Bez względu na to, czego wymaga praca, Cub Cadet UTV spełni te warunki. Dzięki systemowi 4x4 na żądanie otrzymujesz napęd na cztery koła za jednym naciśnięciem przycisku. Dzięki niezależnemu zawieszeniu i regulowanym amortyzatorom, niezależnie od tego, dokąd zmierzasz, będziesz podróżował wygodnie.
CENA KATALOG 89 999zł CENA PROMOCYJNA TYLKO DO KOŃCA ROKU
gwarancja 3 lata
Mocny silnik diesla
Wyposażony w silnik diesla marki Yanmar
Cub Cadet 4x4 pracuje czysto, cicho
i efektywnie. Silnik z bezpośrednim
wtryskiem wytwarza stałą i równą moc
niezależnie od wykonywanej pracy.
Wyższa rezerwa momentu obrotowego
silnika zapewnia większą moc
Płynniejsza jazda
Niezależne zawieszenie wahaczowe
zapewnia niesamowicie komfortową
jazdę. Przemierzysz nawet najbardziej
wyzywające tereny w wyjątkowo komfortowych
warunkach, jakie mogą zapewnić
Ci tylko najlepsze pojazdy użytkowe.
Większa ładowność
Duża, pochylna skrzynia ładownicza z
opcjonalnym podnośnikiem elektrycznym.
Przystosowana do ciężkich zadań.
Powierzchnia skrzyni ładowniczej przystosowana
jest do przewozu palet Euro
Dźwignia zmiany biegów HURST
Dźwignia zmiany biegów HURST
umożliwia wybór pomiędzy biegami w
przód/neutralnym/w tył i wolnymi biegami
w przód.
Profesjonalne siedzisko kierowcy
Profesjonalne siedzisko kierowcy w pełni
zamortyzowane zapewnia maksymalny
komfort jazdy
Ergonomiczny kokpit
Ergonomiczny kokpit jest wolny
zbędnych gadżetów i zawiera kuwetę do
przechowywania np. rękawic
Dane techniczne:
Silnik: Yanmar Diesel, model 3TNV70 / 3 / 854 cm³
Moc nominalna: 16,4 kW przy 3.600 o/min
Pojemność zbiornika: 21,5 l Diesel
Chłodzenie silnika: cieczą, chłodnica z przodu
Max. moment obrotowy silnika: 52 Nm / 2.600 min-1
Napęd 4WD / CVT (Continuous Variable Transmission) na kokpicie przełącznik z 2 WD do 4 WD
Blokada dyferencjału: za pomocą dźwigni
Oś przekładni: w pełni zamknięta, smarowanie olejowe
Opony/Rozmiar kół: (przód/tył) Terenowe / 25" x 10" - 12" / 25" x 11" - 12", 4 PR
Układ elektryczny: 12 V, ujemne uziemienie
Alternator: 12 V - 65 A
Wtyczka zasilania: 12 V w kokpicie
Max. obciążenie pionowe w punkcie łączenia 100 kg
Zawieszenie: 4 regulowane amortyzatory Coil-over
Hamulce: 20 cm hydrauliczne tarcze na wszystkich kołach
Linki hamulcowe: Oplecione stalą nierdzewną
Układ kierowniczy: Mechanizm zębatkowy, koła przednie
Max. zdolność holowania: 750 kg / 1100 kg
Skrzynia ładownicza: Stalowa, 110 × 131 × 29 cm (dł. × szer. × wys.)
Max. ładowność: Bez kabiny: 420 kg, z kabiną: 297 kg
Prześwit pod pojazdem (rama): ok. 23 cm
Prześwit pod pojazdem (skrzynia): ok. 27 cm
Max. kąt skrętu kół 37° w prawo i lewo
Max. promień skrętu kół: 3,05 m
Wymiary dł/szer/wys. 314cm/162cm/198cm
Dopuszczenie do ruchu : wszystkie elementy zainstalowane zgodnie z homologacją w krajach UE