Pojazd dwukołowy samobalansujący C48li 19"
w rewelacyjnej cenie.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA :
- Max. prędkość 18 km/h
- Moc silnika 2 x 1000 W
- Zasięg do 35km
- Akumulator Litowo-Jonowy 11AH 48V SAMSUNG
- Limit Obciążenia 120 Kg
- Czas Ładowania 240 min.
- Waga 56 kg
- Rozmiar opon 19" (pompowane)
- aluminiowe felgi
- Kąt podjazdu max 35°
- ładowarka, instrukcja,
- Certyfikaty CE,
- Wymiary 83 x 47 x 60 cm
DODATKOWE WYPOSAŻENIE :
- 2 piloty zdalnego sterowania
- zmiana ustawień prędkości max
- oświetlenie przód tył + kierunkowskaz i światła stopu
- bluetooth (głośnik)
WSPANIAŁA ZABAWA DLA WSZYSTKICH
IDEALNIE NADAJĄCE SIĘ NA RODZINNE PLENEROWE WYCIECZKI
BLIŻEJ NATURY
POKONASZ WIĘKSZOŚĆ PRZESZKÓD
PROFESJONALNE ZASTOSOWANIE
TELEFON : 609 535 039
Działanie dwukołowego skutera samobalansującego opiera się na zasadzie zwanej „stabilnością dynamiczną”, która odpowiada za zdolność urządzenia do automatycznego utrzymywania równowagi. Po ocenie położenia ciała za pomocą wbudowanego żyroskopu, układ elektroniczny pojazdu generuje odpowiednie instrukcje za pomocą skomplikowanego, zaawansowanego technologicznie mikroprocesora, a zasilany akumulatorem silnik utrzymuje pojazd w odpowiednim położeniu.
Ponieważ skuter samobalansujący jest stosunkowo nowym środkiem transportu, trudno go zaklasyfikować w tradycyjny sposób. Niektórzy uważają, że skuter samobalansujący jest rodzajem dwukołowego monocykla, podczas gdy inni klasyfikują go jako zasilany elektrycznie skuter stojący. Skuter samobalansujący jest jednak pojazdem dwukołowym i jednoosiowym, co odróżnia go od dwuosiowego skutera podwójnego. Angielska nazwa przyjęta dla skutera samobalansującego jako środka transportu to Electric Personal Assistive Mobility Device (EPAMD).
Skuter samobalansujący jest wyposażony w dwa koła, a jego szerokość jest zbliżona do szerokości ramion dorosłego człowieka. Waży ok. 60 kilogramów i jest napędzany za pomocą akumulatora. W skuterze samobalansującym manualne mechanizmy dodawania gazu i hamowana są zbędne – skuter nabiera prędkości, gdy użytkownik się pochyla, a zwalnia, gdy użytkownik się prostuje. Wykorzystuje on zasadę stabilności dynamicznej, reagujący na zmianę środka ciężkości poruszającego się ciała kierowcy. Działanie to odpowiada naturalnemu instynktowi ludzkiego ciała – pochylając się czy odchylając, człowiek także instynktownie utrzymuje równowagę, pomimo zmiany położenia środka ciężkości. Działanie kół skutera samobalansującego odpowiada działaniu ludzkich stóp. Jest to pojazd w przystępnej cenie, wygodny w użytkowaniu. Zasilająca go energia pochodzi z dwóch akumulatorów BTM, które nie wymagają konserwacji. Po pełnym naładowaniu akumulatorów czas działania skutera wynosi ok. 5 godzin, choć zależy to także od sposobu jazdy i terenu, po jakiej porusza się pojazd – jazda po trawie czy pod górę wzniesienia zużywa więcej mocy.
TELEFON +48 609 535 039