SPECYFIKACJA:
SAE J 1703, J 1704
FMVSS 116 DOT 4,
ISO 4925 Class 4,
JIS K2233G Class 4.
ZASTOSOWANIE:
Castrol SRF jest to płyn hamulcowy o wysokiej temperaturze wrzenia zalecany w skrajnie trudnych warunkach hamowania, szczególnie w
sporcie wyczynowym.
Może być stosowany we wszystkich typach układów hamulcowych tarczowych i bębnowych z wyjątkiem tych które wymagają stosowania
płynów na bazie olejów mineralnych .
Jest zbudowany na unikalnej formule silikonowych estrów dzięki którym jest produktem o niespotykanie wysokich parametrach użytkowych .
Wartość typowa temperatury wrzenia mokrego to ponad 270 stopni Celcjusza znacznie przewyższa wymagania normy DOT 4 w tym zakresie
wynoszące 155 stopni , natomiast temperatura wrzenia suchego to ponad 320 stopni co również jest parametrem daleko przewyższającym
wymagania .
OPIS:
Castrol SRF należy wymienić po ok. 18 miesiącach, dłuższa eksploatacja obniża jakość.
Castrol SRF bazuje na unikalnej technologii estrów silikonowych charakterystycznej tylko dla firmy Castrol, co zapewnia jego unikalną jakość i możliwość stosowania w najbardziej odpowiedzialnych i najmocniej obciążonych układach hamulcowych. Wyróżnia się temperaturą wrzenia suchego na poziomie 320oC.
Mieszalny ze wszystkimi konwencjonalnymi płynami, które odpowiadają wymaganiom US Federal Standards FMVSS 116 DOT 3 i DOT 4, ISO 4925 i aktualnej wersji J 1703. Przy mieszaniu z konwencjonalnymi płynami hamulcowymi obniża się wysoki standard Castrol SRF.
Dlatego zaleca się usunięcie konwencjonalnych płynów hamulcowych, przepłukanie i napełnienie płynem Castrol SRF.