Podnośnik dwukolumnowy NORMET PK-4200 BUS
Dwukolumnowy AUTOMATYCZNY podnośnik elektrohydrauliczny firmy NORMET o udźwigu 4,2 tony.
ZASTOSOWANIE : AUTA OSOBOWE , BUSY I DOSTAWCZE
Spełnia wszystkie oczekiwania wymagających użytkowników.
Jego solidna wzmocniona budowa sprawi, iż będzie Państwu służyć przez długie lata.
Połączenie dolne umożliwia montaż w pomieszczeniach o niskim stropie.
Symetryczne, 3 - stopniowe ramiona umożliwiają obsługę zarówno pojazdów osobowych oraz aut dostawczych i busów o dużym rozstawie osi takie jak :
np. Mercedes Sprinter czy Fiat Ducato MAXI a nawet Campery
Dane techniczne;
- Model: PK-4200 BUS
- Udźwig [kg]: 4200 kg
- Napęd: hydrauliczny
- Synchronizacja: linkowa
- Maxymalna wys. podnoszenia [mm]: 1885 mm
- Wysokość całkowita [mm]: 2790 mm
- Szerokość całkowita [mm]: 4077 mm
- Czas unoszenia [s]: 33 s.
- Napięcie zasilania [V]: 400 V lub 230 V
- Moc silnika [kW/KM]: 2,2/3,0
- Waga [kg]: 960 kg
- Wymiary [dł x szer x wys ]: 500 x 4077 x 2790
Nasz podnośnik ma wile zalet jedna z nich to :
ZASIĘG RAMION
Nasz podnośnik wyposażony jest w 4 symetryczne ramiona , o zasięgu 1805 mm każde ! Tak długie ramiona pozwalają podnieść samochody o bardzo dużym rozstawie osi . Dzięki temu że składają się z 3 segmentów problemu też nie stanowią małe pojazdy
Kolejna zaleta to :
ROZSTAW KOLUMN
Żeby swobodnie obsługiwać takie pojazdy jak bus czy dostawcze rozstaw kolumn wynosi aż 3330 mm .
Dzięki temu wsiadanie i wysiadanie z pojazdu ,a także prace w koło auta są bezproblemowe.
Jest także dodatkowe gumowe zabezpieczeni na kolumnach , aby nie uszkodzić drzwi pojazdu.
GNIAZDKO 230V
Dla Państwa wygody ,wyposażyliśmy skrzynkę kontrolną w dodatkowe gniazdo 230V , z którego można zasilać narzędzia , które są potrzebne podczas pracy , bez kłopotliwego rozciągania dodatkowych przedłużaczy .
AUTOMATYCZNE BLOKADY
Najwygodniejszą wersją podnośnika jest wersja AUTOMATYCZNA .
Także nasz podnośnik wyposażony jest w automatyczne podwójne blokady na elektromagnesach.
Zadbaliśmy także o to aby wszystkie ważne elementy podnośnika mogły być smarowane , co w znaczny sposób zwiększa jego trwałość i żywotność
AWARYJNE OPUSZCZANIE Podnośnik posiada elektrozawór z możliwością ręcznego otwarcia i zamknięcia , dzięki czemu w przypadku braku zasilania można awaryjne opuścić pojazd na dół
Aluminiowa obudowa silnika , a nie stalowa , co znacznie poprawia jego chłodzenie , a co za tym idzie żywotność.
Stalowy zbiornik na olej , który jest bardziej wytrzymały na wszelkie mechaniczne uszkodzenia , o które nie trudno w każdym warsztacie.
NASZE REALIZACJE :
PK-4200 NA POLU WALKI W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ :)
DOSTAWCZAK Z PLANDEKĄ TO ŻADEN PROBLEM :
BLASZANKA FIAT DUCATO MAXI , SKRZYNIOWIEC RENAULT MASCOTT