PÓŁPANEWKA KORBOWODU KHD-DEUTZ FL912 R-1 0,25-PARA VKIDEUT11A
SREDNICA CZOPA 60MM PANEWKA KORBOWODOWA PIERWSZY SZLIF KHD, DEUTZ-FAHR BF6L912, F2L912D, F2L912W, F3L912D, F3L912F, F3L912W, F3L913, F3L913G, F4L912D, F4L912F, F4L912W, F5L912D, F5L912F, F5L912W, F5L913, F6L912D, F6L912F, F6L912W, F6L913 KOMPLET PANEWEK SILNIKA NA JEDEN KORBOWÓD KHD,DEUTZ-FAHR
- Numer referencyjny: FL912-CON.,FL912CON,BEAR.0,BEAR0,02137754,20960591211,21/3-42A,21342A,78 186 610,78186610,VKIDEUT11A
- waga opakowania: 0.3
- # referencyjny: FL912-CON., FL912CON, BEAR.0, BEAR0, 02137754, 20960591211, 21/3-42A, 21342A, 78 186 610, 78186610, VKIDEUT11A
INDEX: DE094/07
C e n a p r z y z w r o c i e u ż y w a n e j c z ę ś c i o t y m s a m y m n u m e r z e
PROCES NAPRAWY TURBOSPRĘŻARKI WYGLĄDA NASTĘPUJĄCO:
- Demontaż turbosprężarki na elementy pierwsze.
- Mycie wszystkich elementów turbosprężarki w myjce wysokociśnieniowej.- Weryfikacja elementów wymagających wymiany lub naprawy.
- Piaskowanie poszczególnych elementów turbosprężarki w piaskarce dynamicznej przy użyciu mikrokulek ceramicznymi - celem tego procesu jest pozbycie się nagarów i rdzy z elementów turbosprężarki.- Mycie w myjce wysokociśnieniowej HP200 (ciśnienie robocze 100 -130 bar) elementów po piaskowaniu – celem usunięcia resztek zabrudzeń oraz środka do piaskowania. Dzięki myciu pod wysokim ciśnieniem wypiaskowanych elementów turbosprężarki uzyskujemy pewność, że elementy użyte do dalszej regeneracji są czyste i nie zawierają na swoich powierzchniach pyłu z piaskarki. Nie każde zabrudzenie da się usunąć za pomocą tradycyjnego mycia. Na tym etapie elementy turbosprężarki są dokładnie myte w przemysłowej myjce ciśnieniowej z użyciem specjalistycznej chemii w połączeniu z wysoka temperaturą i odpowiednim ciśnieniem.
- Montaż elementów rotujących w celu ich wstępnego wyważenia.- Wyważenie wstępne wirnika wraz z kołem na wyważarce niskoobrotowej TB Comfort firmy SCHENCK ROTEC.
- Złożenie rdzenia turbosprężarki ze zweryfikowanych oraz nowych części. UWAGA w każdej naprawianej przez nas turbosprężarce wymieniamy na nowe : łożyska ślizgowe oraz oporowe , pierścienie uszczelniające, odrzutnik oleju, płytka ustalająca łożyska oporowego, oringi oraz elementy montażowe ).- Wyważenie i doważenie rdzenia turbosprężarki na maszynie wysokoobrotowej TURBO TECHNICS VSR 400. Wysokoobrotowa wyważarka do rdzeni turbosprężarek. Maszyna wykorzystywana jest do precyzyjnego wyważania rdzenia przy prędkości obrotowej do 300 000 obr/min. Niewyważenie rdzenia zawiera się w zakresie od 0 do 100 00o obr/min – 0,5G oraz powyżej 100 000obr/min – 1G)- Montaż rdzenia w kolektor turbosprężarki.
- Regulacja zmiennej geometrii - to proces który zapewni, że po włożeniu naprawionej turbosprężarki do twego samochodu nie będzie ona wymagała dodatkowych regulacji w samochodzie. Regulacja zmiennej geometrii odbywa się na maszynie TURBO TECHNICS VTR-Jeżeli turbosprężarka posiada siłowniki elektryczny to zostanie on na nowo oprogramowany i skalibrowany urządzeniem TURBOATOR 2.1 firmy TURBO TECHNICS.