Przedmiotem aukcji jest system porównywarki cen, umożliwiający stworzenie dowolnego serwisu agregującego i porównującego ceny.
System ten wykorzysytywany jest m.in. przez porównywarkę Conajlepsze.pl oraz poprzednią odsłonę SmartBay.pl. System ten dopracowywany był przez
kilka lat - moduły i funkcje dopasowywane były do faktycznych realiów prowadzenia takiego serwisu, a nie teoretycznych założeń projektowych.
System porównywarki cen posiada dedykowaną integrację z liczącymi się platfomami sklepowymi, m.in Shoper.pl, RedCart, GOshop, IAI-Shop, Selly,
ClickShop (home.pl), SellSmart, KQS.Store, Sparta Shop, osCommerce. Ponad to system umożliwia integrację poprzez formaty Ceneo, Nokaut oraz TradeDoubler.
Oferowany system porównywarki jest kompleksowym rozwiązaniem informatycznym, umożliwiającym prowadzenie porównywarki cen począwszy od budowy
struktury kategorii i zarządzanie produktami, poprzez narzędzia marketingowe (reklamy, newsletter), kończąc na automatycznym systemie fakturowania oraz
programie partnerskim.
Jakie możliwości ma oprogramowanie?
Poniżej lista funkcji / modułów systemu, po stronie administratora.
- Ustawienia systemu - umożliwia ustawienie podstawowych oraz zaawansowanych funkcji, od stawki CPC i danych do fakturowana,
poprzez adresy e-mailowe i domyślne parametry oceniania produktów i sklepów, kończąc na informacjach w Panelu Sprzedawcy. - Cachowanie danych - program usprawniający działanie systemu (przyśpieszający) cachujący newralgiczne elementy.
- Użytkownicy, Reguły dostępu, Moje konto - funkcje odpowiedzialne za zarządzanie dostępem
i uprawnieniami w systemie. Możliwość tworzenia dodatkowych profili dostępu (zbiorów zasad dających dostęp tylko do konkretnych funkcji systemu). - Nawigacja - umożliwia zarządzanie kategoriami produktów w systemie.
- Sklepy - dodawanie i zarządzanie zarejestrowanymi sklepami.
- Faktury VAT - przeglądanie wystawionych faktur VAT - wraz z systemem obiegu dokumentów (potwierdzenie wysłania, odbioru) oraz
obsługą wydruków (kopie, oryginały). możliwość ręcznego wystawienia faktury VAT dla wybranego sklepu. - Pliki XML - dodawanie oraz zarządzanie zapisanymi plikami integracji XML.
- Produkty - moduł zarządzania produktami (dodawanie, edycja, zmiana formatowania, parametrów produktu), wraz z wbudowaną wyszukiwarką administratora.
- Typy produktów, Parametry produktów - typy produktów określają zbiór parametrów / właściwości, króre może posiadać produkt.
Właściwości produktów to nazwy paramterów jakie mogą posiadać produkty. - Integracja - umożliwia integrację ofert sklepów internetowych wraz z modułem mapowania.
- Mapowanie kategorii - umożliwia przypisywanie kategorii sklepu do kategorii porównywarki, przez co wszystkie produkty są odpowiednio skatalogowane
i nie tworzy się śmietnik. Opcja `multiple select` przyspiesza proces mapowania na wspólną ścieżkę kategorii. - Automatycze grupowanie produktów - algorytm przeszukuje bazę danych i grupuje te same produkty w jeden, tak aby możliwe było porównywanie cen.
Produkty grupowane są na podstawie nazw oraz kodów producenta. - Narzędzie Parm Direct - rozbudowana aplikacja umożliwiająca zarządzanie atrybutami / parametrami produktów. Umożliwia przypisywanie atrybutów
produktów sklepu do atrybutów w porównywarce (np. atrybut w sklepie `rozmiar ekranu` mapowany jest na atrybut `przekątna ekranu` w systemie). Możliwość mapowania atrybutów na stałe tagi w systemie (producent, kod producetna, model produktu). Możliwość mapowania również wartośc atrybutów - Przypisywanie wartości (np. aby rozdzielczość `1920x1080` była zawsze przypisywana zawsze na wartość `1920 x 1080 px`). Słownik umożliwia zmianę wartości atrybutów bez konieczności zmiany wartości paramterów produktów dostarczanych przez sklep. Może to być przydatne przy zamianie błęnych określeń (sformułowań) w treści lub przy automatycznym formatowaniu jednostek (np. KG, zamiast kg, MHz zamiast mhz). Moduł ten umożliwia również odrzucanie nie potrzebnych parametrów. - Narzędzie Product Admin - umożliwiające w wygodny sposób ręczne grupowanie produktów wpierane przez asystenta grupowania. Program
grupujący może działać w dwóch trybach `pół-automatycznym` oraz `ręcznym` - gdzie można prowadzić pracę w dwóch wariantach `dobierania` oraz `One-Click`. - Filtry produktów - konfiguracja filtrów produktów w systemie, gdzie ustala się lokalizację filtru, atrybut filtrowany oraz zestaw wartości dostępnych dla filtra.
