Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 129,23 zł
- Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie
- 137,34 zł z dostawą
- 9,99 zł
- Strategia reklamy marki, produktów i usług Agnieszka Dejnaka
- 19,98 zł z dostawą
- 49,18 zł
- MARKETING MODY. STRATEGIA I PROMOCJA
- 59,14 zł z dostawą
Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie (6918938214)
Sprzedający SmA_PWN
poleca 99,10%
|
436
Opis
Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie
Pete Barry
Ilość stron: 272Oprawa: miękka
Format: 20x24 cm
Data wydania: 2010
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
EAN: 978830116228301
Pozycja obowiązkowa dla studentów, agencji reklamowych i profesjonalistów zajmujących się kreowaniem reklam, komunikacją i marketingiem!
W kreowaniu reklamy najgorszą rzeczą jest zły pomysł. Książka ta udziela pierwszej i najważniejszej lekcji na temat metod pracy nad pomysłem - dobrym pomysłem. Autor w prosty i przejrzysty sposób omawia najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem reklamy. Udawania tezę, że „dobry pomysł jest wieczny”. Przedstawia narzędzia, strategie i rodzaje reklam. Daje szereg wskazówek, jak zaprezentować przygotowany projekt, w jaki sposób wybierać najlepsze pomysły, jak nad nimi pracować i jak komunikować się z klientem. Pokazuje, jak daną strategię wykorzystać w różnych środkach masowego przekazu i na różnych polach. Jak przygotować materiał wyjściowy, aby wykorzystać go w reklamie prasowej, telewizyjnej, radiowej, outdoorowej czy bezpośredniej. Odpowiada na pytanie, jak budować kampanie reklamowe. Wprowadza czytelnika w specyficzny świat agencji reklamowych. Wskazuje najważniejsze różnice i cechy charakterystyczne dobrych przekazów reklamowych.
Każdy omawiany temat poparty jest przykładami 400 najlepszych kampanii reklamowych z całego świata. Surowe szkicowe ilustracje świetnie oddają charakter książki. Aby ułatwić zrozumienie poszczególnych zagadnień książka została wzbogacona o praktyczne ćwiczenia.
Dostawa
Płatność
- Przy odbiorze
- Przez
Jak nie płacić za dostawę
- Przy zakupie dowolnej pozycji z kategorii:
Darmowa dostawa - Do pozycji oznaczonych darmową wysyłką możesz dodać przedmioty z naszych pozostałych aukcji, a paczkę i tak wyślemy bezpłatnie!
Jak kupić kilka przedmiotów
- Dodaj wszystkie zakupione u nas PRZEDMIOTY do koszyka
- Przejdź do koszyka, zaznacz wybrane pozycje i kliknij przycisk kup teraz
- Uwaga!
Nie używaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej aukcji osobno! Wystarczy tylko raz potwierdzić zakup w koszyku.
Dane sprzedawcy:
KSIĘGARNIA INTERNETOWA PWN - prowadzona przez:
Ravelo Sp. z o.o., ul. Daimlera 2, 02-460 Warszawa.
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez:
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Wydział XII GospodarczyKrajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000442101.
Kontakt:
Biuro Obsługi Klienta | ||
infolinia: | 22 695-45-86 | |
Adres e-mail: | allegro@pwn.pl | |
(czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00) |
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.