Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 15,00 zł
- LINKA SPRZĘGŁA POLONEZ 1.6 i 1999 r.
- 24,99 zł z dostawą
- 150,00 zł
- FSO Polonez ATU PLUS 1.6 GLi Rozrusznik
- 175 zł z dostawą
Parametry
- Rok produkcji
- 1997
- Stan
- Używany
- Liczba drzwi
- 4/5
- Kraj pochodzenia
- Polska
- Liczba miejsc
- 5
- Kierownica po prawej (Anglik)
- Nie
- Napęd
- Na tylne koła
- Lakier
- Metalik
- Wyposażenie - bezpieczeństwo
- Światła przeciwmgłowe
- Wyposażenie - multimedia
- CD, MP3, Radio niefabryczne
- Skrzynia biegów
- Manualna
- Nadwozie
- Sedan/Limuzyna
- Moc [KM]
- 82
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Uszkodzony
- Nie
- Informacje dodatkowe
- Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce
- Kolor
- Bordowy
- Przebieg [km]
- 69400
- Pojemność silnika [cm3]
- 1600
Opis
Wyprzedaję moją kolekcję FSO.
Dlaczego warto? Dlatego, że nie jest półtrupem zajeżdżonym na LPG, jak wiele tutaj.
Polonez miał jeździć tego lata na zloty, lecz plany się zmieniły.
Teraz konkrety.
Coraz rzadsza, krótko produkowana (1996-97) wersja "na minusie". Auto wyszukałem i kupiłem w celach hobbystycznych, dla frajdy.
W październiku ub. roku przeszedł duży przegląd mechaniczny za ponad 2000 PLN (jest szczegółowa faktura).
Od tego czasu przejechał dopiero ok. 2,5 tys.
Wiosną w ramach przygotowania do sezonu i badania na SKP - kolejny przegląd za ok. 400 PLN (również jest faktura).
W sumie w auto włożone blisko 3000 PLN, by wszystko grało. I było warto, bo jako wiosenną wycieczkę Polonez bez najmniejszego problemu połknął trasę Warszawa-Kołobrzeg-Gdańsk-Warszawa. Sama przyjemność. (polecam ostatnie zdjęcie)
Długie OC i przegląd. O wymianie oleju czy płynu chłodzącego można póki co nie myśleć.
Dwa komplety kluczyków.
Ekstra:
- na pokładzie radio/odtwarzacz CD z MP3 Sony, mało używany
- konkretny kupiec dostanie gratis komplet zimówek Dębica Frigo, praktycznie nowych (!) - auto w zimie zrobiło mniej niż 1 tys.
Wnętrze ładne, jak przystało na mały przebieg - świeże. Tapicerka materiałowa "pieprz z solą".
Lakier ładny. Dla perfekcji można poprawić z czasem doły drzwi, głównie przednich. Cóż, to blachy polonezowskie i mimo garażowania przez całe życie i małego przebiegu jest kilka tzw. purchli.
Auto do obejrzenia w Warszawie na Wilanowie. "Kup Teraz" tylko po obejrzeniu. Tel. 602 782 985
EDIT - ważniejsze prace i wymiany:
- końcówka drążka PP
- sworzeń PP
- zbieżność
- nowe halogeny
- klocki hamulcowe kpl
- szczęki hamulcowe
- linka ręcznego
- tarcze hamulcowe
- przewody hamulcowe
- regulacja zaworów
- pasek rozrządu
- olej/skrzynia 75W90
- uszczelniacz wału
- uszczelniacz wałka p. rozrządem
- olej/silnik Mobil 15W40
- płyn chłodzący Hepu
- termostat
- czujnik temperatury
- świece
- przewody WN
- oczywiście płyn hamulcowy
- i wszystkie filtry
Co jeszcze fajne - Poloneza kupiłem na firmę i wpisałem do stanu wyposażenia (wliczenie w koszty własne), więc Kupujący dostanie fakturę i nie musi płacić podatku.
Tylko proszę, oszczędźcie mi pytań, czy jestem handlarzem. Nie jestem.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.