- Kody HTML - umożliwiają wstawienie w określone miejsca strony zewnętrznych kodów, którymi można zarządzać z poziomu Panelu Administracyjnego. (możliwość dowolnego dodawania kodów w różnych miejscach systemu).
- Użytkownicy - zarejestrowani w systemie użytkownicy (nie będący sklepami internetowymi).
- Statystyki - szczegółowe statystyki przekierowań użytkowników na strony sklepu, wizyt, odsłon oraz wyszukań (popularność słów kluczowych).
- Marketing - zarządzanie elementami promocyjnymi w serwisie.
- Newsletter - moduł do wysyłania wiadomości do zarejestrowanych sklepów oraz użytkowników (możliwość wysyłania mailingu HTML, oraz wiadomości presonalizowanych).
- Komentarze - moderowanie komentarzy produktów oraz sklepów internetowych.
- Strony informacyjne oraz Aktualności - zarządzanie stronami informacyjnymi w systemie CMS - (np. Kontakt, Regulamin, Oferta itp.).
- Wiadomości dla Panelu Sprzedawcy - zarządzanie aktualnościami oraz bazą wiedzy wyświetlaną w Panelu Sprzedawcy (FAQ).
- Komunikator - wbudowany i zintegrowany z systemem umożliwia szybkie wysyłanie wiadomości do sklepów. Wiadomość może być wysłana ręcznie lub wg szablonu wiadomości (szablony wiadomości można dodawać). Takie rozwiąznie przyspiesza komunikację (np. gdy trzeba powiadomić sklep, że należy poprawić plik XML).
- Program Partnerski - zintegrowany z systemem, administrator ma możliwośc dodawania nowych kreacji reklam, zarządzania już istniejącymi, dostęp do szczegółowych statystyk programu oraz eksportu ich do pliku (format OpenOffice, Exel).
- Promowane sklepy - promowanie logo sklepu na stronie głównej oraz na stronach informacyjnych. Reklama rozliczana w oparciu o ilość wyświetleń logo lub o ilość kliknięć.
- Promocja produktów - promowanie produktów sklepu na stronach wybranej kategorii. Reklama rozliczana w oparciu o ilość wyświetleń logo lub o ilość kliknięć. W wybranej kategorii będzie pojawiać się losowa oferta produktu sklepu z wybranej kategorii. Za reklamę może zostać automatycznie wystawiona faktura VAT, jeżeli reklama będzie dla sklepu.
- Promowanie ofert - promowanie oferty sklepu na stronie produktu. Oferta pojawi się dodatkowo nad wszystkimi standardowymi ofertami innych sprzedawców / sklepów. Reklama rozliczana w oparciu o ilość wyświetleń lub o ilość kliknięć. Za reklamę może zostać automatycznie wystawiona faktura VAT, jeżeli reklama będzie dla sklepu.
- Reklamy powierzchniowe - zarządzanie raklamami typu: billboard, banner, link - każda z form posiada własne statystyki. Za reklamę może zostać automatycznie wystawiona faktura VAT, jeżeli reklama będzie dla sklepu.
- Rozliczenia - dodawanie, edycja - sposóby rozliczenia określają na jakich zasadach mogą zostać kupowane jednostki reklamowe. Sposób rozliczenia określa wg. jakiego czynnika będą naliczane limity (kliknięcia / wyświetlenia) jednostki reklamowej oraz jakiego typu reklamy dotyczą. Każdy sposób rozliczenia może mieć inną cenę.
Lista funkcji / modułów systemu, po stronie sklepu internetowego w Panelu Sprzedawcy.
- Moje konto - konfiguracja profilu sklepu (nazwa sklepu, dane kontaktowe, opis sklepu, logo sklepu).
