ORYGINALNY PŁYN FIRMY WALKER DO FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH
EOLYS DPX 176 INFINEUM F7995 DPF/FAP
Zestaw zawiera:
- 3 litrowy płyn
- zestaw przewodów do napełniania
- instrukcja napełniania
Zastosowanie:
SAMOCHODY PRODUKOWANE PO ROKU 04/11/2002
CITROEN / PEUGEOT/ MAZDA / FORD / VOLVO / FIAT / LANCIA
- Citroen C2, C3, C3 Picasso, C4, C4 Picasso, C5, C6, C8, Berlingo, C-Crosser, Jumpy 2, Xara Picasso
- Fiat Scudo 2, Ulysse
- Lancia Phedra
- Peugeot 207,307, 308, 407, 607, 807, 1007, 4007, Expert 2
- Ford Focus II, C-Max od 2003 – 2009
- Mazda 3 1.6 D od 2004 – 2009
- Volvo Modele S50, V50, C30, S40, V70, C70 od 2004 –2009
Informacja techniczna o produkcie:
Stan: nowy
Firma: Walker
Nr referencyjne: 80618/80501/
OE 973685 973698
Cel stosowania płynu:
Obniżenie temperatury spalania cząsteczek z 600°C do 450°C.
EOLYS TM znajduje się w specjalnym zbiorniku, zamocowanym przy zbiorniku
paliwa. Podczas tankowania paliwa, dodatek EOLYS TM dozowany jest
automatycznie, proporcjonalnie do ilości paliwa. EOLYS TM i diesel mieszają się
w zbiorniku.
W czasie regeneracji filtra cząsteczek, addytyw EOLYS TM wywołuje spalanie
cząsteczek już w temperaturze 450°C. Unika si ę w ten sposób zwiększania
temperatury do 600°C, co byłoby konieczne bez stoso wania addytywu.
Dozowanie plynu EOLYS TM TM
Zestaw do dozowania EOLYS TM TM posiada plastikowe przewody i inne
dodatki ułatwiające dozowanie addytywu EOLYS TM TM .
1. Usuń zatyczkę rurki wentylacyjnej, zamontuj krótszy przewód i wprowadź
go do pustej 1-litrowej butelki. Umieść butelkę w zamieszczonej w
zestawie siatce i zawieś ja na haku. Nadwyżka cieczy będzie spływać do
butelki.
2. Odłącz przewód zbiornika addytywu od przewodu do zbiornika paliwa
(złącze) i podłącz załączony przewód (najdłuższy). Podłącz pojemnik z
addytywem EOLYS TM TM w drugim końcu przewodu. Zawieś
pojemnik addytywu ponad poziomem zbiornika addytywu, umożliwi to
spłyniecie addytywu do zbiornika.
3. Zakończyć napełnianie w chwili, gdy ciecz addytywu zacznie się
przelewać do butelki. Polacz ponownie złączem przewód addytywu i
zamknij wlot rurki wentylacyjnej.
4. Przy pomocy komputera diagnostycznego wyzerowac silnik pojazdu.
5. Sprawdz czy kontakt na zatyczce zbiornika paliwa dziala poprawnie.
Po dokonaniu zakupu wszelkie wątpliwości proszę kierować na
email lub kontaktować się telefonicznie.
Jeżeli nie jesteś pewny czy produkt pasuje w 100% do twojego samochodu,
zadzwoń lub napisz, a na pewno udzielimy pomocy.