Polini Thor 130 w koszu ala Nirvana+kupa dodatków! (8257785443)



Sprzedano za: 8 000,00 zł

Zakończona o 21:13 dnia 30.06.2019 r.

Kategoria: Pozostałe
Lokalizacja: Bielsk Podlaski


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Stan
Używany
Płeć
mężczyzna

oferta nr 8257785443


Opis

Do zaoferowania mam napęd na silniku Polini Thor 130. Jestem jego drugim właścicielem. Motor jest dopracowany przeze mnie samego w każdym calu i odwdzięcza się bezawaryjnością. Napęd zawiera:

- manetka na lewą rękę obszyta skórą naturalną - miła w dotyku latem i ciepła zimą,

- gaźnik pływakowy z wymienioną dyszą wolnych obrotów - świeca ma idealny kolor kawy z mlekiem,

- obrotomierz i temperaturomierz CHT marki Polini przy manetce,

- pompka paliwa Dellorto - bezawaryjna i nie cieknie w porównaniu do oryginalnej,

- tłumik szmerów ssania umocowany na przegubie elastycznym,

- dodatkowa blacha dociskająca gumę gaźnika - zapobiega łapaniu lewego powietrza przez łącznik, który z czasem bez docisku zaczyna przepuszczać,

- instalacja paliwowa na przewodach Tygon - najlepsze na rynku - zachowują giętkość nawet po dłuższym czasie użytkowania,

- śmigło peszke stałe dwułopatowe 132cm,

- silnik zawieszony na miękkich poduszkach marki Continental,

- solidny kosz dwuringowy w kolorze napędu, w pełni rozbieralny o średnicy 150cm,

- skorupa wykonana z włókna węglowego, które gwarantuje bardzo dużą wytrzymałość w porównaniu z innymi materiałami,

- zbiornik 12L(a nie 9 jak w Nirvanie),

- uprząż Nirvana z deską pod tyłkiem wykonaną z carbonu(oryginalna była ciężka) - podwieszenie górne, wypory dolne ruchome, posiada zwijane lusterko do podglądu ilości paliwa,

- dodatkowy wyłącznik zapłonu,

- świeca irydowa Denso(w zapasie cieplejsza irydówka i dwie zwykłe),

- w zestawie mocowanie na hak napędu wykonane przeze mnie i sprawdzone w boju - dodatkowo jest tablica ze światłami i ramką na rejestrację(nie ma na fotkach, ale jest w pakiecie).

Silnik ma wymieniane wszystkie elementy zgodnie z zaleceniami producenta, mogę dorzucić zapasowe części w postaci szarpaczki ze sprężyną, zapasowych uszczelek, czy amortyzatorów silnika.

Ma nalatane 40h od wymiany cylindra i tłoka, przy okazji wymieniłem łożyska wału, simeringi, uszczelki. Silnik lata na oleju Silkolene(dorzucam jedną pełną butelkę oleju do paliwa), dorzucam też zaczęte opakowanie oleju Silkolene do przekładni zębatej(olej wymieniałem co 20h). Dodatkowo wszystkie śruby zabezpieczone klejem do śrub i dokręcone z wymaganym momentem. Silnik posłuży jeszcze długie lata, a moc jaką można z niego wycisnąć to ponad 60kg ciągu.

Motor jest na prawdę trwały i solidny, nie miałem z nim żadnych przygód. Sprzedaję z powodu rezygnacji z latania. Zapraszam chętnych na oględziny sprzętu.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.