- w cenie (GRATIS) słownik techniczny angielsko-polski (papierowy, format 14,7x21,0 cm, zielona okładka, oprawa broszurowa),
- książka jest fabrycznie NOWA, oryginalna, papierowa - niedostępna w polskiej wersji językowej,
- ...
- zapraszam do szybkich zakupów
- WIEDZA DLA TWOICH KÓŁEK ©
Chevrolet Malibu (2004-2012) / Pontiac G6 & Saturn Aura (2005-2010) - modele wyposażone w silniki benzynowe:
2.2 L (134 cale3) 4-cyl.
2.4 L (146 cali3) 4-cyl.
3.5 L (214 cali3) V6
3.6 L (217 cali3) V6
3.9 L (238 cali3) V6
i manualną 6-biegową lub automatyczną 4- lub 6-biegową skrzynię biegów (4T40-E, 4T45-E, 4T65-E lub 6T70-E)
- instrukcja napraw, eksploatacji i obsługi technicznej (tzw. książka warsztatowa), język angielski, Haynes Publ. 2018, 332 str, format 21x27 cm, waga 0,47 kg, bogato ilustrowany poradnik
- zawiera:
- identyfikacja pojazdu,
- dane techniczne, masy i rozmiary,
- dane i okresy eksploatacyjne,
- dane regulacyjno-naprawcze,
- tabele usterek i sposoby ich usuwania,
- montaż i demontaż poszczególnych elementów,
- technologię naprawy podzespołów,
- kody usterek,
- schematy elektryczne,
- szczegółowy i wyczerpujący poradnik serwisowy, pomocny zarówno przy prostych czynnościach obsługowych, jak i skomplikowanych naprawach (wymiary naprawcze, tolerancje, luzy, momenty dokręcania połączeń gwintowych)
- zawiera dokładne opisy „krok po kroku” pomocne tak warsztatom naprawczym, jak i indywidualnym użytkownikom - bogato ilustrowany setkami zdjęć i rysunkami złożeniowymi,
- kod produktu: HA-38027
- spis treści:
Introduction
Chapter 1: Tune-up and routine maintenance
Chapter 2: Part A: Four-cylinder engine
Chapter 2: Part B: 3.5L and 3.9L V6 engines
Chapter 2: Part C: 3.6L V6 engine
Chapter 2: Part D: General engine overhaul procedures
Chapter 3: Cooling, heating and air conditioning systems
Chapter 4: Fuel and exhaust systems
Chapter 5: Engine electrical systems
Chapter 6: Emissions and engine control systems
Chapter 7: Automatic transaxle
Chapter 8: Driveaxles
Chapter 9: Brakes
Chapter 10: Suspension and steering systems
Chapter 11: Body
Chapter 12: Chassis electrical system
Wiring Diagrams
- streszczenie wydawcy:
With a Haynes Manual, you can do it yourself, from simple maintenance to full repairs. Every Manual is based on a complete stripdown of the bike. Our authors and technicians work out the best methods to do a job and present this with the home mechanic in mind. Our Manuals have clear instructions and hundreds of photographs that show each step. Whether you’re a beginner or a competent mechanic, you can save money with Haynes.
Each Manual includes:
- Clear and easy to follow page layout
- Step-by-step procedures
- Full procedures written from hands-on experience
- Easy-to-follow photos
- Faultfinding and troubleshooting section
- Valuable short cuts
- Color spark plug diagnosis
- Wiring diagrams (where available)
©
[Kod produktu: wDu2X94fIs XQWxJuTLaK HnfjMoTCgs b1]