 - Rear fog light, left
I475 - PASM electronic damper control
I476 - PSM Porsche Stability Management
I482 - RDK / TPM, 433MHz Tire Pressure Monitoring
I488 - Inscriptions in German language
I499 - Version for Germany
I524 - Immobilizer, central locking, 433MHz
I534 - Theft security system, 433 Mhz
I537 - Seat position control rod comfort seat, left
I555 - Black seat belts
I568 - Windscreen without shade band
I571 - Activated charcoal filter
I573 - Air conditioner
I590 - Steel doors
I594 - Alcantara rooflining
I603 - Xenon plus dynamic cornering light
I605 -
I610 - DVD navigation, Europe package
I621 - 12V socket, passengers side, footwell
I635 - Parking assistent
I640 - Sport Chrono Package Plus
I650 - Electrical sliding roof
I659 - On-board computer
I663 - Fuel pump activation
I665 - 2009 PCM 3
I666 - 2009 PCM 3, telephone (GSM)
I672 - 2009 PCM 3, Offroad navigation
I680 - BOSE sound package
I685 - Rear seats, split
I708 -
I760 - Internal production code
I810 - Floor mats
I841 - Basic steering wheel, Smooth leather
I870 - Universal mulitmedia interface
I936 - Seats covers, rear, leather
I981 - Leather equipment
I983 - Seat covers, front, leather
I991 - Steering wheel airbag module in leather
ICGJ -
IXFJ - Instrument dials in Carrera White
IXRR - 19" Carrera Sport wheel
Trochę Historii modelu 911 (997):
997 to wewnętrzne oznaczenie modelu Porsche 911 wyprodukowanego i sprzedanego przez niemieckiego producenta Porsche między 2004 r. (Jako wzór 2005 r.) A 2012 r. Produkcja Carrera i Carrera S coupés rozpoczęła się na początku 2004 r., Napęd na wszystkie koła Carrera 4 i Carrera 4S wersje zaczęły być dostarczane w listopadzie 2005 r., pochodne Turbo i GT3 trafiły do sprzedaży pod koniec 2006 r., a 911 GT2 w 2007 r. Oprócz wersji coupé i kabrioletu dostępne były również wersje Targa Carrera 4 i Carrera 4S, które kontynuują konstrukcja dachu "szklanego daszka" stosowana we wszystkich Targa 911 od 991 generacji 911 aż do 991, która zastąpiła go w 2012 roku.
997 był ewolucją poprzedniego 996, z najbardziej znaczącymi zmianami była stylizacja wewnętrzna i zewnętrzna. Większe 18-calowe koła zostały zamontowane w standardzie, a inne zmiany techniczne obejmują nieco zwiększoną moc; jednak samochód jest technicznie bardzo podobny do swojego poprzednika. Nowa wersja S została zaoferowana, z dodatkową mocą z nieco większego silnika, zawieszenia sportowego i wydechu sportowego.
W 2009 roku firma Porsche zaktualizowała linię 997, w tym zmiany stylizacji, zmodyfikowany silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa i wprowadzenie nowej dwusprzęgłowej skrzyni biegów "PDK". W rezultacie zaktualizowane modele 997 były szybsze, lżejsze i bardziej paliwooszczędne niż wersje wychodzące, dzięki lepszej obsłudze. W przypadku modelu 997 Turbo częścią pakietu modernizacji był również kompleksowo przebudowany napęd na wszystkie koła z opcjonalnym systemem wektorowania momentu obrotowego; w wstępnym przeglądzie z października 2009 r. magazyn "Car and Driver" oszacował, że po wyposażeniu w przekładnię PDK, zaktualizowany Turbo powinien być w stanie przyspieszyć od 0 do 60 mph (97 km / h) w ciągu trzech sekund.
Model 997 jest najbardziej komercyjnym sukcesem na świecie po raz pierwszy w historii, sprzedając 100 000 egzemplarzy pierwszej fazy między wprowadzeniem w 2005 r. A lipcem 2007 r. Otrzymał także pozytywne recenzje od światowej prasy motoryzacyjnej; Nawet brytyjski dziennikarz motoryzacyjny Jeremy Clarkson, znany prześladowca samochodów Porsche, zauważył, że 997 porusza duszę.
Cena: 225.911 PLN
Kontakt telefoniczny: 730 964 964