- Płatności i dostawa - możliwość konfiguracji szczegółowych informacji na temat sposobów dostawy oraz płatności w sklepie. Możliwość zapisania warunków reklamacj oraz zwrotów.
- Moje produkty - zarządzaenie swoimi produktami, możliwość dodawania produktów ręcznie poprzez przygotowany formularz lub integrując go automatycznie poprzez specjalnie przygotowane wtyczki (pluginy).
Na ręczne edytowanie produktów - administrator systemu musi udzielić zgody sklepowi. - Integracja sklepu - konfiguracja danych integracji - podanie adresu URL do pliku XML, wybranie formatu pliku XML - możliwość pobrania dedykowanego pluginu dla osCommerce.
- Logi - szczegółowe informacje na temat przekierowań użytkowników do sklepu (adres IP, data i czas, id oferty).
- Finanse - sklep posiada dostęp do wystawionych mu faktur VAT (nie ma potrzeby wysyłania faktur papierowych) wraz z informacjami o statusie płatności.
Dodatkowo sklep ma dostęp do swojego budżetu (miesiecznego, który może zmieniać). Po przekroczeniu budżetu - oferta sklepu jest ukrywana. Dodatkowo sklep znajdzie tam informacje o wysokości abonamentu, wysokości rabatu oraz ceny przejścia (CPC).
Sklep jest informowany automatycznie o wyczerpywaniu się budżetu oraz o zakończeniu publikacji oferty sklepu (gdy budżet się wyczerpie). - Reklama i marketing - sklep może samodzielnie zaplanować i utworzyć kampanię reklamową w serwisie, gdzie każda będzie posiadać własne statystyki. Sklep ma do dyspozycji takei formy reklamy jak: Promocja sklepu, Promocja produktów, Promocja oferty, Bannery reklamowe ,Billboardy reklamowe. Za usługi automatycznie wystaiwane są faktury VAT.
- Baza wiedzy - dostęp do informacji wprowadzanych przez administratora - np. `Jak dokonać integracji sklepu?`.
Lista funkcji / modułów systemu, dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
- Moje konto - zarządzenie danymi konta (adres email, hasło, nazwa itp.).
- Alarmy cenowe - użytkownik ma możliwość ustawienia alarmu cenowego na dany produkt. W momencie, gdy cena produktu spadnie poniżej określonej ceny - użytkownik zostanie automatycznie poinformowany o tym meilowo.
Lista funkcji / modułów systemu, dla wszystkich użytkowników serwisu.
- Schowek produktów - umożliwia przechowywanie wybranych produktów, aby móc szybko uzyskać do nich dostęp.
- Komentowanie produktów i sklepów - użytkownik ma możliwość napisania komentarza dla sklepu lub produktu (przy czym może to zrobić jako zalogowany użytkownik lub jako nie zalogowany).
- Ocenianie produktów i sklepów - umożliwia ocenianie produktów oraz sklepów poprzez nadaniem im ocen w kilku kategoriach zdefiniownych przez administratora systemu.
Przykładowe ekrany Panelu Administracyjnego
Przykładowe ekrany Panelu Sprzedawcy
Co otrzymuję po zakupie?
Dokoknując zakupu (wygrywając aukcję) otrzymujesz: dożywotnią licencję na system porównywarki cen, która umożliwia korzystanie / modyfikowanie jej do własnych potrzeb (nie możesz jednak sprzedawać systemu, zmieniać jego nazwy czy tez wykorzysytwać w całości bądź fragmentach w innych projektach). Zakupiony system możesz później sprzedać (przekazać licencję innemu podmiotowi). Pomożemy w instalacji systemu na serwerze, a także odpowiemy na pytania dotyczące obsługi porównywarki cen.
Możliwe jest wykonanie indywidualnej grafiki dla serwisu.
Oferowane oprogramowanie jest kompleksowym rozwiązaniem informatycznym do prowadzenia porównywarki cen. Jedyne co będziesz potrzebować jeszcze to: domena, serwer oraz czas na prowadzenie takiego serwisu.
Pytania...
Na wszelkie pytania, wątpliwości - odpowiem. Proszę o kontakt na adres scs@starcode.pl.
Posiadam wyłączne prawa do sprzedaży niniejszego oprogramowania. Jestem autorem niniejszego (oferowanego) rozwiązania informatycznego.