Podstawowy obszar działalności naszej firmy to profesjonalna regeneracja sprężarek powietrza, turbosprężarek, głowic, przekładni kierowniczych, pomp wtryskowych, wtryskiwaczy i innych elementów poddających się tego typu zabiegom. Podczas wykonywania czynności naprawczych czy też regeneracji wykorzystujemy nowoczesne, specjalistyczne narzędzia zapewniające maksymalną precyzję pracy oraz zapewniające usługę najwyższej jakości. Ponadto zatrudniamy zespół doświadczonych fachowców posiadających rozległą wiedzę z obszaru naprawy i regeneracji podzespołów.
Ponadto w naszej ofercie posiadamy liczne nowe oraz używane części zamienne do różnego typu pojazdów samochodowych i maszyn budowlanych. Zapraszamy do poznania wszystkich naszych możliwości.
PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST POMPA WSPOMAGANIA
PO KOMPLETNEJ REGENERACJI
DSP5205
048145155F
048 145 155 F
048145155X / 048 145 155 FX 048145155B / 048 145 155 B 048145155C / 048 145 155 C 048145155H / 048 145 155 H 8D0145156M / 8D0 145 156 M 8D0145155L / 8D0 145 155 L 8D0145156 / 8D0 145 156 8D0145156A / 8D0 145 156 A 8D0145156X / 8D0 145 156 X 7681955265 / 7681 955 265
440145155
7228507
048145155F / 048 145 155 F
048145155CX / 048 145 155 CX
048145155FX / 048 145 155FX
![]()
AUDI
100 2.0 2.3 2.4D 2.5TDI 2.6 2.8 A4 1.6 1.8 2.6 2.8 A6 1.8 1.9TDI 2.0 2.3 2.4 2.5TDI 4.2 RS6 S6 A8 2.5TDI 2.8 3.7 4.2 S8 QUATTRO 2.1T 2.2T VOLKSWAGEN
PASSAT 1.6 1.8 1.8T 2.8 V6 10.96-11.00
Regeneracja pomp wspomagania polega na:
Demontaż pompy i weryfikację części w celu ew. dalszego wykorzystania.
- komora ciśnieniowa wraz z wirnikiem i ruchomymi płytkami – obejmuje kontrolę zużycia powierzchni roboczej.
Odstępstwa od wymiarów nominalnych i jakości bieżni dyskwalifikują cały zestaw (wirnik, płytki, komora) z dalszej eksploatacji.
- płyta oporowa przednia i tylna – sprawdzana pod katem jakości powierzchni roboczej i zużycia w zakresie trzymania wymiarów.
Elementy nie spełniające parametrów są wymieniane na nowe.
- wałek – kontrola wałka szczególnie w miejscu współpracy z uszczelniaczem.
W przypadku zużycia wałek podlega wymianie lub może być poddany procesowi metalizowania i następnie szlifowaniu w celu uzyskania nominalnych wymiarów.
- obudowa – kontrola stanu gniazda zaworu. Zarysowania i brak nominalnego wymiaru eliminują obudowę z dalszej eksploatacji. W niektórych typach pomp (z łożyskiem w postaci tulejki ślizgowej z kompozytem) można dokonać wymiany samego łożyskowania.
W przypadku typu pomp z zastosowanym łożyskiem kulkowym, wymiana łożyska jest obligatoryjna. Piaskowanie i malowanie przy zachowaniu odpowiednich procedur. Weryfikacja stanu gniazda uszczelnienia.
- zawór – kontrola stanu powierzchni roboczej oraz skalowanie w zakresie ciśnienia maks. pompy w funkcji obrotów
Cena regeneracji obowiązuje przy zdaniu stare pompy
Na zregenerowane pompy wspomagania dajemy 12-sto miesięczną gwarancję Jeżeli jesteś zainteresowany regeneracją pompy wspomagania nie będącej na aukcji prosimy o kontakt.
Wykonujemy naprawy szczegółowe oraz remonty podzespołów:
- pompy wtryskowe
- wtryskiwacze
- sprężarki powietrza
- turbosprężarki
- zaciski hamulcowe
- rozruszniki
- alternatory
- kolumny kierownicze
- głowice silnika
- korbowody
- tarcze dociski - sprzęgła
- pompy hydrauliczne zębate i tłoczkowe
Wystawiamy faktury VAT. Zapraszamy na nasze pozostałe aukcje !
www.turbiny.mielec.pl
|