1. Dokonując zakupu na naszych aukcjach akceptujesz warunki i regulamin. Pełny regulamin znajduję się na stronie o mnie 2.Podana cena jest ceną brutto i zawiera podatek Vat.
3. Do każdego zamówienia dołączamy fakturę Vat, lub paragon fiskalny.
4. Sposób płatności należy określić, bezpośrednio po zakupie – poprzez formularz opcji dostawy, lub maila do nas.
5. Wszystkie wysyłki realizujemy tylko kurierem UPS i DPD.
6. W tytule przelewu należy podać dane, nr aukcji, oraz swój login na allegro.
7. Składając ofertę zawierają Państwo prawnie wiążącą umowę kupna/sprzedaży.
8. Wszystkie oferowane przez nas produkty są nowe i nie posiadają wad fizycznych.
9) Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni jest możliwe, jeśli Kupujący spełnia poniższe warunki:
- produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
- towar musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone i nie będą nosiły oznak użytkowania
- dołączony zostanie wypełniony formularz zwrotu
- produkt nie był grawerowany, oznakowany, spersonalizowany do wymagań Kupującego na jego specjalne zamówienie.
( zgodnie z art. 38. ust. 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
10) W przypadku, gdy Kupujący zwróci produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, LuxuryProducts zastrzega możliwość odesłania produkt na koszt Kupującego.
11) Zwrot i wymiana towaru nie dotyczy podmiotów prawnych i osób prowadzących działalność gospodarczą - w przypadku zakupu towaru na fakturę VAT.
USZKODZENIE PRZESYŁKI KURIERSKIEJ W TRANSPORCIE
1. UWAGA! W sytuacji, gdy przesyłka kurierska została uszkodzona podczas transportu należy w obecności kuriera spisać protokół uszkodzenia, a następnie skontaktować się z nami. Protokół uszkodzenia jest podstawą reklamacji.
2. Jeżeli uszkodzenie zostało zauważone po odjeździe Kuriera, należy niezwłocznie skontaktować się z firmą kurierską i umówić się na przyjazd Kuriera w celu spisania protokołu.
3. Do momentu spisania protokołu nie wolno wyrzucać jakichkolwiek elementów opakowania np. folii bąbelkowej, a nawet papieru pakowego. Może to bowiem skutkować automatycznym odrzuceniem reklamacji przez firmę kurierską.
4. Protokół uszkodzenia należy pilnie do nas odesłać wraz z resztą dokumentów reklamacyjnych, tak abyśmy mogli w terminie 7 dni od zdarzenia zgłosić reklamację firmie doręczającej przesyłkę. Prosimy nie składać samodzielnie reklamacji, ponieważ uniemożliwi nam to wysyłkę nowego towaru bez oczekiwania na odpowiedź na reklamację ze strony firmy kurierskiej( procedura reklamacyjna UPS/DPD może być rozpatrywana w czasie 14-21dni).
Kurier UPS
Płatność przelewem |
--- |
29zł |
Wysyłka za pobraniem |
--- |
29zł |