Pokochaj MLM
Robert Chuchro
Wydawnictwo: Robert Chuchro
Rok wydania: 2021
Oprawa: broszurowa
Liczba stron: 98
Kod paskowy (EAN): 9788395774492
Marketing sieciowy to w dzisiejszych czasach przyszłos´c´, o kto´rej wiele oso´b moz˙e tylko pomarzyc´.
Jez˙eli nie znasz MLM to bardzo sie? ciesze? poniewaz˙ w tej ksia?z˙ce rozwieje wszystkie mity i stereotypy a ty be?dziesz w pełni s´wiadomy co robic´.Wiem ro´wniez˙ z˙e nawet jak jestes´ dos´wiadczonym networkerem to zmienisz pewne schematy i przekonania kto´re miałes´ do tej pory a na pewno popatrzysz na MLM przez pryzmat człowieka a nie pienie?dzy.Mam ro´wniez˙ nadzieje z˙e po przeczytaniu tej ksia?z˙ki pokochasz MLM, kto´ry w dzisiejszych czasach daje nam bardzo duz˙e moz˙liwos´ci finansowe i bardzo duz˙o wolnego czasu pracuja?c z kaz˙dego miejsca na s´wiecie.
W tej ksia?z˙ce chce us´wiadomic´ ci , z˙e MLM to przyszłos´c´ bez inwestycji bez ryzyka i praca ze wspaniałymi ludz´mi.
Mys´le? z˙e po tej ksia?z˙ce zmienisz całkowicie zdanie i znajdziesz odpowiednia? firme? i przyła?czysz sie? do ludzi takich jak Ja, kto´rzy sa? uczciwi graja? w otwarte karty i obiecuja? wspaniała? przyszłos´c´ ale tylko wtedy kiedy ty podejmiesz decyzje i w pełni sie? zaangaz˙ujesz.
To be?dzie ten moment kiedy poczujesz to mocno w sercu i pos´wie?cisz tyle czasu ile be?dzie trzeba z˙eby osia?gna?c´ swo´j cel.
W tej ksia?z˙ce chciałbym pokazac´ ci prawdziwe oblicze Marketingu sieciowego Marketingu wielopoziomowego czy po prostu MLM kaz˙dy nazywa to inaczej.
W tej ksia?z˙ce pokaz˙e ci jak wybrac´ odpowiednia? firme? dla siebie, kto´ra spełnia twoje wymagania i potrzeby.
Złamie mity i stereotypy, kto´re kieruja? wie?kszos´cia? ludzi jaki to MLM jest zły. Dobieraja?c odpowiednia? firme? udowodnie? ci, z˙e w MLM nie da cie stracic´ pienie?dzy. Pokaz˙e ci, z˙e MLM jest praktycznie w kaz˙dej branz˙y moz˙e nawet w twojej.
MLM Marketing wielopoziomowy
John Kalench
Wydawca: Studio Emka
Oprawa: Miękka
Format: 13.5x21.0cm
Liczba stron: 256
Rok wydania: 2018
Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę.
Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutorów z niższych poziomów jedynie jako źródło dochodów, nie wyjdziesz na tym dobrze. Dostrzegą oni, że jesteś zainteresowany tylko sobą, i szybko Cię opuszczą. Jeżeli jednak dojrzysz w tym wszystkim okazję do służenia i popierania innych, wtedy klienci i współpracownicy odczują to i więzi między wami się wzmocnią.
Okazja do popierania i służenia innym. Chcę mocno podkreślić wagę tego stwierdzenia. Jeśli z całej książki zapamiętasz tylko to jedno zdanie, to i tak będziesz miał klucz do sukcesu w biznesie zwanym marketingiem wielopoziomowym.
Odczuwamy zarówno niedostatki życia, jak i jego bogactwo i stosownie do tego otwieramy się na nie lub przed nimi bronimy i w tym stylu modelujemy nasze życie, które dokładnie odzwierciedla to, co czujemy. Dostrzeżemy bogactwo, jakie niesie ze sobą życie, i zaczniemy zastanawiać się nad tym, co robić, aby z tego bogactwa mogli korzystać zarówno inni, jak i my sami.
John Kalench - czołowy szkoleniowiec, konsultant i wizjoner marketingu wielopoziomowego, w 1979 roku został wprowadzony w tajniki tego przedsięwzięcia i bardzo szybko się do niego przekonał. W ciągu paru lat zbudował trzy wysoce dochodowe sieci dystrybucji. W 1985 roku stworzył Millionaires In Motion (MIM) z myślą o prowadzeniu specjalistycznych programów szkoleniowych doskonalących wiedzę dystrybutorów. Programy szkoleniowe Kalencha zostały rozpowszechnione w Stanach Zjednoczonych i w wielu innych krajach. W efekcie tysiące przedsiębiorców na całym świecie, działających w MIM, uczestniczyło w seminariach i warsztatach, również prowadzonych przez niego osobiście.