Nowy, oryginalny produkt producenta: Febi Bilstein!
PODUSZKA AMORTYZATORA TYŁ L/P BMW 3 G20 G80 G28 3 G21 3 G21 G81 4
Poduszka kolumny Mc Phersona TYŁ L/P BMW 3 (G20, G80, G28), 3 (G21), 3 (G21, G81), 4 GRAN COUPE (G26) 1.6-3.0H 11.18- FEBI BILSTEIN
- Stan produktu: Nowy
- Ilość: 1
- Oryginalny produkt wysokiej jakości znanego producenta: Febi Bilstein
- ZAPEWNIAMY ORYGINALNOŚĆ PRODUKTU
- Lista kompatybilnych pojazdów wraz z dodatkowymi informacjami o zastosowaniu danej części znajduje się w zakładce PASUJE DO POJAZDÓW pod parametrami.
DANE TECHNICZNE PRODUKTU
- Ilość: 1
- Producent: Febi Bilstein
- Waga produktu: 0,555 kg
- Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez łożyska kulkowego
- Materiał: Guma / metal
- Ciężar [kg]: 0,555
- Numer katalogowy oryginału: BMW 006 889 267, BMW 33 50 6 889 267
SPRAWDŹ CZY OFEROWANA CZĘŚĆ PASUJE DO TWOJEGO POJAZDU?
*Dla pewności dobrze jest porównać starą część wizualnie ze zdjęciami na aukcji lub porównać kody ze starej części z kodami (OEM, inne numery, numery oryginałów, zamienników) znajdującymi się na aukcji. W jednym modelu samochodu, mogą występować różne warianty części. W przypadku niepewności o właściwy dobór części, zalecana jest weryfikacja według numeru VIN.
Lista samochodów do których pasuje część:
- BMW 3 (G20, G80, G28) 316 d (B47 D20 B) 1995ccm 116KM/85kW 2020/11-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 (G20, G80, G28) 316 d (B47 D20 B) 1995ccm 122KM/90kW 2020/03-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 (G20, G80, G28) 316 d Mild-Hybrid (B47 D20 B JA1) 1995ccm 116KM/85kW 2020/11-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 (G20, G80, G28) 316 d Mild-Hybrid (B47 D20 B JA1) 1995ccm 122KM/90kW 2020/08-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 (G20, G80, G28) 318 d (B47 D20 B) 1995ccm 136KM/100kW 2019/03-2020/03, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 (G20, G80, G28) 318 d (B47 D20 B) 1995ccm 150KM/110kW 2019/03-2020/03, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 (G20, G80, G28) 318 d Mild-Hybrid (B47 D20 B JA1) 1995ccm 136KM/100kW 2020/04-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 (G20, G80, G28) 318 d Mild-Hybrid (B47 D20 B JA1) 1995ccm 150KM/110kW 2020/04-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 (G20, G80, G28) 318 i (B48 B20 A) 1998ccm 156KM/115kW 2020/03-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 (G20, G80, G28) 320 d (B47 D20 B) 1995ccm 163KM/120kW 2018/11-2020/02, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 (G20, G80, G28) 320 d (B47 D20 B) 1995ccm 190KM/140kW 2018/11-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 (G20, G80, G28) 320 d Mild-Hybrid (B47 D20 B JA1) 1995ccm 163KM/120kW 2020/03-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 (G20, G80, G28) 320 d Mild-Hybrid (B47 D20 B JA1) 1995ccm 190KM/140kW 2020/03-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 (G20, G80, G28) 320 d Mild-Hybrid xDrive (B47 D20 B JA1) 1995ccm 163KM/120kW 2020/03-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 (G20, G80, G28) 320 d Mild-Hybrid xDrive (B47 D20 B JA1) 1995ccm 190KM/140kW 2020/03-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 (G20, G80, G28) 320 d xDrive (B47 D20 B) 1995ccm 163KM/120kW 2018/11-2020/02, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 (G20, G80, G28) 320 d xDrive (B47 D20 B) 1995ccm 190KM/140kW 2018/11-2020/02, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 (G20, G80, G28) 320 e Plug-in-Hybrid (B48 B20 A GC1) 1998ccm 204KM/150kW 2020/07-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 (G20, G80, G28) 320 i (B48 B20 A B48 B20 B) 1998ccm 184KM/135kW 2019/03-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 (G20, G80, G28) 320 i 1.6 (B48 B16 A) 1597ccm 170KM/125kW 2019/03-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 (G20, G80, G28) 320 i xDrive (B48 B20 A) 1998ccm 184KM/135kW 2019/07-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 (G20, G80, G28) 330 d (B57 D30 A) 2993ccm 265KM/195kW 2019/03-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid (B57 D30 B JA1) 2993ccm 286KM/210kW 2020/11-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 (G20, G80, G28) 330 d Mild-Hybrid