FABRYCZNIE NOWA RAMKA RADIOWA - KASETA
Oryginalne fabryczne radia mają kształt dopasowany do deski rozdzielczej. Po ich wyjęciu zostaje dziura w którą nie pasuje nowe radio np (Alpine, Pioneer, Kenwood itd). Żeby wymienić fabryczne radio niezbędny jest zakup ramki radiowej która zaślepi otwór po starym fabrycznym odbiorniku i dopasuje go do standardowego otworu na nowe radio. Ramka radiowa to element deski rozdzielczej który znajduje się w jej centralnym miejscu. Widać go od razu. Dlatego warto kupić ładną, dobrze wykonaną i wykończoną ramkę.
MONTAŻ:
Montaż jest banalnie prosty – wyjmujemy fabryczne radio, a w jego miejsce zakładamy specjalną ramkę radiową o kształcie dopasowanym do wymiarów starego radia z otworem na standardowe radio. Ramka ma specjalne profile, które pozwalają na intuicyjny montaż, który zajmie Wam 2 minuty.
Ramka pasuje do aut gdzie były lub są zamontowane radioodbiorniki:
- Radionawigacja MFD 1
- Radionawigacja MCD
- Radioodbiornik kasetowy ALFA 5 BETA 5 GAMMA 5 + ( kieszeń na drobiazgi, cd player lub zmieniarka na 6 płyt)
- Radioodbiornik RCD 200
- Radioodbiornik RCD 200 MP3
- Radioodbiornik DELTA 6
i inne podobnej budowy
Zastosowanie min:
- VW BORA 1996 - 03/2005
- VW PASSAT 1996 - 03/2005
- VW GOLF IV 1996 - 03/2005
- VW LUPO 2003 ->
- VW POLO III i IV 1994-2009
- VW T4 1990 - 2003
- VW SHARAN I 1995 - 2010
- SEAT IBIZA 2003 ->
- SEAT CORDOBA 2003 ->
- FORD z nawigacja MFD 1, MCD
- SKODA z nawigacją MFD 1, MCD
- SEAT z nawigacją MFD 1, MCD