xDrive (B57 D30 B JA1) 2993ccm 286KM/210kW 2020/11-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 (G20, G80, G28) 330 d xDrive (B57 D30 A) 2993ccm 265KM/195kW 2019/07-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 (G20, G80, G28) 330 e Plug-in-Hybrid (B46 B20 B B48 B20 A B48 B20 B GC1) 1998ccm 292KM/215kW 2019/07-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 (G20, G80, G28) 330 e Plug-in-Hybrid xDrive (B46 B20 B B48 B20 A GC1) 1998ccm 292KM/215kW 2020/07-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 (G20, G80, G28) 330 i (B46 B20 B B48 B20 B) 1998ccm 258KM/190kW 2018/11-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 (G20, G80, G28) 330 i (B48 B20 B) 1998ccm 245KM/180kW 2022/07-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive (B46 B20 B B48 B20 B) 1998ccm 258KM/190kW 2018/11-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 (G20, G80, G28) 330 i xDrive (B48 B20 B) 1998ccm 245KM/180kW 2022/07-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring (G21, G81) 316 d (B47 D20 B) 1995ccm 116KM/85kW 2020/11-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring (G21, G81) 316 d (B47 D20 B) 1995ccm 122KM/90kW 2020/11-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring (G21, G81) 316 d Mild-Hybrid (B47 D20 B JA1) 1995ccm 116KM/85kW 2020/11-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring (G21, G81) 316 d Mild-Hybrid (B47 D20 B JA1) 1995ccm 122KM/90kW 2020/07-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring (G21, G81) 318 d (B47 D20 B) 1995ccm 136KM/100kW 2019/11-2020/07, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring (G21, G81) 318 d (B47 D20 B) 1995ccm 150KM/110kW 2019/11-2020/07, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring (G21, G81) 318 d Mild-Hybrid (B47 D20 B JA1) 1995ccm 136KM/100kW 2020/08-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring (G21, G81) 318 d Mild-Hybrid (B47 D20 B JA1) 1995ccm 150KM/110kW 2020/08-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring (G21, G81) 318 i (B48 B20 A) 1998ccm 156KM/115kW 2020/03-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring (G21, G81) 320 d (B47 D20 B) 1995ccm 163KM/120kW 2019/07-2020/02, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring (G21, G81) 320 d (B47 D20 B) 1995ccm 190KM/140kW 2019/07-2020/02, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring (G21, G81) 320 d Mild-Hybrid (B47 D20 B JA1) 1995ccm 163KM/120kW 2020/03-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring (G21, G81) 320 d Mild-Hybrid (B47 D20 B JA1) 1995ccm 190KM/140kW 2020/03-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring (G21, G81) 320 d Mild-Hybrid xDrive (B47 D20 B JA1) 1995ccm 163KM/120kW 2020/03-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring (G21, G81) 320 d Mild-Hybrid xDrive (B47 D20 B JA1) 1995ccm 190KM/140kW 2020/03-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring (G21, G81) 320 d xDrive (B47 D20 B) 1995ccm 163KM/120kW 2019/07-2020/02, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring (G21, G81) 320 d xDrive (B47 D20 B) 1995ccm 190KM/140kW 2019/07-2020/02, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring (G21, G81) 320 e Plug-in-Hybrid (B48 B20 A GC1) 1998ccm 204KM/150kW 2020/07-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring (G21, G81) 320 e Plug-in-Hybrid xDrive (B48 B20 A GC1) 1998ccm 204KM/150kW 2021/03-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring (G21, G81) 320 i (B46 B20 B B48 B20 A) 1998ccm 184KM/135kW 2019/11-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring (G21, G81) 330 d (B57 D30 A) 2993ccm 265KM/195kW 2019/11-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring (G21, G81) 330 d Mild-Hybrid (B57 D30 B JA1) 2993ccm 286KM/210kW 2020/11-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring (G21, G81) 330 d Mild-Hybrid xDrive (B57 D30 B JA1) 2993ccm 286KM/210kW 2020/11-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring (G21, G81) 330 d xDrive (B57 D30 A) 2993ccm 265KM/195kW 2019/07-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring (G21, G81) 330 e Plug-in-Hybrid (B48 B20 A GC1) 1998ccm 292KM/215kW 2020/07-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring (G21, G81) 330 e Plug-in-Hybrid xDrive (B48 B20 A GC1) 1998ccm 292KM/215kW 2020/07-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring (G21, G81) 330 i (B48 B20 B) 1998ccm 245KM/180kW 2019/07-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring (G21, G81) 330 i (B48 B20 B) 1998ccm 258KM/190kW 2019/07-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring (G21, G81) 330 i xDrive (B48 B20 B) 1998ccm 245KM/180kW 2019/07-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring (G21, G81) 330 i xDrive (B48 B20 B) 1998ccm 258KM/190kW 2019/07-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring Van (G21) 320 d (B47 D20 B) 1995ccm 190KM/140kW 2019/07-2020/02, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring Van (G21) 320 d Mild-Hybrid (B47 D20 B JA1) 1995ccm 190KM/140kW 2020/03-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring Van (G21) 320 d Mild-Hybrid xDrive (B47 D20 B JA1) 1995ccm 190KM/140kW 2020/03-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring Van (G21) 320 d xDrive (B47 D20 B) 1995ccm 190KM/140kW 2019/07-2020/02, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring Van (G21) 320 i (B46 B20 B B48 B20 A) 1998ccm 184KM/135kW 2019/11-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring Van (G21) 330 d (B57 D30 A) 2993ccm 265KM/195kW 2019/11-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring Van (G21) 330 d xDrive (B57 D30 A) 2993ccm 265KM/195kW 2019/11-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 3 Touring Van (G21) 330 i (B48 B20 B) 1998ccm 258KM/190kW 2019/07-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
- BMW 4 Gran Coupe (G26) 420 d Mild-Hybrid (B47 D20 B JA1) 1995ccm 190KM/140kW 2021/07-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
- BMW 4 Gran Coupe (G26) 420 d Mild-Hybrid xDrive (B47 D20 B JA1) 1995ccm 190KM/140kW 2021/07-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
- BMW 4 Gran Coupe (G26) 420 i (B46 B20 B B48 B20 A) 1998ccm 184KM/135kW 2021/07-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
- BMW 4 Gran Coupe (G26) 430 d Mild-Hybrid xDrive (B57 D30 B) 2993ccm 286KM/210kW 2022/05-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
- BMW 4 Gran Coupe (G26) 430 i (B46 B20 B B48 B20 B) 1998ccm 245KM/180kW 2021/07-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
- BMW 4 Gran Coupe (G26) 430 i xDrive (B48 B20 B) 1998ccm 245KM/180kW 2022/03-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
- BMW 4 Gran Coupe (G26) M440 i Mild-Hybrid (B58 B30 B) 2998ccm 374KM/275kW 2022/09-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
- BMW 4 Gran Coupe (G26) M440 i Mild-Hybrid xDrive (B58 B30 B JA1) 2998ccm 374KM/275kW 2021/07-, szczegóły zastosowania: Podwozie: dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Febi - Globalny Ekspert w Kontroli Ruchu
Febi to marka, która od lat jest synonimem wysokiej jakości w dziedzinie kontroli ruchu. Jako kluczowy gracz w Grupie Bilstein, firma z dumą prezentuje swoją szeroką gamę produktów, które służą zarówno samochodom osobowym, jak i ciężarowym. Ich motto, SOLUTIONS DRIVEN BY YOU , podkreśla zaangażowanie w dostarczanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów.
Produkty Febi - Najwyższa Jakość dla Twojego Pojazdu
Febi oferuje szeroką gamę produktów , które obejmują elementy układu kierowniczego, zawieszenia, hamulcowego, elektroniki, ogrzewania, klimatyzacji, silnika i wiele innych. Każdy produkt jest wynikiem ciągłych innowacji i restrykcyjnej polityki zarządzania jakością, co gwarantuje niezawodność i długą żywotność.
Historia i Marka
Historia Febi to opowieść o pasji, innowacji i doskonałości . Firma, która zaczynała jako mały warsztat, stała się globalnym liderem w branży. Kompetencje w zakresie produkcji, połączone z głęboką wiedzą o rynku, uczyniły z Febi markę, której klienci ufają na całym świecie.
Obecność Globalna
Dzięki międzynarodowym oddziałom, Febi jest obecna w wielu krajach, co zapewnia dostępność produktów na całym świecie . Bez względu na to, gdzie jesteś, możesz liczyć na jakość i wsparcie Febi.
Zachęcamy do wyboru produktów Febi - gwarancja jakości i niezawodności dla Twojego pojazdu.
iMOTOTECH_Code: FEB, 183572 | 152768571 | 4054224835722